Brunoxide Swift mk5 16v SOHC
#21
Heey,

De ruitjes van Imprezagirl (mijn ex ruitjes) zijn volgens mij (te zien aan hoe het gedaan is) geblindeerd door arno van dit forum!

als je ff rondzoekt in het aangeboden topic kun je hem wel vinden waar ie aanbied om ruiten te blinderen Smile
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#22
Da's Arco geweest...

Voor zover ik weet is hij er nog steeds (tijdelijk) mee gestopt.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#23
Thx!! maar idd ik heb dat topic ook ns gevonden via de zoekfunctie maar dat was niet meer aan de orde leek het inderdaad..
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#24
Hij heeft de spullen nog wel liggen, zal 'm binnenkort eens vragen hoe het er mee staat.
Hoe zit het trouwens met je plannen voor stadslicht/knipperlicht?

Kom niet veel verder met je mail, die is voor de helft niet leesbaar (wazige tekens i.p.v. tekst)
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#25
Alst goed is dit weekend een veerpootbrug en verlagingsveertjes he Bruno 39 kun je weer klussen
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#26
@ Rick: ja ik wacht met smart hahahaha.. ;-). Die veerpootbrug en veren zullen goed gebruikt gaan worden :-)

@ The Force: Heel graag!! ik ben zeer geinteresseerd!! Zelf durf ik het niet aan om te gaan plakken, zeker niet met die dopjes op de zijraampjes, wordt een instant-fiasco als ik het zelf ga doen hahaha. En mbt tot stadslicht e.d.. Dat laat ik voorlopig maar varen denk ik.. Vind het te veel gedoe en het effect is minimaal.. Heb nu al Pilot SMD leds in mn stadslichten zitten en dat ziet er al strak genoeg uit.. Heb nu wite voorknippers en de knipperlichten worden binnenkort vervangen met deze amber oplichtende LED's (afhankelijk van hoe snel dealextreme levert Biggrin ) [Image: sku_5069_3.jpg].

heb trouwens ook andere (duplo-werking) achterlicht-lampen besteld: [Image: sku_48242_1.jpg].

Als dat klaar is is alles xenon of LED :-D, zal er een stuk strakker uitzien bij remmen met die LED achterlichten.. (alleen nog ff dat monsterlijk lelijke 3e remlicht eruitslopen en een mooi slank balkje onder mn spoiler hangen!
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#27
Hoop dat ze passen door t gaatje Tongue
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#28
(09-12-2011, 15:35)RickSwift Wrote: Hoop dat ze passen door t gaatje Tongue

viespeuk
Reply

#29
shit daar begin ik me nu ook zorgen over te maken!! Dat t bij de knipperlichten een klein gaatje is, dat weet ik.. Maar ik heb nog nooit me achterlicten losgehad..... Hopen dat daar wat meer speling zit :-x
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#30
Engeltje, hou je in!!
Reply

#31
Viespeuk? voortplanten is doodnormaal hoor Wink
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#32
Houden ze meestal wel rekening mee, qua grootte...
Het gaat me niets verbazen als je knipperlicht als een dolle tekeer gaat straks.
Dan moet je ook even voor pak 'm beet € 20,- een LED knipperlichtrelais bestellen en op de zekeringenkast monteren.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#33
Nee klopt dat is inderdaad het geval bij LED knippers! (heb al eens uitgeprobeerd met een andere BA15s fitting)

Een weerstand aan beide kanten monteren kan ook volgens mij (1 voor elke kant). En dan gewoon in serie ergens ertussen prikken. Should do the trick lijkt me!

[Image: EU_0114.jpg]
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#34
Kan ook, maar is de minder nette oplossing...
En in godsnaam géén scotch-lock gebruiken daarvoor!!

Gewoon solderen en isoleren.
Nadeel is dan weer wel dat als je er ooit om welke reden dan ook 21W gloeilampen in zet deze niet lekker meer werken en met de LED knipperlichtrelais wel.

Trouwens, vooraan mag je ook wit knipperen, dus met 21W witte gloeilampjes komt het ook goed Wink
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#35
thx 4 the headsup!! En ja ik ben ervan op de hoogte dat witte knippers aan de voorkant mogen inderdaad (dankzij jouw duplo-mod-tuturial geloof ik Biggrin ). Maar k vind oranje knipperen wel mooier (mits het lampje geen oranje schijnsel geeft als ie uitstaat.
En ik vind gloeilampjes lelijk! vandaar dat ik alles naar LED aan t veranderen ben.. Dus zouden ze wit worden dan zouden het alsnog witte LED's zijn en geen witte gloeilampen hahaha ;-)
Vind het aan-uit gedrag van LED licht gewoon zo veel mooier/moderner er uitzien dan gloeilampen :-)
btw waarom niet gebruik maken van de scotchlocks?
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#36
[Image: Foto-LIM6DIKU.jpg]
Daarom...
Reply

#37
wow.... ok duidelijk :d
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#38
dat was ... niet jouw swiffer he? 43
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#39
Nee, das een ander.
Ik kan je ook helpen met electra bruno Wink
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#40
Hmm dit zet me wel aan het denken, Ik heb mijn astra-G zijknipperlichten gemonteerd door de draden in elkaar te draaien en er een flinke hoeveelheid isolatietape overheen te doen. Mijn kabelschoentjes werkten niet goed (waren veel te groot in diameter) dus vandaar die oplossing.. Ik zie hier eigenijk niet zoveel gevaar in, gezien t feit dat ze punt 1: heeeel goed geisoleerd zijn met tape.. en 2: er praktisch nooit prik op deze kabels staat, (enkel als mn knippers aanstaan). Dus een auto die snachts afbrandt lijkt me dan toch niet echt mogelijk ?? .

TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.