climate control in een Baleno bouwen
#1
Al een tijd speel ik met het idee om een climatecontrol in te bouwen in de baleno, aangezien ze er niet met zo'n unit verkocht zijn heb ik op ebay wat op de kop getikt.

Niet zo lang geleden heb ik een complete climatecontrol unit gekocht uit een Nissan 180 SX, incl sensoren.relais, Bekabeling ed. Ik weet echter niet waar te beginnen met het inbouwen. Origineel bedieningspaneel van baleno laten staan? Bedrading baleno op die van Nissan stekkers solderen? Vervelendste is dat ik nergens aan een schema kan geraken van nissan 180 sx met climatecontrol, heb er wel voor de handmatige.

Dus als er iemand is die verstand van zaken heeft en bereid is me te helpen om dit werkend te krijgen, tegen een schappelijke prijs of me aan een schema kan helpen ,suggesties heeft waar ik alvast iets aan heb.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#2
is het een S13? of S14?

Ik heb nog ergens complete S13 schema's dacht ik , maar ik denk niet dat het erin staat, aangezien die dingen volgens mij er amper mee geleverd zijn..

mag ik vragen wat je voor de handel betaald hebt?

Op www.sxoc.nl kun je ook nog wat SX info vinden..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#3
Heb ook wat zoekwerk verricht en kwam dit tegen wat nog steeds chinees of in dit geval japans voor me is:
http://www.s-chassis.com/resources/wiki/...and_Manual

http://www.s-chassis.com/resources/wiki/...&oldid=171

Ik dacht dat het S13 was. Alles bij elkaar was ik over de 200 euro kwijt, vooral de douane zooi en verzendkosten tikken aan. Straks even foto's posten. Hier staat een zelfde als die ik gekocht heb op ebay: http://www.ebay.com/itm/l29-180SX-S13-SI...4ab0a5e1d3
Zou doodzonde zijn als die niet ingebouwd kan worden Thumbsdown

[img][Image: Fotos-0012.jpg][/img]


[img][Image: Fotos-0011.jpg][/img]


[img][Image: Fotos-0010-1.jpg][/img]

[img][Image: Fotos-0009-1.jpg][/img]

[img][Image: Fotos-0006.jpg][/img]

[img][Image: Fotos-0007.jpg][/img]
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
ik heb geen tijd om te googlen, maar ik vermoed dat het s14 is..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#5
ok, ben al een stuk gevorderd, na een mail gestuurd te hebben aan de verkoper van mijn climatecontrol, kreeg ik te horen dat zij Nissan hadden benaderd en dat deze niet wilde meewerken. Dus maar gegoogled en jawel, heb het gevonden.

Er is er maar 1 MAAR het is in Japans! Bepaalde zaken kan ik volgen maar hoe de bekabeling zit of loopt is me iets teveel abracadabra om zo maar te gaan experimenteren met aansluitingen in me Baleno. Hulp blijft welkom of als iemand toegang heeft in database van andere merken?Graag een pb of me anderzins kan helpen....
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.