Project "Unkn0wn" II
#41
schiet nie ... op he Tongue ach... tijd te kort hebben we allemaal volgens mij Tongue
[Image: avatarpup.jpg]

#42
Laatste tijd veel met die witte bezig geweest, dat is voorlopig nu even klaar. Als die zwarte weggeruimt is, dan is de rode aan de beurt! Dus binnenkort knallen!

#43
[Image: Foto-AN7OYNJD-D.jpg]
[Image: Foto-7C4P7PMU-D.jpg]

Word donderdag hopelijk opgehaald! Dan kan ik eindelijk aan de rode beginnen34

#44
Was die rolkooi er al uit?
Gang is alles, remmen is angst.

#45
Nee zit er nog in! Te weinig animo voor..

#46
Had hem best willen hebben, kan alleen nie lassen joh, dus schiet niet opThumbsdown
Gang is alles, remmen is angst.

#47
Wanneer wordt ie opgehaald? Zaterdag met die rode aan de slag? Ik heb eerst een fietstocht dus ben er pas halverwege de middag denk ik.

#48
Fietsen? Wat is dat34

Nee moet zaterdagochtend werken, en ga zaterdagmiddag de mazda maar even voorzien van een nieuwe Fuseekogel, dan kan deze voor de APK! Maar je bent van harte welkom natuurlijkTongue

#49
[Image: 19891991suzukiswiftga3d.jpg]

Met dank aan Ignis!

Zoeits moet het uiteindelijk worden, alleen dan met verbreed staal, en een paar roze accenten..

#50
En wel met een stalen velg achter en een paarse lm voor??
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!

#51
Nee verbreed staal rondom, misschien nog een keertje 13" breedset..

#52
Wou net zeggenTongue..
Stickerbomd scherm is wel dik eigenlijk op zo'n witte auto..
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!

#53
ik zal vd week nog eens zoeken of ik goede donor steelies kan vinden voor je Smile
wel gaaf zo als je hem zo maakt Smile

#54
Je vergeet de booskijkers en logoloze motorkap! (en jou achterbumper zal wel netjes zijn!)

#55
Logoloze kap is logisch! Booskijkers ben ik nog niet helemaal over uit, maar dit kan altijd nog..

Misschien oranje stadslichten ( Geo Metro ), 3000k xenon, en de GL skirts!

#56
ik heb nog 14 verbr steel liggen en ganse set standaard 13 staal en ook verbr steel 12

#57
Hij heeft al 13" verbreed liggen!

Geo metro knippers is zeker een goed idee! En dan de stadslichten naar je bumperknippers?

#58
Ga voor Ratlook, booskijkers aanlassen maar niet bijwerken en lekker laten roesten Tongue!

Verder wel leuke ideeën! Maar hoe ga je hem zo laag krijgen?
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)

#59
Geen veren eronder doen! Idea

#60
Heb nu de oude afgeslepen veren van Rick.. Maar wil in de toekomst in ieder geval schroefveren voor.

Heb gelezen dat twingo/corsa/polo schroefveren passen onder een swift met enige aanpassing!



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.