Project "Unkn0wn" II
#1
Omdat Unkn0wn 1 een huge fail is geworden. Word het tijd voor nummer 2!

Slachtoffer is een Swift GS village met stuurbekrachtiging. Kleur metallic groen met stuurbekrachtiging.

Eerste planning is APK, moet best wel wat aan gebeuren, maar moet geen groot probleem zijn!

Daarna omlaag, andere kleur ( Overrolleren ), 3000k xenon, gele mistlampen, Hele foute wielen..

Dit word de komende winterride, Updates volgen snel..

#2
Wat gebeurt er met het stuur van de zwarte?

Leuk project hoor. Ik ben niet handig met auto's maar als je het wel bent zijn dit echt leuke dingen.

#3
Echt handig hoef je er ook niet voor te zijn!
Meeste werk is gewoon simpel vast en los schroeven..

Met goed gereedschap kom je een heel eind,
dat stuurtje gaat op den duur verkocht worden, maar wil de auto zo lang mogelijk rolbaar/rijdbaar houden!

#4
En wat ga je met de kooi doen? Die ziet er goed uit, oke heeft wat werk nodig qua schuren, maar verder wel gaaf39

#5
Naja die body met kooi hou ik over, die staat als 3 cilinder op kenteken, moet dus omgekeurd worden naar 4 cilinder. Aangezien verschil in cilinders afkeur is. Of je moet er een 3 cilinder in hangen! Dus die word of verkocht, of naar de sloop gebracht!

#6
Waarom ga je dan niet verder met die body?
Es Aa Drie Één Nul

#7
Door die kooi, passen verschillende interieurdelen niet meer lekker, ben niet van plab om het circuit op te gaan en het omkeuren+apk proof maken. Vind het leuker om een knappe, zo orgineel mogelijke gti te maken!

#8
Ik zeg, maak er een sleeper van!

Een gti met gl bumpers etc! En dan je onderstel goed aanpakken, schroefveren, stabilisatorstangen, rubbers, etc.

Ik kom binnenkort wel ff een keer neuzen!

#9
Gl look behouden, en laag! Is wel een gaaf idee ja!

#10
Ja heerlijk en dan het liefst ook nog 13 inch staal met wieldoppendevil

#11
13 inch past niet op de gti remmen, dus als iemand 14 inch staal over heeft!

#12
remklauwen stukje afslijpen jonguh Tongue
Es Aa Drie Één Nul

#13
(07-11-2011, 10:37)Lielaleuter Wrote: 13 inch past niet op de gti remmen, dus als iemand 14 inch staal over heeft!

ik heb nog standaard 14" velgen te koop staan.

stalen 14" GTI velgen

#14
Waarom niet 14" verbreed mét wieldoppen devil

#15
14 verbreed binnenkort in de verkoop.. alleen achter breder dan voor 34
Es Aa Drie Één Nul

#16
Rick, hou me op de hoogte zodra ze de verkoop ingaan! Heb wel interesse!

#17
Poeh, je zult niet de eerste zijn weet je dat 34 ik ga binnenkort ff een verkoop topic openen voor alles wat ik verkoop... Wink
Es Aa Drie Één Nul

#18
Ik laat ze gaan, heb geen Swift wielen meer nodig Wink
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

#19
Nee jij stapt helemaal over op Baleno! Tongue
Es Aa Drie Één Nul

#20
Zit die kooi erin gelast of geschroefd? ben namelijk wel opzoek naar een kooitje voor de racerij..

ik heb ook nog 5x 14inch staaltjes liggen.. ze moeten alleen over gespoten worden, behalve 1ntje (was reserve wiel van me GTi) en de banden zijn echt heel slecht 34
maar ik doe er niks mee, dus miss iets voor jou??
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.