Ignis Sport Tuning
#1

Leden

Zelf rij ik een Ignis Sport en ben al opzoek geweest naar site's waar je een beedje normale onderdelen kan kopen qua body styling.

Ik kan bijv. nergens andere koplampen vinden dan de normale standaard koplampen. (nu betwijfel ik ook of er wel andere lampen gemaakt zijn)

Weten jullie misschien op welke site/site's je veel verschillende onderdelen kan kopen voor een Ignis Sport?

Ik hoop dat jullie wat weten.

Gr Tomas
Reply

#2
he tomas,

zo vertel eens wat je plannen zijn? ik heb hier nog een nieuwe set remleidingen liggen, gevlochten met carbon look. Fotoos ervan in het verkoop gedeelte.
Heb je foto's van je wagie? ben benieuwd naar je kenteken daar ik de mijne net heb verkocht,

enne,

ebay, nengun, capuccino sport , kijk daar is rond. En er zijn 2 type koplampen, de sport heeft een blauwe gloed en lichte zijknippers, de gl heeft heeft een witte gloed met duidelijke oranje zij knippers.

ciao !

chicken little

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#3
Hee

Ik heb nog niet echt specifice plannen met de auto. Ik ben nu eerst bezig met me audio te installeren.

Ik heb er al een cold air intake op zitten en voor de rest zit ik er aan te denken om een 421 manifold te kopen. Dan krijgt hij iets meer power en een iets dieper geluid want het nu net een electro auto als je er achter staatTongue

Welke kleur had jou Ignis sport dan? Ik heb een rode met kenteken 84-Nk-FN

Die koplampen die je zegt heb ik idd ook gevonden maar ik wil er eigenlijk lenzen in staat een stuk beter met xenon. Die koplampen ben ik druk naar op zoek maar tot nu toe te vergeefs dus mocht je nog wat weten hoor ik het graag.


Hier nog een foto.
[Image: ignissport.th.jpg]


Loeter!
Reply

#4
Nou troost je, een 421 , ready to use kost je tussen de 250 en 500e, excl lambda adapter. En dan is het nog maar kaal staal. Koplampen zijn niet te krijgen, dat scheelt. Je kan veel met je hok doen, maar dr zijn veel grenzen. Of je moet de boel zo ver aanpassen dat het laswerk word Wink

De mijne was geel, uit 2005. Zie ook mijn wie is wie.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#5
Toch zou ik zeggen, trek je logootjes eraf en een andere demper eronder , remus en laser maar ook fox geven leuke geluidjes. En meer pit ? bullpower heeft leuke aanbiedingen, niet veel pktjes erbij maar wel wat koppel wat de ignis aardig laat raggen. Je gaat ermee van 109 naar 120 pk .....


succes !

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.