Project Carbagerun: Back home
#21
Berry, hou je er rekening mee dat de striping, kleurcombinatie van auto en striping geregistreerd staat?
Je mag 'm bijna volledig kopiƫren als je maar het aantal strepen, de richting van de strepen o.i.d. anders houdt.
En uiteraard de blauwe verlichting niet werkend hebben als die erop zit, ik zou alleen voor oranje gaan Wink
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#22
Ik weet niet exact wat de laatste regelgeving is omtrend blauwe verlichting, ik meen ergens gelezen te hebben dat zelfs het gemonteerd hebben van blauwe verlichting al niet meer mag. Daar was toen ophef over, omdat dat ook ging gelden voor voormalige (klassieke) brandweerauto's en ambulances.

In de kast heb ik nog 2 sets strobo's liggen die wit van kleur zijn en een set LED flitsers die rood zijn.
het viel me tegen hoe deur z'n gele zwaaibalk nog moet opbrengen op marktplaats, dus waarschijnlijk worden 1 of 2 van die magneet-zwaailampjes, maar dat zien we nog wel.

Iinmiddels heb ik al een sirene in huis welke ook niet echt legaal is natuurlijk, maar die is nog wel ergens weg te werken..

Het plan was om niet het ambulancelogo op de auto te plakken, maar een suzuki logo in de zelfde kleur en omvang.
[Image: 28037987.png]

Overige striping zien wel nog wel, het zal zeker wel afwijken van een echte ambulance Wink


Owja, de inschrijving voor de run van volgend jaar is vol.
Dat betekend dat er ruim 500 team's aan de start verschijnen.
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#23
Zolang je dat in de gaten houdt voorzie ik geen problemen voor je otto... Biggrin
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#24
apk dr op bij beun de haas , meeste rij je toch in het buitenland met dat ding , kijk eens op carbagerun.nl bij de foto's wat voor creaties er voorig jaar tussen reden Tongue
swift 1.3 gl 8v mk3 02-2008--->.....

swift 1,3 gti 16v mk2 crossauto 04-2008--->.....
Reply

#25
Ik heb ook zijn auto gekeurd haha
Ik heb ook zijn auto gekeurt haha
Reply

#26
Cowl project, succes met bouwen! Ik heb zelf in 2010 met de Carbagerun meegedaan met deze rat-look VW Derby 37

[Image: DSC_2779copy.jpg]
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#27
Jullie hadden veel steun aan de Hertog zie ik wel 39
Reply

#28
Nouja steun... We zijn allebei nimmer helder aan de start verschenenTongue

Die Passat ernaast hoorde ook bij ons, waren de 2 laagste auto's bij de run.
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#29
gave wagen Twan!
gezien de run door oost-europa gaat, lijkt het mij niet verstandig om extreem laag te gaan, maar een verlaging aan de voorkant gaat nog wel gebeuren denk ik..
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#30
Wij gingen in 2010 ook door oost europa, was wel ff doorbijten in Polen, maar verder is het meegevallen37
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#31
Die passat is wel bruut met die crossmotor op zun dakkie! brengt me op ideeen...
Suzuki Swift GTi '92 (R.I.P.)
Subaru Justy GX AWD '97 (in Rebuild)
Volkswagen Polo Steilheck '90 (For Sale)
Lexus IS200 '05 (Daily)
Reply

#32
Best toevallig
Ik heb momenteel 2 micra's waarvan er eentje heeft meegedaan aan de carbagerun
[Image: 392123_171944822895007_100002384712111_3...7875_n.jpg]
Dat nr op de zijkant was zijn startnummer.
En hij staat ondertussen weer tekoopTongue
Het maakt me niet uit dat je auto sneller is dan de mijne.....
Ik Hardcore GAat toch harder !! Wink (nog wel)
Reply

#33
is ie nog belastingvrij en wat moet ie kosten?
eventueel linkje advertentie
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#34
Hahahaha, die Micra is ook van mij geweest!!!454545 Ik heb die ingeruild van de tweede eigenaar die er heel lang mee heeft gereden en hem altijd bij mij in onderhoud heeft gehad.

Ik heb em verkocht aan Roy, Roy weer aan Rick en daarna was ik em kwijt...
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#35
(03-01-2012, 14:17)Twan Wrote: Wij gingen in 2010 ook door oost europa, was wel ff doorbijten in Polen, maar verder is het meegevallen37

Hahaha was jij dat joh? Ik reed in die standaart, saaie, niet verlaagde, niet garbagerunwaardige, zilvere Passat variant Smile

jullie wagens waren echt BAAS!
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#36
leuk dat iedereen elkaar en de Carbagerun al kent Tongue

afgelopen weekend flink bezig geweest met de Station: het schilderen is begonnen.

Hiervoor eerst alles wat los kon van de auto verwijderd: dakrails, deurstrips, greepjes, verlichting, alles.
[Image: Foto-G3A8CBMA.jpg]
[Image: Foto-S43Z6EBY.jpg]

en vervolgens het dak en 1 zijpaneel geel gerolt:"
[Image: Foto-YNRIZDWG.jpg]

gisteravond het dak voor de 2e keer van verf voorzien, helaas dekt het nog niet helemaal, dus zal het nog een keer moeten.
Misschien voor andere onderdelen eerst een laag grondverf erop smeren Tongue
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#37
Geel is zowiezo een drama-kleur op een donkere ondergrond.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#38
Let op kleurverschil he Berry. Als je met ondergrond werkt wil het nog wel eens een compleet andere kleur wordendevil

Maarja dat zal dan weer niet zo extreem veel uit maken devil
Reply

#39
Nog genoeg te doen zo te zien!!
Reply

#40
Het dak hoefde je iig niet te schuren, daar zat toch al geen blanke lak meer op devil
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.