Deuce-7racing Swift MK1 GTi van Remco
Nice, carbs geven echt een gaaf geluid!

Ik zit ook te denken om gti van mijn mk1 te maken..
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

Haha. Ja het is mooi spul zo'n GTi..

Vandaag hebben we het blok eruit gelepeld en distributie, waterpomp enz vervangen en de carbs erop geschroefd. Alle 6 de motorsteunen zijn nu ook heulemaal volgegoten met polyurethaan.. ook mooi.
morgen dan hopelijk alles weer terugbouwen en starten..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

zo.. een paar foto's van gister en vandaag.

[Image: Foto-EHSMNG8G.jpg]

[Image: Foto-SWPTBMF3.jpg]

[Image: Foto-DUZGF7A7.jpg]

[Image: Foto-BBUNVJCL.jpg]

Hij Loopt, en klinkt FANTASTISCH (filmpje staat op facebook ga ik nog op youtube zetten) alleen het leidingwerk is nogal gaar, dus nogal wat brandstoflekkage.
Van de week maken we alles netjes, en hopelijk kan de boel afgesteld worden en kunnen we weer knallen.. ik ben benieuwd naar de winst Smile

Walter, gezellig dat je er was, en weer bedankt voor de hulp man!Biggrin
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Netjes, koppel op lage toeren (vanaf 2500 rpm) ga je goed merken.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

Ik hoop het.. rij jij nog steeds met carbs?
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Nope, Pauluz heeft ze overgenomen. Er wordt overigens aan de Honda swap gewerkt.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

niet verkeerd Biggrin
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Carbs op een GTI geeft je echt weer een hele andere auto, helemaal icm een setje mooie nokkenassen is het echt leuk. Toen het setje nog op de auto zat van Dr. Insane heb ik met die wagen gereden, dat liep echt zo mooi rauw en veel power, je voelt je direct een rallycoureur Tongue ! Smile
Dat ging nog aardig van ze plekje: http://www.youtube.com/watch?v=TQP1o13p1MY
Ben benieuwd hoe het straks loopt in die mk1.
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

Tip. Ik weet niet hoe je inlaatbuizen aan de binnenkant uitzien, maar ik had destijds een kleine modificatie gedaan. Heb alleen nog een foto van hoe het was:

[Image: qoq5.jpg]

Ik had dit verholpen door de vorm goed te vullen met kneedbaar metaal (was aluminium volgens mij).
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

Ik ben heel benieuwd wesley, de slag van het gaspedaal is heul erg kort nu, maar de respons is echt bizar. Hij loopt goed, zonder gekke geluiden, dus dat was al een geruststelling.. zoals eerder gezegd.. het leidingwerk is slecht, en dus een hoop brandstof lekkage, en de afstelling is natuurlijk een groot vraagteken.

Een collega van ons kan de carbs afstellen, dus als we het leidingwerk netjes gemaakt hebben en dat gedaan is kunnen we gaan proefrijden.. ik ben heel erg benieuwd.
Bijna alle motorsteunen waren aan het einde van de latijn, maar nu die weer gevuld zijn, zit er eigenlijk geen beweging in het blok.. niet zo gek met 6! PU motorsteunen.

@shifra..ik heb niets veranderd aan de set..Hij heeft gewerkt, en t is niet mooi.. maar ik vind het wel effe goed.. Smile
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Aloha Jan,

39 Jep was puik.
Is wel lastig om niet enthousiast mee te doen 43.

Heb je de luchtfilters al gemonteerd?

Ik had wel een volle retour vracht hèhè.

Ook wel maf dat ik Stefan z'n spullen moet opzoeken Tongue

Ave Walter
Reply

Haha, ik kan me er iets bij voorstellen.. helemaal omdat we lekker aan het schelden waren tegen elkaar met dat blok erin persen Tongue

We hebben nu nieuwe slangen, klemmen en T-stukjes gehaald, dus nu kunnen we dat allemaal lekvrij aanleggen, en Remco gaat vd week wat luchtfiltertjes regelen denk ik.. of een airbox.. Smile

Het lijkt wel of je altijd met een vracht aan spullen weer weggaat bij ons..Smile ik ben benieuwd wat je gaat doen met al die spulletjesSmile
en ja. spullen raken nog wel eens kwijt in de box, hihi..Biggrin
Leuk dat je er was man...bedankt!!:p
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Bij mij heeft 't ook gewerkt, alleen de flow ondervond restricties. Ben iemand van function > form, dus het boeide mij ook niet hoe het eruit zag.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

Lekker een potje tegen elkaar gaan lopen schelden werkt altijd erg bevorderlijk ja Biggrin
Reply

Soms moet dat effe..bevorderlijk of niet.. we zijn geen strandjanetten Wink
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Hoorde ik hier een Janette Tongue

Tja het begint hier ook steeds meer op jullie loods te lijken Puzzled.
En als het gereed is komt 't weer terug 42.

Maar ja, ik heb nu ook andere verplichtingen waarvoor ik naar huis mag Wink

Ave Walter


Reply

Wat zeg je nu Walter...ben je aan de vrouw? 37
Reply

(15-10-2013, 21:00)robin_swiftsensation Wrote: Wat zeg je nu Walter...ben je aan de vrouw? 37

Nope, ik mag voor de viervoeter van m'n maatje zorgen Biggrin
Reply

Dus je hebt een bitch?

ps: filmpje ff gekeken op je fb, klinkt zeker lekker! Ik kom volgend weekend ff langs, kan ik gelijk even kijken hoe jullie eea gedaan hebben.
Reply

We hebben vandaag de eerste meters gereden.. hij is nog niet echt goed afgesteld, loopt ietwat arm..
Overall drivability is verminderd.. en echt merkbaar vermogenswinst is er nog niet helaas.
Dus eerst afstellen.

Ik weet niet wat je precies wil weten paul, maar wij snappen er eigenlijk ook geen zak van.. Biggrin
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.