Posts: 3.019
Threads: 64
Joined: Dec 2004
Auto: SAAB/Volvo
Ik vind hem dus niet saai, en ik denk dat veel mensen dat ook niet vinden.
De polo die je noemt is pas echt een 13 in het dozijn, de Abarth is leuker dan de Swift inderdaad, Focus is klasse groter, en geen vergelijk (maar wel
), maar dat maakt de Swift nog geen saaie auto.
Als hot hatch spreekt de Swift
Sport misschien niet veel mensen aan, mee eens om de redenen die je noemt, maar jij stelt dat de Swift helemaal
niemand aanspreekt en dat is dus gewoon niet waar, anders zou die echt alleen bij je opa of oma voor de deur staan (of iedereen die voorheen Deawoo reedt ofzo).[/align]
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Posts: 386
Threads: 38
Joined: Dec 2005
21-08-2011, 13:36
(This post was last modified: 21-08-2011, 13:38 by roadhunter.)
Ik vind de suzuki sport 'te netjes'.
Model is super, maar daar had men best 200 pk in mogen stoppen
Dan heb je er direct een andere doelgroep erbij
Zeg nou zelf bij dit uiterlijk hoort minimaal 200 pk
Posts: 194
Threads: 3
Joined: Jun 2009
Auto: Swift GTTI
Bij dat model past een petjuh!
Gang is alles, remmen is angst.
Posts: 6.289
Threads: 13
Joined: Jul 2005
Dat is geen model, dat is een bodykit...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project
Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Posts: 4
Threads: 2
Joined: Aug 2011
Heet suzuki sport tegenwoordig niet monster sport? of wie kan dat uitleggen. Helaas verkopen ze geen uitlaten meer voor de ignis
... ook op ebay niks te vinden maar wie wat vind mag mij gelijk mailen
Posts: 603
Threads: 5
Joined: Dec 2010
Auto: Suzuki Swift GTI/ Sedan
Posts: 4
Threads: 2
Joined: Aug 2011
bedankt voor de tip, dat gaat h´m wel worden denk ik zo!
Posts: 603
Threads: 5
Joined: Dec 2010
Auto: Suzuki Swift GTI/ Sedan
Graag gedaan.Zie het wel in je wie is wie
Posts: 306
Threads: 35
Joined: Dec 2004
Auto: 93'er MK3 GTI
ach, tis wel een leuk model
vond de vorige sport er heel mooi uitzien, dat was de reden waarom ik ook ene had gekocht
kwa vermogen, tja, beetje spijtig zou ik zeggen, want hij had zoveel potentieel, wegligging was echt subliem, maar vermogen tekort
maar zoals de oude gti, zeg maar de echte "hot hatches", die worden niet meer gemaakt, denk puur uit veiligheidsoverwegingen
want hoe je het ook draait of keert eigenlijk waren/zijn het rijdende doodskisten
en dan niet enkel de swift, denk ook maar aan de ax gt(i), 205, 106 gti,........
gewone modellen waar ze dan destijds een hoop aan vermogen in lepelen met een minimum aan wijzigingen aan veiligheidsaspecten...
Posts: 2.135
Threads: 37
Joined: Dec 2004
Auto: Trackslet
Terug in de basis. Veiligheid fabrieks af is onnodig gewicht. Of er moet een Rolkooi in zitten.
Geef mij maar een ouderwetse Hot Hatch!
Posts: 4
Threads: 2
Joined: Aug 2011
NIEUWSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor de liefhebbers suzukisport japan gaat in een sale tot 31oktober 2011
http://www.suzukisport-racing.com/gogosh...anguage=en
Posts: 1.386
Threads: 41
Joined: Jul 2005
Auto: Suzuki Ignis ..sport..
Let wel, voor de ignis is er heel weinig voorhanden. Merenmeut is voor de swift, de nieuwe type wel te verstaan ..
Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??