suzuki sport
#21
Ik vind hem dus niet saai, en ik denk dat veel mensen dat ook niet vinden.

De polo die je noemt is pas echt een 13 in het dozijn, de Abarth is leuker dan de Swift inderdaad, Focus is klasse groter, en geen vergelijk (maar wel 3939Tongue3939), maar dat maakt de Swift nog geen saaie auto.

Als hot hatch spreekt de Swift Sport misschien niet veel mensen aan, mee eens om de redenen die je noemt, maar jij stelt dat de Swift helemaal niemand aanspreekt en dat is dus gewoon niet waar, anders zou die echt alleen bij je opa of oma voor de deur staan (of iedereen die voorheen Deawoo reedt ofzo).[/align]
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#22
Ik vind de suzuki sport 'te netjes'.
Model is super, maar daar had men best 200 pk in mogen stoppen 37
Dan heb je er direct een andere doelgroep erbij Smile

Zeg nou zelf bij dit uiterlijk hoort minimaal 200 pk 34
[Image: suzuki_karang_front_bumper_m.jpg][Image: suzuki_karang_rear_bumper_m.jpg]
Reply

#23
Bij dat model past een petjuh!Idea
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

#24
Dat is geen model, dat is een bodykit...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#25
Heet suzuki sport tegenwoordig niet monster sport? of wie kan dat uitleggen. Helaas verkopen ze geen uitlaten meer voor de ignis Unhappy... ook op ebay niks te vinden maar wie wat vind mag mij gelijk mailen Biggrin
Reply

#26
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...?tid=21830 via de zoekfunctie hier op het forum Wink
Reply

#27
bedankt voor de tip, dat gaat h´m wel worden denk ik zo!
Reply

#28
Graag gedaan.Zie het wel in je wie is wie Wink
Reply

#29
ach, tis wel een leuk model
vond de vorige sport er heel mooi uitzien, dat was de reden waarom ik ook ene had gekocht

kwa vermogen, tja, beetje spijtig zou ik zeggen, want hij had zoveel potentieel, wegligging was echt subliem, maar vermogen tekort

maar zoals de oude gti, zeg maar de echte "hot hatches", die worden niet meer gemaakt, denk puur uit veiligheidsoverwegingen

want hoe je het ook draait of keert eigenlijk waren/zijn het rijdende doodskisten
en dan niet enkel de swift, denk ook maar aan de ax gt(i), 205, 106 gti,........

gewone modellen waar ze dan destijds een hoop aan vermogen in lepelen met een minimum aan wijzigingen aan veiligheidsaspecten...


Reply

#30
Terug in de basis. Veiligheid fabrieks af is onnodig gewicht. Of er moet een Rolkooi in zitten.

Geef mij maar een ouderwetse Hot Hatch!devil
Reply

#31
NIEUWSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor de liefhebbers suzukisport japan gaat in een sale tot 31oktober 2011

http://www.suzukisport-racing.com/gogosh...anguage=en
Reply

#32
Let wel, voor de ignis is er heel weinig voorhanden. Merenmeut is voor de swift, de nieuwe type wel te verstaan ..

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.