Swift 1.3 GTI
#61
nee die bumper is voor dit model maar die vorige eigenaar heeft het aangepast ik moet het gewoon weer trug maken.
die witte velgen zullen in de verkoop gaan uiteindelijk omdat het dan niet staat bij wat we willen.

De turbo is ook binnen nu nog de spullen bij elkaar verzamelen en dan monteren
Reply

#62
waar kan ik nou de beste performance spulle krijgen voor de swift want uit die lijst van hier op het forum kan ik niet kiezen
Reply

#63
(26-11-2011, 18:27)Swift vs Micra Wrote: waar kan ik nou de beste performance spulle krijgen voor de swift want uit die lijst van hier op het forum kan ik niet kiezen

Stuur Ruud maar een mailtje met je vragen/ideeen.
Ruud van www.adaptronic.nl ( ook bekend van RVengeneering ).

Succes met je project,

Ave Walter
Reply

#64
dat was een van de site's die ik niet meer kon vinden en bedankt voor je tip!39
Reply

#65
Wat voor performance parts zoek je?

Veel zal custom zijn, maar zuigers, nokkenassen en dergelijke zijn met zoeken op internet gewoon te vinden.

Spruitstuk zal custom zijn, want die van ruud is onnodig duur.
Reply

#66
ja was onderandere het spruitstuk maar om daar bijna 1000 euro voor neer te leggen.
was ook nog aant kijken voor andere nokkenassen maar staat geen prijs bij dat vind ik eg irritant.
ik heb een turbo van een lancer evo 6 ik weet niet of het gaat lukken ivbm de grote van de turbo en de prestaties.
ik probeer er nog meer informatie over te vinden of het uberhaup wel gaat.

Evolution 6
Turbo = TD05HR-16G6-10.5T (GSR) (deze heb ik)
TD05HRA-16G6-10.5T (RS/rs2)
Nozzle Area (cm2) = 10.5
Turbine = GSR - Inconel (steel alloy), Titanium alloy (RS/RS2)
Compressor = Aluminium, 68mm wide
Reply

#67
Voor Nokkenassen kun je het beste kijken op catcams. bij van beek autoracing kunnen ze die zo voor je bestellen Wink
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#68
Als goed is heeft Piieter nog een setje nokken liggen?
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#69
Maar ik ben serieus. Als je met turbo gaat rijden hoeven nokkenassen in eerste instantie niet.

Zorg voor een adaptronic en een goed opgebouwd blok met mogelijk lage compressie zuigers. Dan kan je later alsnog wilde nokkenassen er bij in steken39
Reply

#70
laten we de vraag eens anders stellen tot hoeveel pk / koppel kan het blokje standaard aan?
Reply

#71
160 pk moet wel lukken. Dat dan wel met een standalone computer en een andere koppeling. Daarboven begin je zeker de grens op te zoeken...
Reply

#72
kopen?

Ik heb nog wel wat staan Wink
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#73
de turbo wat ik heb die is te groot voor de swift die kan ik niet gebruiken helaas dus moet ff kijken wat ik nu ga doen.

@ salto wat heb je nog staan zoal?
Reply

#74
Ik wil niet voor Salto spreken, maar hierbij toch een link (klik) naar de topic waarin hij zijn auto aanbiedt. Ik denk namelijk dat dat zijn bedoeling was Wink
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#75
Ik heb nog wel setje nokken liggen, had je al berichtje gedaan op hyves maar geen reactie! Wink
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#76
ja dat zei mijn vrouw heb er nog geen tijd voor gehad wat wil je ervoor hebben?
en wat zijn de specificaties ervan want je heb verschillende had ik gezien.
Reply

#77
Als je kan lassen kan je het spruitstuk ook zelf maken voor je turbo. Volgens mij doen de meeste het zo op het forum.
Reply

#78
ja ik ben volop aant het zoeken voor de turbo.
deze week ook het bodykit verder maken zodat we kunnen rijden.
ik moet zeggen dat veilside is f*cking goed spul ik heb mijn vrouw al gezegd als je dit kapot rijd dan weet ik het ook niet meerTongue

deze week ook ff foto's maken van het bodykit als het eronder zit.
heb nu ook als het goed is iemand gevonden voor de gasveren van de vleugeldeuren.
Reply

#79
Als het polyester is dan rij je het zonder moeite kapot hoor 43
Reply

#80
ja daar zijn we indd al een paar achter gekomen dat dat uiterst breekbaar is.
deze is ook van polyester maar wel van een andere kwaliteit ik heb met een hamer erop geslagen en er gebeurt niks39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.