hilbert(wagon R+ 4wd 1999)
Ziet er super netjes uit die deurpanelen, goede vondst!

Je kunt eens proberen om de originele kleur terug te krijgen van de auto door hem te polijsten. Dat zou een flinke verbetering zijn.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

de auto is mooi geel niet dof of zo alleen de motorkap is gaan roesten.
de vorige eigenaar heeft de auto gepolijst want op een paar plekjes kun je zien dat ie te ver is gegaan want ik kan de primer zien.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

eindelijk weer eens tijd te hebben voor de alto.
heb ik 13cm speakers bij de achterbank geplaatst.
[Image: 25483984988_879baa2e19_k.jpg]

ik moet de mdf nog weg werken maar daar ben ik warmer weer voor nodig want ik wil de mdf bekleden en in kleur spuiten.
grt hilbert
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

Heb je er wel rekening mee gehouden dat de conus ruimte nodig heeft om te kunnen bewegen? Verder ziet het er wel tof uit.
Reply

Heb ik van tevoren naar gekeken en er zit genoeg ruimte achter.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

hoi allemaal,

sinds 3 weken ben ik bezig met een project suzuki wagon R+ van 1999 bezig voor mijn moeder.
zo hebben we hem gekocht.
[Image: S4w95Vw.jpg]
[Image: EDoQO7C.jpg]
[Image: jeeZIpa.jpg]
[Image: 2JSC9ux.jpg]

en zo is hij nu naar veel schoonmaak werk.
[Image: 6KyWnSb.jpg]
[Image: 8vAykIp.jpg]
[Image: ltsV0kn.jpg]
[Image: 4vFVJzw.jpg]
[Image: LD4BBLx.jpg]

we hebben hem gekocht als een loop of sloop auto want de motor startte niet meer maar dat hebben mijn broertje en ik opgelost door er een andere ecu met de bij horende delen en de motor draait weer als een naaimachine.

kan het kloppen dat je bij een auto als deze de koppelingspedaal ver moet laten opkomen om weg te rijden of zijn de platen aan vervanging toe.

het is nu de bedoeling om deze auto weer helemaal top te maken zodat mijn moeder er veel plezier van heeft .
Reply

Leuke wagen. Hopelijk heeft je moeder er veel plezier mee.
Reply

weer lekker bezig geweest met de wagon.
andere velgen er onder gedaan en samen met mijn broertje de koppeling vervangen.
[Image: Mba34iD.jpg]

ben nu bezig met het reviseren van de remklauwen.
eerst zandstralen en dan weer fris met nieuwe rubbers en nieuwe schijven en blokken en slangen.

weet iemand misschien waar ik de stofplaten die achter de schijven zitten kan kopen want ik kan ze niet op internet vinden.
Reply

Goed bezig !

Die platen zijn niet imitatie te krijgen. Misschien bij de dealer, of op de sloperij. Maar waarom zou je ze vervangen? Die gaan toch niet stuk?
Reply

(09-06-2021, 13:18)cabrio_rob Wrote: Goed bezig !

Die platen zijn niet imitatie te krijgen. Misschien bij de dealer, of op de sloperij. Maar waarom zou je ze vervangen? Die gaan toch niet stuk?

Auto heeft meer dan een jaar stil gestaan en die ankerplaten zijn aardig krokant.
Reply

Hier vind je onderdeelnummers; handig voor als je naar de dealer gaat.
Reply

WagonR ziet dr netjes uit voor z’n leeftijd.

Maarre je noemt m 4wd, maar volgens de kenteken gegevens is t gewoon n FWD?
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

(09-06-2021, 18:38)remytjuh1994 Wrote: WagonR ziet dr netjes uit voor z’n leeftijd.

Maarre je noemt m 4wd, maar volgens de kenteken gegevens is t gewoon n FWD?

[Image: MBbY6fM.jpg]
Reply

4WD is wel bijzonder bij een WagonR+
Reply

ik geloofde het eerst ook niet tot ik ging kijken.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.