hilbert(wagon R+ 4wd 1999)
#21
vandaag de ruitenwisser achter horizontaal gezet.
was niet veel maar ziet er wel goed uit
[Image: DSC00610.jpg]
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#22
Kan het dat ik je net zag rijden? In,omgeving emmen/angelslo?
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#23
nee
mijn auto staat nu in de garage.
ik heb gisteren de remcilinder achter vervangen en ik moet de boel nog ontluchten
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#24
Aaah okee xd dacht dat ik um zag 34
Als je hulp nodig bent ofzo moet je het zeggen,desnoods geef ik je me 06 Smile
2 handen extra zijn vaak handig Wink
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#25
ik ben weer druk met de auto bezig geweest.
had paar gaten in mijn linker dorpel en die heb op 2 zaterdagen even dicht gemaakt.
en ik heb verlichting gemaakt in de kofferbak.
ik vond het wel kloten als je in het donker in je kofferbak moet wezen en dat je er dan geen verlichting hebt.
dus ik ben even naar de sloop geweest en heb daar een kofferklep verlichting van een bmw e36 met een schakelaar die er bij hoort opgehaalt
[Image: DSC00624.jpg]
[Image: DSC00622.jpg]

nu even een how to voor de gene die dit ook wil.
het voordeel dat je hebt als je de verlichting en schakelaar uit de zelfde auto haalt is dat de draden de zelfde kleur hebben en dat maakt het wel wat makkelijker.
ik heb zelf de lamp in de midden onder de koffersluiting gemaakt want naar mijn idee heb je dan het meest aan de verlichting.
[Image: DSC00611.jpg]
[Image: DSC00612.jpg]
toen heb ik de gat naast de sluiting iets groter gevijld zodat de schakelaar erin past.
[Image: DSC00616.jpg]
en de kabel naar de gat getrokken die iets verderop zit.
[Image: DSC00617.jpg]
de schakelaar is voor de massa van de verlichting en ik heb de constante plus achter mijn radio afgetakt en naar achteren getroken.
ik heb de gaat waar de schakelaar door gaat iets ruimer gemaakt anders blijft de schakelaar er achter hangen als je de klep los doet.
en dit is de resultaat.
[Image: DSC00618.jpg]
[Image: DSC00620.jpg]
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#26
Wow kicke Tongue haha
Post deze Howto anders even in het tips&tricks forum 39
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#27
die staat nu bij tips &tricks
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#28
weet iemand ook of het normaal is bij een swift dat de benzinemeter naar de helft onbetrouwbaar wordt.
want het lijk bij die van mij net of er plotseling een gat in mijn tank is gekomen.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#29
heb t zelfde verdampt deels denk ik?
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#30
weet iemand misschien ook of het verstandig is om de slang dat tussen de kleppendeksel en de luchtfilter zit om die weg te halen.
[Image: DSC00627.jpg]
ik wou deze vervangen met een stuk slang dat vanaf de katterontluchting naar een opvangtank zodat de oliedampen niet in de motor komt.
want het was mij opgevallen dat er aardig wat olie in de luchtfilterbak ligt dat gemakkelijk via de carburateur in de motor kan komen.
dit wou ik voorkomen door een olieopvangtank te plaatsen.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#31
Kan je zonder problemen doen, wel even de twee overige gaten dicht maken.
Gaat alleen wel stinken als je even stil staat, wat je daar tegen kan doen is een retour slang maken op het luchtfilterhuis (of inlaatspruitstuk). Maar als er olie onder het filter ligt komt dat vaak door teveel olie. Maak maar eens goed schoon en houd het eens een tijdje in de gaten.
[Image: 9d67a4130709416b2397a9e.gif]
Reply

#32
ik heb de auto van binnen even verfraaid.
weet alleen niet of ik het zo hou.
lijkt best wel goed.
voor
[Image: DSC00634.jpg]
na
[Image: DSC00639.jpg]

en vandaag weer wat onderdelen op gehaald en thuis gekregen.
ga van de weekend de schokdempers achter vervangen en een spoorstangachter.
en ik moet een aandrijfashoes vervangen en de rechterkoplamp want die was niet meer te stellen en ik ga de bougie,bougiekalbels en verdelerkap met rotor vervangen want hij start moeilijk bij koud en vochtig weer.
na dit alleen nog de rechterspatbord vervangen en de voorbumper en de auto is weer netjes
dus bij alles heb ik genoeg te doen
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#33
Ziet er goed uit, ik heb zelf ook de rand om de middenconsole gespoten.
Daardoor ziet het interieur er toch een stuk leuker uit zonder dat het overdreven wordt 39
Reply

#34
Mag ik vragen wat voor radio je hebt ?
en waarom de keuze voor die kleine speakers in je hoedenplank ?
Reply

#35
Volgens mij heb ik die radio ook gehad, een MT Logic van de aldi oid?
Met bluetooth, sd-card etc?
Reply

#36
(14-10-2011, 18:46)Farether Wrote: Volgens mij heb ik die radio ook gehad, een MT Logic van de aldi oid?
Met bluetooth, sd-card etc?

ah oke ! kwam me totaal niet bekend voor !
is het wat..

Reply

#37
Toevallig ben ik ook bezig met het spuiten van interieurdelen en het volgende wordt die frame in het middenconsole, die jij ook hebt gespoten.

Ik vroeg me af of het veel (en/of lastig) werk is om die te verwijderen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik ongeveer 2 minuten heb gekeken, maar ben benieuwd of je bijvoorbeeld ook tips voor me hebt voor ik aan de slag ga.

Alvast bedankt! 39
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#38
die frame zit boven met 3 klemmen vast.
boven de radio zitten 2 schroeven en bij de kachel bediening zit er ook 1 als de asbak eruit haalt kun je het frame er zo na aftrekken.
en je moet de knoppen van de schuiven aftrekken.
voor de frame van de asbak moet de middenconsole om je versnellingspook los en die naar achteren trekken dan kun je zo bij alle schroeven
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#39
weet iemand misschien ook hoe ik het gemakkelijkste een spoorstang achter los krijg
ik heb het geprobeerd maar ik krijg de bout die niet los die door en door zit.
de wielzijde krijg ik wel los maar de andere kant niet krijg alleen de moer eraf en toen heb ik geprobeerd of ik de bout eruit kon tikken maar dat wou mij niet lukken misschien niet hard genoeg geslagen.
alleen wil ik dit graag zeker weten voordat ik de boel kapot sla want met die bout stel je die spoorstang ook nog.
het gaat om nr3
[Image: swiftspoorstang.jpg]
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#40
Naar mijn weten kon je die er gewoon uitslaan?
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.