hilbert(wagon R+ 4wd 1999)
#1
hoi allemaal

ik ben hilbert harm en kom uit emmen.
ik snuffel hier al een poosje rond voor info over een swift omdat ik dat wel mooie sportieve autotjes vind.
en sinsds vorige week donderdag heb ik er ook 1
[Image: DSC00587.jpg]
[Image: DSC00592.jpg]
het is een swift 1.3 gl bouwjaar 1994 hij heeft wat werk maar de meeste is de buitenkant en dat is nog goed te hestellen.
ik zou nog wat meer foto maken van de rest van de auto.
ik ben nog een leek op het gebied van de swift .
maar als ik vragen heb dan horen jullie het wel verder.

grt hilbert harm
[/u]
Reply

#2
Welkom hier leuk swiffie nog plannen er mee?



Reply

#3
eerst technische in orde maken en dan wil ik hem verlagen en een leuk setje lmvelgen er onder
Reply

#4
Hoi, leuke wagen hoor.
Zo te horen toch wat kleine plannetjes.
Welkom iig en succes met het vinden van je informatie Wink
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#5
vandaag even wat fotos gemaakt
[Image: DSC00595.jpg]
[Image: DSC00596.jpg]
[Image: DSC00598.jpg]
[Image: DSC00597.jpg]
[Image: DSC00600.jpg]
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#6
(23-07-2011, 11:26)hilbert Wrote: hij heeft wat werk maar de meeste is de buitenkant en dat is nog goed te hestellen.

Je auto ziet er op de foto's er zeer goed uit.
Of zijn het allemaal kleine krasjes?
2007 Fiat Grande Punto Sportsound.
[Image: A6O2Y.png]
Reply

#7
welkom ! leuke swift.
Wat is er technisch niet in orde met je auto ?
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#8
de voor scherm en de deur aan de bestuurderskant heeft wat werk en de voorbumper zit aan 1 kant met hout schroeven vast en een beetje las werk aan de onderdorpel bij de bestuurderkant verder is hij wel netjes
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#9
Mooie auto, hoor Smile

Heb je er een andere einddemper op, is het een sierstuk óf zie ik het niet goed? Smile

Leuke plannen en succes met de uitwerking! Smile