hilbert(wagon R+ 4wd 1999)
#1
hoi allemaal

ik ben hilbert harm en kom uit emmen.
ik snuffel hier al een poosje rond voor info over een swift omdat ik dat wel mooie sportieve autotjes vind.
en sinsds vorige week donderdag heb ik er ook 1
[Image: DSC00587.jpg]
[Image: DSC00592.jpg]
het is een swift 1.3 gl bouwjaar 1994 hij heeft wat werk maar de meeste is de buitenkant en dat is nog goed te hestellen.
ik zou nog wat meer foto maken van de rest van de auto.
ik ben nog een leek op het gebied van de swift .
maar als ik vragen heb dan horen jullie het wel verder.

grt hilbert harm
[/u]
Reply

#2
Welkom hier leuk swiffie nog plannen er mee?



Reply

#3
eerst technische in orde maken en dan wil ik hem verlagen en een leuk setje lmvelgen er onder
Reply

#4
Hoi, leuke wagen hoor.
Zo te horen toch wat kleine plannetjes.
Welkom iig en succes met het vinden van je informatie Wink
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#5
vandaag even wat fotos gemaakt
[Image: DSC00595.jpg]
[Image: DSC00596.jpg]
[Image: DSC00598.jpg]
[Image: DSC00597.jpg]
[Image: DSC00600.jpg]
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#6
(23-07-2011, 11:26)hilbert Wrote: hij heeft wat werk maar de meeste is de buitenkant en dat is nog goed te hestellen.

Je auto ziet er op de foto's er zeer goed uit.
Of zijn het allemaal kleine krasjes?
2007 Fiat Grande Punto Sportsound.
[Image: A6O2Y.png]
Reply

#7
welkom ! leuke swift.
Wat is er technisch niet in orde met je auto ?
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#8
de voor scherm en de deur aan de bestuurderskant heeft wat werk en de voorbumper zit aan 1 kant met hout schroeven vast en een beetje las werk aan de onderdorpel bij de bestuurderkant verder is hij wel netjes
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#9
Mooie auto, hoor Smile

Heb je er een andere einddemper op, is het een sierstuk óf zie ik het niet goed? Smile

Leuke plannen en succes met de uitwerking! Smile

Oh, is dit (klik) niet een leuke "aanpassing" voor de Swift? Het is een detail, maar alle details maken toch de auto, vind ik 39 Idea
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#10
(29-07-2011, 11:02)rikky006 Wrote: welkom ! leuke swift.
Wat is er technisch niet in orde met je auto ?

de einddemper is lek.
ik moet de remmen na kijken en misschien vervangen waarschijnlijk de wiellagers achter vervangen maar hier ga ik volgende week allemaal na kijken.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#11
(29-07-2011, 11:52)Kallisto Wrote: Mooie auto, hoor Smile

Heb je er een andere einddemper op, is het een sierstuk óf zie ik het niet goed? Smile

Leuke plannen en succes met de uitwerking! Smile

Oh, is dit (klik) niet een leuke "aanpassing" voor de Swift? Het is een detail, maar alle details maken toch de auto, vind ik 39 Idea
ik heb geen idee wat voor een demper eronder zit heb hem zo gekocht.hij klinkt wel als een sportdemper maar dat kan ook komen omdat hij lek is.

die link over het verdraaien van de achterruitenwisser is wel een goed idee
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#12
(29-07-2011, 14:08)hilbert Wrote:
(29-07-2011, 11:52)Kallisto Wrote: Mooie auto, hoor Smile

Heb je er een andere einddemper op, is het een sierstuk óf zie ik het niet goed? Smile

Leuke plannen en succes met de uitwerking! Smile

Oh, is dit (klik) niet een leuke "aanpassing" voor de Swift? Het is een detail, maar alle details maken toch de auto, vind ik 39 Idea
ik heb geen idee wat voor een demper eronder zit heb hem zo gekocht.hij klinkt wel als een sportdemper maar dat kan ook komen omdat hij lek is.

die link over het verdraaien van de achterruitenwisser is wel een goed idee

Meestal zijn de sierstukken van einddempers zoals jij die hebt wel voorzien van een merk (vaak Sebring, Remus of Supersprint). Staat er geen merk op, dan is het hoogstwaarschijnlijk een sierstukje die je bovenop je huidige demper/uitlaat kunt monteren d.m.v. een metalen klemmetje. Als deze niet té vast zit, kun je deze bijdraaien of (met veel kracht) lostrekken. Maar goed. 37

En dat van die ruitenwisser staat perfect beschreven dus dat moet ook wel lukken. Het is makkelijk te doen, kost niets (alleen inspanning) en het is een leuk detail. Bijna alle moderne hatchbacks hebben een liggende achterruitenwisser. Smile

De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#13
weer druk bezig geweest met de auto.
ik heb er een radio met al er op en aan in gedaan met een met een nieuw kenwood speaker setje voor.
en gisteren een andere hoedenplank gemaakt
[Image: DSC00602.jpg]
[Image: DSC00603.jpg]
er moeten alleen nog beschermkapjes op de speakers.
gisteren ook gelijk even nieuwe wiellagers voor de achterkant op gehaald en vandaag een achterdemper bestellen zodat het weer rustig word in de auto.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#14
Die hoedenplank heb je netjes gemaakt Smile

Het is mij minder succesvol verlopen 37
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#15
eindelijk iemand uit mijn regio en zo te zien angelslo 34
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#16
klopt hellemaal
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#17
vandaag even de ruitenwisserarmen weer zwart gemaakt.
voor
[Image: DSC00594.jpg]
na
[Image: DSC00604.jpg]
nieuwe demper is ook binnen dus die kan ik er ook onder maken wanneer het droog is.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#18
Haha dacht ik al heb je auto volgens mij een paar x zien staan.
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#19
Ziet er weer netjes uit Smile Leuk dat je die vergelijking (voor/na) heb getoond. Is wel aardig wat verschil. Cheers! Smile
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#20
vandaag weer met de auto bezig geweest.
heb vandaag mijn achter demper vervangen en het was maar goed ook.
[Image: DSC00607.jpg]
[Image: DSC00606.jpg]
uitlaat zat er onder geprutst maar dat is nu verleden tijd en hij is nu weer lekker stil.
van de week even mijn achter remmen naar kijken en als ik het goed heb de wiellagers vervangen en hopelijk kan ik dan met de buitenkant beginnen mooi te maken zoals een andere voorbumper want die er nu opzit die zit aan 1 kant met hout schroeven vast gelukkig is het alleen de onderste deel die ik moet vervangen want de bovenste deel kan ik wel herstellen met polyesterplamuur en een nieuw laagje verf.
de rechter voorscherm moet ik ook vervangen zit een deuk in en paar roest plekken.
en de rechter deur moet even weer strak gemaakt worden.
dus bij alles nog genoeg te doen
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.