Leiden Transferium meeting
#1
Iedere week is er in leiden bij het transferium een 'grote' meeting met allerlei leuk spul. bijna ieder merk wordt er wel vertegenwoordigd [nouja, nog geen aston martin gezien Tongue ]
ik ga er vanavond ff heen, cotjuh is er ook wel eens geweest....

misschien iemand van hier ook daar aanwezig?
Reply

#2
ben geweest eerst ff om half 8, maar was geen drol te beleven toen. zielige vertoning, paar gasjes op brommers denken stoer te zijn, kwam nog wel een leuke calibra aan, ging een of andere debiel met een corsa met bodykit die alleen in elkaar zit er stoer bij doen stupid

gauw weer weg gegeaan. was met een maat daar, ff lekker naar de boulevard in noordwijk geweest. weer terug, dachten ah joh pakken de transferium nog een keer, maar wonderbaarlijk genoeg was er toch nog opkomst. ik dacht haast dat er misschien iets was, houd de site nooit bij namelijk. heb vaker grotere opkomsten al vanaf een uur of 7 gezien.
aldus, ging ff langs rond een uur of 9.15 a 9.30 savonds

stonden 2 swiftjes, 1 blauwige met blauwe stadslichten. om eerlijk te zijn stelde de aanwezigheid van de swiften nogal tegen...uiteraad de aanwezige suzuki rijders overschaduwen met me gare GS Tongue t zijn de velgen die ut doen 34 34 en natuurlijk me neon ring die ik moest showen Wink

verder wel vet hoor, gave scooters ondertussen die hun banden stonden op te roken, muziek hard, autos deden hun ding, gaaf. helaas alleen ook weer een HELEBOEL gasten tussen die er ECHT NIKS te zoeken hadden. standaard gare wagens, fiat pandas uit het jaar 0, pff... ik schaamde me al haast om met nog zon relatief laag getunede bakkie te komen kijken, maar wat die er zoeken snap ik echt niet....

ben alleen even een rondje wezen rijden, moest ff wat ophalen dus had helaas geen tijd meer.

k ga wel grote ogen opzetten als de gti klaar is devil
Reply

#3
Die met die blauwe stadslichten was ik.
Moet zeggen dat er dit keer meer swiffies waren dan normaal. Er was ook een Ignis sport met vette audio, neon en dubbele uitlaat. Iemand een idee wie dat was?
[Image: Coltczt_0101_banner.jpg]
Reply

#4
Ik ben er a.s. vrijdag ook...

Moet helaas afstand doen van de 13" lm-velgies die ik te leen heb gehadCry

Maar bedank voor t lenen martijn!39


Edit: Misschien toch niet...39
Reply

#5
eyy heb je mij dan langs zien rijden blurky?
Reply

#6
Als je Buzzy bedoelt (geen Blurky) Wink , dan heb ik je voorbij zien rijden ja. Je was idd snel weer weg.
[Image: Coltczt_0101_banner.jpg]
Reply

#7
ja sorry, buzzy....

ja ik was er al eerder geweest op de avond, was er geen reet aan zoals ik al zei, was met een maat van me, alleen moest meer doen zoals gezegd anders had ik wel ff me ergens tussen gewurmd...

nah hoop spoedig met de ICE Ride te kunnen Tongue
Reply

#8
Ik was er vanavond nog heel ff. Heb een rode Swift sedan zien staan met neon en een blauwe MK4 met witte streep. Bekenden van hier???
[Image: Coltczt_0101_banner.jpg]
Reply

#9
niet bekend van mij iig, was er vanavond ook niet....
Reply

#10
Ik sta er idd bijna elke vrijdag avond luitjes, ik ben weer thuis dus de komende 8 weken kunnen jullie mij daar regelmatig verw8en

ik sta bijna helemaal achterin als je zeg maar weer terug rijd richting de mac.. daar net om de hoek als je de bocht om gaat...
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#11
ok. zodra ik weer een rijdend voiture heb ga ik je gelijk weer welkom heten Wink
Reply

#12
haha is goed clif Wink
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#13
wie zijn er vrijdag daar????????????
anders weinig nut om daar heen te gaan Tongue
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

#14
denk dat ik er wel f ga kijken maar ik weet t niet .......
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#15
Ik ben er .... weten vanavond..

Hey Cliff als het je leuk lijkt kan ik je wel even ophalen..
Dan kan je toch mee vanaaf haha.. ik hoor/ lees t wel..

gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#16
lijstje voor vanavond:

- Cotjuh
- Snelle Jelle
- Limegreen
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#17
ik ben r rond 8uur half 9 al..
vanavond:

- Cotjuh
- Snelle Jelle
- Limegreen
- Mathijs
- JerryR & Cheryl
- blue-fire & blue-fire Girl HOPELIJK!!! HINT HINT!!!
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#18
Vrijdag de 27ste...
ben ook ik weer van de partij met hopelijk een groot deel van me nieuwe kofferbak setup klaar.. Biggrin

gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#19
ik niet, me zus gaat trouwen
Reply

#20
ik kom ook ff kijken voordat swift op blokken gaat zegmaar
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.