baleno of ignis sport?
#1
ik wil weer een 2de auto erbij, maar zit te twijfelen tussen een baleno hb
of een ignis sport wat is volgens jullie de beste keuze?
green machine
Reply

#2
Dat ligt eraan wat je ermee wil doen Idea
Reply

#3
Zelf zeg ik Ignis Sport, maar dat is mijn eigen voorkeur.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#4
nou is voor woon werk verkeer 60 km per dag
maar klopt het dat je er geen euro 95 in kan gooien? in de ignis?
green machine
Reply

#5
puur voor woon werk verkeer zou ik uit praktische overweging voor de baleno gaan. Is toch wat meer tweedehands voor te krijgen als je eens schade hebt en ze zijn een aanzienlijk stuk goedkoper in aanschaf. Ignisjes (sport) beginnen bij een 3000 ongeveer. De gewone ignis vanaf een 2000 zoiets. Baleno hatch heb je met 2000 euro toch al aardig wat keuze en al helemaal als je niet perse een hatch wilt.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#6
ok
ja klopt een ignis komt rond de 6 a 7 duizend over het algemeen weinig km's

heb hier voor al een baleno 1.3 gs gehad beviel erg goed maar wil graag wat meer power en toch ook graag een jongere auto

de baleno gsx/gti vind ik ook een mooie wagen maar degene die ik op mp heb zien staan hebben vaak veel km

daarnaast vindt ik de ignis echt een mooi modelletje de gti dan wel te verstaan

en aangezien de ignis sport betere prestaties heeft dan een baleno gsx zit ik erg te twijfelen

en kies toch weer voor een hatch
green machine
Reply

#7
de balletjes beginnen qua km stand idd vanaf zo'n 160.000 op marktplaats en speurders. 1600tje komt ook aardig mee, maar het is maar net wat je zelf wilt. Ignis is qua uiterlijk ook niet verkeerd (rijden heb ik geen ervaring mee).
Persoonlijk vindt ik 6 a 7 duizend erg veel geld voor een 2de auto voor "maar" 60 km per dag woon werk verkeer, maar ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken en zeggen wat je met jouw geld moet doen (gelukkig nietTongue). Het is maar net waar je preoriteiten liggen en natuurlijk hoe veilig je auto bij je werk staat. Als je daar een prive parkeerplaats hebt zet je natuurlijk makkelijker een duurdere wagen neer dan wanneer je op de parkeerplaats van de tegenoverliggende supermarkt moet parkeren waar je met zekerheid binnen een week 5 keer een deur en 3 winkelkarretjes tegen je wagen aan krijgt34.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#8
haha ja gelukkig heb ik een eigen prive plaats dus dat scheeld

ik ga er nog even goed over na denken bedankt voor de reacties
green machine
Reply

#9
Een later type Baleno 1.6 Sport dan?
Reply

#10
staat net 1 bij mijn suzuki dealer 2001 met 124.000 km 1.6
mooie rode kleur net asl mijn oude gooi er weer ff mijn witte velgjes onder en dan lijkt ie al een stuk mooier
green machine
Reply

#11
De ignis rijdt gewoon ook op 95 hoor, 98 is aanbevolen. Wil je het onderste uit de kan halen, tank je 98.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.