(04-12-2015, 11:49)duck Wrote: Remmen moeten beter (schijven voor worden veuls te warm)
Remmerij achter moet beter.
Stuggere rubbers , evt nog extra stabilisatorstang.
Twijfel eraan om de achterkant wat stugger te maken(vering) , aangezien hij naam mijn doen teveel overhelt.
Motorisch moet gewoon simpel zat opnieuw opbouwen.
Dan uiteraard ook wat betere onderdelen.
Stock remmerij zou meer dan voldoende moeten zijn.
ik zou de volgende dingen proberen:
-verse schijven(oude schijven zit vaak veel roest en troep in)
-performance remolie(gaat veeel later aan de kook, kijk effe voor AP racing dot4)
-performance blokken voor(greenstuff op zijn minst, maar liever yellowstuff of vergelijkbaar)
-remkoeling(je kan een slang leggen, maar wij hebben bijvoorbeeld de "hoekjes" die voor je wielkasten zitten)
-schildje achter je schijven weghalen
achter ook even verse remmen monteren, maar als het goed is zou stock imitatie genoeg moeten zijn.
En verder komt een hoop neer op techniek, vooral dat je kort en hard remt.
hoe langer je je voet op het pedaal hebt hoe meer hitte je opbouwt.
Een goede methode om de tijd dat je voet op het pedaal staat voor een bocht te verkorten, is je grip te verhogen, waardoor je later blokkeert.
Daarin zijn semi-slicks dik in het voordeel, qua zijdelingse grip EN dus ook met remmen.
(klein voorbeeldje van de "hoekjes"die weggeslepen zijn.
Qua onderstel moet je bij de swift inderdaad achter beginnen, een "standaard" verlagingsveer is al gauw te slap, en een sterkere swaybar is zeker gewenst
wij gaan volgend jaar naar een 130+kilo veer achter, dus dan heb je een beetje een idee.