Clips/spreidpopnagels, waar kopen?
#1
Wellicht een lullige vraag;

Ik zoek me al een tijd kapot naar een (web)winkel die de clips (soms spreidpopnagels genoemd) verkoopt die in een 'oude' Swift bijv in de instaplijsten zitten... Lijkt iets heel simpels maar blijkbaar is het zo exotisch dat ze nergens te krijgen zijn. Conrad.nl heeft een selectie maar juist niet de diameter/plaatdikte combinatie die goed past.


Het gaat om zoiets maar dan net anders Smile:
[Image: 2j61cec.jpg]

Iemand enige tips?

Danku!
Reply

#2
Als je naar de sloop toegaat kun je er vaak wel een hoop vinden, die je 9 van de 10 keer ook nog eens gratis meekrijgt!

De dealer verkoopt ze volgens mij ook, alleen dan betaal je er natuurlijk wel voor. Een webwinkel zou ik trouwens niet weten, misschien iemand andersSmile
Reply

#3
De Swiftjes hier op de sloop zijn meestal wel flink kaalgeplukt dus even langs de dealer daar worden ze per stuk verkocht.
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#4
Bij mij zijn ze vrijwel allemaal foetsie (ik denk dat de vorige eigenaar ook een flinke klusser is geweest) dus ik heb er nogal wat nodig Smile Ze zijn zelfs uit de paneeltjes aan de zijkant onder de voorspeakers.
Reply

#5
Je kan ze bij de dealer krijgen, maar ze zijn vrij prijzig..
Dus helemaal als je er veel nodig hebt..
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#6
(25-01-2011, 23:20)SteefK Wrote: Als je naar de sloop toegaat kun je er vaak wel een hoop vinden, die je 9 van de 10 keer ook nog eens gratis meekrijgt!

...

Ik doe altijd of ik iets anders zoek wat ik dan uiteindelijk niet kan vinden en stop mijn zakken dan vol met die pinnetjes 42
Reply

#7
(26-01-2011, 12:26)Pauluzz Wrote: [Ik doe altijd of ik iets anders zoek wat ik dan uiteindelijk niet kan vinden en stop mijn zakken dan vol met die pinnetjes 42

Ik hoef er sowieso niet voor te betalen omdat ze me kennen, alleen ik ga niet iemand anders hier vertellen dattie ze makkelijk ook zo mee kan nemen, meeste mensen zijn hier zelf wel slim genoeg voordevil37
Reply

#8
bij conrad gr bram
Reply

#9
Die van het plaatje kan je ook gebruiken hoor.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.