swift mk1 met snel NA blok filmpje
#21
Wat een bak zeg! 39
Met die korte uitlaat zal ie wel snel optrekken maar 20km/u langzamer gaan,hahaha
Motor loopt wel flink te "halen"?
Stationair afstellen of luchtklep gaar??
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033
Reply

#22
Dat doen ze op de cross allemaal Tongue haha
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#23
nee goed setje cat cams der onder zitte en met die uitlaat doet die stukken beter dan standaard
want als je met de swift mee kan aan en bmw 2 liter dan loopt die wel goed

trouwens 2 filmje maar nog geen in actie daar zijn wel foto's van
maar ik zit nu effe op de laptop waardoor ik de foto's niet op de site kan zetten en dus ook hier niet kan plaatsen

Reply

#24
Rustig rustig!.......t kan ook stuk he. Wink
Valt me op dat ie een paar x na gas geven wel mooi loopt en de laatste x gaat ie weer halen?? :S
Word idd tijd voor een actiefilmpje! 39
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033
Reply

#25
dat is omdat die zo ook geplaatst is
hij krijgt nu gewoon meer lucht binnen doordat deze zo gezet is
nadeel is dat die Stationair zo draait op zich niet erg
wat uiteindelijk is ook de brandstof druk opgevoerd
meer brandstof wil zeggen meer nood aan lucht
de extra lucht dat die nodig heeft krijgt die door dat hij zo gesteld staat

auto draait nu 3.5 A 4 bar
de uitlaat die hier onder op zit is gebouwd voor de racerij
daarom ook dat deze dus zeker niet slecht kan zijn

maar ik begrijp het best waarom je twijfelt aan kort uitlaat
maar wil je echt hard gaan met een swift gooi er dan eens effe geheel de uitlaat lijn af
dus enkel spruitstuk en de onderbuis en verder niets dan gaat die pas lopen
hebben we ondervond na testen

we rijden er nu ook al 3 jaar mee en blok loopt nog steeds al voordien

deze auto en setup zijn wel nieuw en loopt wel aardig enkel jammer dat ik nog geen toerenteller heb aangesloten en dus ook gewoon niet weet tot hoe ver we in de toeren hangen wat bij racen wel handig kan zijn
Reply

#26
Ha Samuel,

Ik zag dat de noppenbanden al gemonteerd zijn.
Ben je met deze al wezen crossen Drewl ??
En pakt je blokje goed op onder belasting?

Ave Walter
Reply

#27
jeps de auto heeft al 2 crossen gereden wat wil zeggen 6 reeksen

de auto doet het super

ik schrijf me steeds in bij de 2 liter klasse

best eind plaats tot nu toe is 4 van de 16 auto's

hij doet het echt aardig

eerst cross moest ik laatste starten toen waar we met 14 en was ik gelijk in de eerst bocht AL 3DE dus ja hij doet het goed

juist hier en daar nog wat verbeter zoals de achterveren die nu iets te hard zijn
Reply

#28
Hoi,

ik had een paar vragen,
tot hoeveel kilo heb je het vliegwiel afgedraaid?
en ik heb nu als uitlaat een rechte pijp naar achter tot het achteras, binnendiameter is 40 mm? weet je of het dan nog verstandig is om een normale demper achterop te doen?
mvg daan
Reply

#29
voor de cross of normaal gebruik ?
vliegwiel zit nu op iets van een 4 kilo

zo is die eigenlijk net optima volgens mij voor de cross
Reply

#30
voor de cross ja, ik rijd op kleibanen.
dus 4 kilo zou een mooi gewicht wezen?
Reply

#31
jeps kan je zowel op klei als op zand met weg dan

de geheel licht die men verkoopt zijn te licht om het op te halen in zand

als je meer wil weten pb maar effe
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.