Het R.I.P Suzuki topic!
(24-09-2014, 09:43)Tomswiftswiftswift Wrote: nog nieuws mensen? Op de vraag naar WIE er met de swunto rijdt was nog geen antwoord in dit topic.
Nu zat ik net op teamswift en kwam een oud topic van de swunto tegen en ik heb even het kenteken bij rdw ingetoetst.

Swunto is dus juni/juli van eigenaar verwisseld en ergens in december verloopt de apk. ben beniewd hoe het nu er bij staat Wink

Swunto heeft na mij nog 2 jaar in Zandvoort rondgereden. Daarna doorverkocht aan iemand anders. Ik heb geen idee waar dat hok nu rijd haha!
Zou wel apart zijn om het nu nog in levende lijve tegen te komen.

De eigenaar na mij was er niet heel erg zuinig op. 2 maanden na overname zag ik hem staan met aardig wat scheuren etc. Drempels blijven lastig voor sommige mensen 34
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

kuch kuch, wat stof afblazen.
vanmiddag je swunto in levende lijve nog gezien Tongue
Have fun in your life, laugh with people who make you laugh!
Act silly whenever you can! Enjoy your life like there is no tomorrow.
Reply

laatst ging ik naar Duitland en toen dacht ik laat ik maar de polo nemen, of nee toch niet. want het was mooi weer en het regen de niet dus ik dacht laat ik maar met de swift gaan die staat altijd zo veel stil met de regen. dus ik ging met mijn swift en onderweg knalde er een enorme steen tegen de ruit aan stupidUnhappyUnhappyUnhappy

Unhappy [Image: UUuAhfY.jpg]
Achteraf had ik toch beter met de polo kunnen gaan, maar gelukkig kwam die steen niet op de lak want er zijn al deuken genoeg in stupid.

(niet echt rip swift maar toch wel raam rip)
Reply

De kenteken GT-LL-23 kan binnenkort verdwijnen, te veel roest bij de montagepunten van de voorste draagarmen, geen tijd en materiaal om het te kunnen repareren en volgens de verzekeraar mag ik niet lassen in de opslag waar mijn auto staat Cry
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

[Image: 2po2pfm.jpg]

Overleden
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply

Lang geleden hier iets gepost is ..
Zet er maar 1 bij op deze lijst Hoogstwaarschijnlijk .. Cry

[Image: 10108afd-cb6a-4367-9fb7-94a23a139ac6.jpg]

[Image: 6d024f9c-fae9-455e-a8be-07f4bc6db672.jpg]
Reply

Dag allen!

Ik was laatst bij G.A.O.S. in Emmeloord (sloop) en kwam deze tegen. Leek me leuk om even met jullie te delen. Is ie misschien van iemand hier geweest?

Groetjes!

[Image: gs-pd-29-02.jpg]
[Image: gs-pd-29-01.jpg][Image: gs-pd-29-03.jpg]

Link naar site:
https://gaos.nl/onderdelen/nld/vehicle/G...-2000-2001
Groetjes,
Lukas!
Reply

Zeker leuk! Ik zou zo
snel niet weten van wie. Jammer dat deze niet meer gered word. Hopelijk word er nog een swift eigenaar blij gemaakt met wat onderdelen zoals de loonytunes/fibersports bodykit.
39



Reply

(24-05-2020, 13:42)Tomswiftswiftswift Wrote: Zeker leuk! Ik zou zo
snel niet weten van wie. Jammer dat deze niet meer gered word. Hopelijk word er nog een swift eigenaar blij gemaakt met wat onderdelen zoals de loonytunes/fibersports bodykit.

Zou goed kunnen. Voor zover ik weet staat ie er nog!
Groetjes,
Lukas!
Reply

Helemaal uitgestorven,je ziet ze nauwelijks meer in het wild,en als je er eentje ziet zijn ze helemaal verwaarloosd.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Zonder brug ga ik hier niet aan beginnen dus deze is dood. nog 1 maand apk dan is het gedaan waarschijnlijk.

[Image: o2V0FfK.jpg]
[Image: d6rzI89.png]
beide kanten zijn net zo slecht
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.