Het R.I.P Suzuki topic!
@ Mafkikker: Als jij die nog ergens hebt dan ontvang ik die erg graag

@ AR: Ik hoopte eigenlijk dat je het inmiddels vergeten was, maar bedankt ja! Biggrin
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

(14-01-2011, 13:55)Thieuke Wrote: @ Mafkikker: Als jij die nog ergens hebt dan ontvang ik die erg graag

@ AR: Ik hoopte eigenlijk dat je het inmiddels vergeten was, maar bedankt ja! Biggrin

@ Thieuke: als ik ze nog heb krijg je ze binnenkort.

@ AR: Je had die smerige grijns op je bakkes eens moeten zien toen je die hamer in je handen kreeg devil
Reply

M'n oude Swiftje:
[Image: 286762_146_full.jpg]

Heb er ooit een ongelukje mee gehad maar laten maken...

Heb em ooit nog es zien staan met kapotte luchthapper, bumpers en uitlaat..interieur zag ook niet echt fris uit....

Heb nog ergens foto's van, maar ken ze nu effe niet meer vinden..

Grtz Ramon
Reply

(14-01-2011, 01:57)Eddol Wrote:
(22-11-2010, 21:43)nonsens Wrote: Cornelis:
[Image: Cornelis1.jpg]

Die voorlampen hebben lang geleden op MP gestaan, zijn die nog ergens binnen stc terecht gekomen trouwens?

Ik weet wie het heeft devil ik kan zeggen dat het niks waren geen goed licht beeld en als het glas af was,was het allemaal troep met hoop houtschroeven gelukkig niet veel voor betaaldt.
[Image: Foto-VMKOAV78.jpg]
Dit setje is ook RIP
swift gti turbo 0,9 bar 179.4 pk aan de wielen en 217 nm koppel
Opel kadett turbo 280 pk 400 nm pk 39
Reply

Laat maar... te veel moeite
Reply

(17-01-2011, 22:15)Pauluzz Wrote: Laat maar... te veel moeite

hoezo?
swift gti turbo 0,9 bar 179.4 pk aan de wielen en 217 nm koppel
Opel kadett turbo 280 pk 400 nm pk 39
Reply

Niet vragen, gewoon verder leven 34
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

(06-01-2011, 23:18)nonsens Wrote:
(06-01-2011, 14:08)hennep Wrote: had wel verwacht dat maarten deze even had gepost voor me Wink
maar goed ook overleden..

Heb jij een swift gehad dan 34

zo jammer dit Wink

maar was verkocht en binnen 1 maand stond het kenteken niet meer op de rdw.. dus vul zelf maar in..
Reply

(17-01-2011, 22:13)xstrema Wrote:
(14-01-2011, 01:57)Eddol Wrote:
(22-11-2010, 21:43)nonsens Wrote: Cornelis:
[Image: Cornelis1.jpg]

Die voorlampen hebben lang geleden op MP gestaan, zijn die nog ergens binnen stc terecht gekomen trouwens?

Ik weet wie het heeft devil ik kan zeggen dat het niks waren geen goed licht beeld en als het glas af was,was het allemaal troep met hoop houtschroeven gelukkig niet veel voor betaaldt.
[Image: Foto-VMKOAV78.jpg]
Dit setje is ook RIP

miss beetje offtopic.. maar is dat nou een intercooler of een front mount air intake achter die bumper..
Reply

zo te zien een air intake...
althans dat denk ik.. ik zie namelijk maar 1 pijp ervan af komen....
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

klopt, zoiets:

[Image: AirIntakeFrontMount.JPG]

maar niet echt een succes, 57i kit bijv. is in mijn opzicht beter en voor de swiffers gewoon inlegfilter. (maar goed dat is de eeuwige discussie)

dit circuit is veels te lang, grote kans op water in je filter, en al die andere meuk wat je tegenkomt op de weg
en de koude lucht gaat niet direct van voren erin maar langs de zijkanten, zit lexan glas voor

maar het ziet er wel leuk uit, en mensen die de ballen verstand van auto's hebben kun je zeggen dat je een dikke turbo hebtZzzz
al heb ik liever een echte turbodevil

ontopic: doe is wat meer foto's van kapotte oto's
Reply

(21-01-2011, 09:27)christo Wrote: ontopic: doe is wat meer foto's van kapotte oto's

kapotte oto's
Reply

vroegaaah(eind 2008) had ik maar liefst 2,5 week lang een suzuki baleno sedan 1.6.
daarvoor had ik een swift en kon ik lekker mee smijten.
met de baleno dus duidelijk niet Unhappy zie hier het resultaat:

vanaf deze kant lijkt het mee te vallen toch?
[Image: 12112008034.jpg]

maar hier wordt het een ander verhaalCry
[Image: 12112008033.jpg]

[Image: 12112008032.jpg]

en nu hebk ik november 2010 weer een baleno aangeschaft alleen deze keer een hatchback. en ik rij voortaan rustiger/voorzichtigerSmile

[Image: img20110617172030.jpg]
Reply

Dat is een goede klapper geweest.Smile
Reply

Koop een BC racing schroefset voor je baleno en neem de bocht met dezelfde snelheid34

Ik geef je 90% kans dat het deze keer wel lukt34
Reply

Dude, dat ding rijdt zelfs met een BC set voor geen meter meer rechtdoor maar staat permanent in een bocht! 34
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Dude, dat ding rijdt zelfs met een BC set voor geen meter meer rechtdoor maar staat permanent in een bocht! 34
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Gooi hem maar vol met benzine. Doe ik me brandveilige pak aan en helm op. Schrijf ik me in voor time AttackTongue34

Reply

haha dan had je ... 2 jaar eerder moeten zijn daarvoorTongue op de 1ste foto zie je ook dat de kokerbalk aan de bestuurderskant krom is dus ik denk niet dat het nog iets fatsoenlijks voor time attack wasThumbsdown

de bocht zelf was niet zo heel scherp maar de optelsom van : hard rijden, gladde klinkers, regen en natte bladeren op de grond.. er staat een adviessnelheid van 50km/h voor die bocht en ik ging 110-120 denk ik.. maar aldoende leert menWink nu hebk een balenotje wat jonger is minder km's en ziet er beter uitBiggrin
Reply

Bij Kasteel Heeswijk dan ofzo, of staat daar 40 voor?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.