je ride winterklaar maken
#21
Jep omdat er meer ego aan het posten is dan de persoon superstomp.
Verder heb ik geen ervaring met bomen maar dat mag je zelf uitvinden.

Handrem "driften" is gewoon "ass-draggen" wat The Force zegt.

Quote:•Driften is een autorijtechniek waarbij de bestuurder de auto in een vloeiende zijdelingse beweging (dwars) door een bocht stuurt, dit door middel van een overdosis power op de achteras. De bestuurder brengt de auto zo opzettelijk in overstuur, om dit vervolgens zo lang mogelijk aan te houden.


Voor de rest om on-topic te blijven:
Eind November gaan er bij mij andere wielen onder en de auto goed in de gaten houden qua roest etc. Door het pekelen kunnen kleine plekjes vrij snel uitmonden in grote hoofdpijn roestplekken. Regelmatig de auto wassen/afspuiten. Vloeistoffen checken, niets is leuker dan zonder ruitenvloeistof te zitten op de snelweg waar ze gestrooid hebben34
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#22
winterbanden zodat ik niet iedere rotonde zit te driften......
Reply

#23
je kan je maar ergents druk om maken .. haha
Reply

#24
winterbanden is normaal het enigste wat je zou kunnen doen om je ride winterklaar te maken, voor de rest zou ie gewoon in orde moeten zijn, zomer of winter Wink
Reply

#25
Precies, Ri! Ze komen hier binnenkort ook weer onder de Swift en Baleno.
Alles wat helpt om grip en controle te houden beneden de 7 graden is meegenomen!
En ja... Winterbanden hebben wel degelijk nut buiten de alpenlanden!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#26
nieuwe olie, banden op de juiste spanning(houd gewoon de all seasons eronder die zijn zelfs met de winter hier wel ok plus als er een bak sneeuw ligt kun je zowiezo beter thuis blijven42) en antivries ruitensproeier vloeistof.


Truck, alleen ruitensproeier vloeistof vervangen voor winter vloeistof en de kentekenplaten voor de voorruit weg zodat ze niet in de weg zitten van de blower.
Deze week al weer fijn op black ice gereden in idaho, veel te vroeg als je het mij vraagt34
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

#27
kenteken plaat voor de voor ruit weg? . vertel eens :p
Reply

#28
Ik denk dat die bedoelt het 'kenteken' waarop je een naam oid zet. Meestal de naam van de huisbaas. Tongue
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#29
Nederlandse platen natuurlijk, eens een Nederlander altijd een Nederlander42
Reply

#30
jup nederlandse platen met de naam van mijn kids erop.
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

#31
ah oke ik dacht je gewone kentekenplaat achter t raam ipv op de bumper
Reply

#32
nope echte kentekenplaat zit gewoon op de bumper, denk niet dat ome politie het leuk zou vinden als ik met de plaat achter het raam ga rijden.
En het maakt mij niet uit als er een plaat op de bumper zit, tis verders toch niets bijzonders.

op de personen auto's zit alleen een plaat achterop hier, trucks hebben em voorop anders zit die verstopt onder de trailerWink

vorig winter had ik winterbanden achterop de truck maar dit jaar gewoon normaal profiel, wat goed genoeg zal zijn.
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

#33
mijn kenteken.plaat zit met een beugel aan de auto vast.. dus geen gaatjes in de bumper .. vind k mooier
Reply

#34
nja ik woon niet in nederland he, wij hebben alleen achter een plaat.

en de truck als in vrachtwagen heeft er 1 op de voorbumper en achter de ruit heb ik 2 nl platen met elk een naam van mijn kids erop.

Wink
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

#35
Heb je er al 2 rondlopen?Biggrin Of heb ik wat gemist?
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#36
jup 2Wink maar 1 loopt nog niet haha
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

#37
-Winterwieltjes er onder gooien.
-Vloeistoffen nakijken en evt. bijvullen (is standaard, doe ik elke week Wink)
-Nieuwe ruitenwissers halen.

Grtz Ramon
Reply

#38
ff goeie ramen trekker halen voor me binnen raam.
en ff ruit ontdooier flesje.

vorig jaar nogal mezelf weten te verbazen hoeveel ijs er aan de binnen kant van de cabrio zat.

voor de rest uhm niks
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#39
Auto inmiddels aan de stekker s'nachts, vroege winter dit jaarUnhappy dus het is op het moment -16 overdag en tussen de -20 en -30 overnacht, dus de van staat aan de stekker om de olie lekker warm te houden zodat het allemaal wat makkelijker startWink
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

#40
waar is het nu al.- 16?:p
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.