1 liter 3 cilinders turbo (G10A met T)
Onstekingsmoment aflezen is er nog niet van gekomen, hoop er vandaag even naar te zien.

Is inderdaad monopoint, vind het zelf daarom ook zo vreemd.
Er is het een en ander glad/weg gehaald van het inlaatspruitstuk, daar kan misschien ook wel turbulentie onstaan.
De 3e cillinder heeft ook een iets langere runner en als enige een bocht. Misschien daarom ook wel.
[Image: 9d67a4130709416b2397a9e.gif]
Reply

Je ziet bij de T3 motoren in de USA ook 3 individuele injectoren en een extra cold start injector.
Is het niet een idee om een T3 kop over te laten komen?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Zeker, daar zit ik nu ook een beetje heel erg aan te denken.
Misschien alleen een fuelrail en dan de injector gaten zelf boren. Maar de hele inlaat zou natuurlijk ook mooi zijn.
Het is dacht ik wel mogelijk om 3 injectors aan te sluiten op de ecu, ze gaan dan alleen alle 3 tegelijk af dacht ik.

Was vandaag ook weer opzoek gegaan naar de chevy sprint in Nederland, maar daar is nu al helemaal niks meer over te vinden. Alleen dat ie een nieuwe eigenaar heeft.
[Image: 9d67a4130709416b2397a9e.gif]
Reply

je kan het ook gewoon zelf makenIdea
je zit dan alleen wel vast aan een aftermarket motormanagement..
Reply

Dat zou het mooiste wezen ja, ik weet zeker dat het mogelijk is om een goed en betrouwbaar blok te krijgen met genoeg pk's uit 3 cillinders. Maar ik moet nu ook eens afvragen wanneer het stopt (ook financieelWink). Op dit moment wil ik eerst dat alles naar behoren werkt.

Ik heb ook even naar de ontsteking gekeken, stond op 20 graden (op de schaal van de plastic kap).
Vorige keer was ik bezig geweest met het bruggetje op de stekker die daarvoor bedoelt is.
Maar elke keer als hij mooi stond tussen de 6 en 8, en we haalden de verbinding weg dan zette de ecu hem weer terug op 16 dacht ik. Hoe die nu op 20 kon staan is een raadsel, de markering op de distrubutor stond nog gelijk.

Heb hem nu tijdelijk terug gezet op 6, motortje loopt wel beter. De turbo spoelt eerder op maar heb nu het idee dat hij inhoudt.
Ga dus nog wel bezig met het bruggetje, misschien moet de ecu ook wel even gereset worden en alles opnieuw ingesteld worden.
[Image: 9d67a4130709416b2397a9e.gif]
Reply

krukasspie wel in orde?Idea
Reply

Denk het wel, maar als de kop er af gaat, hoop in de meivakantie, dan zal ik daar ook even naar zien.
[Image: 9d67a4130709416b2397a9e.gif]
Reply

Ik vind mijn turbo project geslaagdSmile, ga daarom ook verder in mijn wie is wie topic. Ben momenteel met van alles bezig met de auto, zowel roest als ''performance''. Daarom is het ook gemakkelijker om één keer te posten.
[Image: 9d67a4130709416b2397a9e.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.