Aandachtspunten bij het kopen van een Suzuki Swift GTI
#1
Beste Forumleden,

Omdat ik in april 18 ben geworden39, en dus bezig ben met mijn rijbewijs, wil ik binnenkort zien dat ik een auto kan kopen.
Aangezien ik een arme student ben, moet het een niet te dure auto in onderhoud (van benzine, wegenbelasting en verzekering) zijn.

Ik heb naar verschillende modellen gekeken, en daarbij past de suzuki swift gti mij het beste: een vlotte auto (in minder dan 9 seconden naar de 100) voor weinig geld (relatief goedkoop in wegenbelasting en benzine39).

Nu is mijn vraag: waar moet ik op letten bij de aankoop, aangezien het waarschijnlijk een swift van marktplaats wordt. Zijn er bijvoorbeeld nog specifieke Swift (gti) kwaaltjesPuzzled?

Ik ga zelf een opleiding (hbo) autotechniek volgen, dus wat te knutselen is niet erg, maar het liefst wil ik er niets aan hoeven doen

Nuttige reacties stel ik op prijs

m.vr.gr.


Jasper Hieltjes

#2
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...hp?tid=191
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#3
Iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en te lui is om zoekfunctie te gebruiken.Pak dan de fiets, veiliger voor mij als voetganger.

Als je niet normaal kan reageren, reageer dan gewoon niet
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.

#4
Zoals hardcore al heeft aangegeven staat er een uitgebreide lijst bovenaan dit subforum. Hier gaat dus een slotje op.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.