Chevrolet Geo Metro Convertible
#1
Ik zit hier al een tijd op het forum en kom eigenlijk iets te weinig maar dan ga ik wat aan doen.

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Chevrolet Geo Metro Convertible uit 1990

De cabrio is redelijk maar er moet zeker genoeg aangebeuren, en dat zal dan ook een winter project worden.

Ook wil ik er wat aan gaan veranderen.

Sportstoelen er in zetten.
En nieuw klokkenspel er in (de vorige eigenaar heeft en een kilometer teller als een beunhaas in gedaan en ik wil weer graag terug naar de orginele miles teller.

Hieronder de eerste foto"s


[Image: GroteFoto-REZLMGNG.jpg][Image: Foto-UZGDKGP7.jpg][Image: Foto-KSVWCSVN.jpg]
Suzuki sc100 gx Coupe uit 1983
Chevrolet Geo Metro convertible uit 1990

onderstaande zijn de foto"s van mijn SUKI:
http://www.mijnalbum.nl/Album-UD8O7VYV- ... timer.html


Reply

#2
Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen! zie em geregeld staan in zwolle Biggrin
Die sc100 Gx coupe is ook gaaf Biggrin wist niet dat suzuki zulke auto's maakte Tongue
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#3
welkom, have fun. zeer leuke fun wagentje.
heb zelf precies zo zelfde alleen met een blauwe onderkant.
verwacht alleen geen lamborghini snelheden want rond de 135 vind die het ook wel weer best.(mits niet teveel tegenwind)
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#4
Sjiiit! Nu weet ik weer wat ik vergeten was!! 43 43 Ga het dinsdag regelen, dan ben ik weer in m'n schuur
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#5
hoe staat het met deze auto? zie em heel vaak staan vlakbij NLPOWER maar lijkt nog niet echt veel aangedaan te zijn Puzzled
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#6
klopt helemaal hij staat er voor de apk er is nog niks aan gebeurd als hij door de apk is dan wil ik hem aan gaan pakken.
Gr
Suzuki sc100 gx Coupe uit 1983
Chevrolet Geo Metro convertible uit 1990

onderstaande zijn de foto"s van mijn SUKI:
http://www.mijnalbum.nl/Album-UD8O7VYV- ... timer.html


Reply

#7
mooie cabrio heb je heb er zelf ook 1 een geo maar heet alweer een paar jaar suzuki. Wat ga je met de auto allemaal doen en wat voor motor is het.
Reply

#8
(12-01-2011, 00:01)sanderhil Wrote: mooie cabrio heb je heb er zelf ook 1 een geo maar heet alweer een paar jaar suzuki. Wat ga je met de auto allemaal doen en wat voor motor is het.

ik wil hem redelijk vlak houden andere velgen, sportstoelen, en alle plekken bijwerken en eventueel overspuiten. Ook wil ik hem van binnen strak maken nieuw dashboard erin e.d.
Er ligt een 1000 cc in.

Gr
Suzuki sc100 gx Coupe uit 1983
Chevrolet Geo Metro convertible uit 1990

onderstaande zijn de foto"s van mijn SUKI:
http://www.mijnalbum.nl/Album-UD8O7VYV- ... timer.html


Reply

#9
(12-01-2011, 00:01)sanderhil Wrote: mooie cabrio heb je heb er zelf ook 1 een geo maar heet alweer een paar jaar suzuki. Wat ga je met de auto allemaal doen en wat voor motor is het.

Dat klopt niet.....
Geo kan nooit een swift worden.
hoogstens erg op een swift lijken
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#10
je kan je auto wel bij de rdw laten omkeuren, netzo als dat je een grotere motor in de auto zet dat het dan legaal is! zo kan je ook het merk omlaten zetten van geo naar suzuki Smile (zo gaat dat volgens mij, kan het ook verkeerd hebben 34)
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#11
(12-01-2011, 18:49)wilco145 Wrote: je kan je auto wel bij de rdw laten omkeuren, netzo als dat je een grotere motor in de auto zet dat het dan legaal is! zo kan je ook het merk omlaten zetten van geo naar suzuki Smile (zo gaat dat volgens mij, kan het ook verkeerd hebben 34)

dan geef je de auto een nieuwe identiteit en dan mag je weer lekker BPM betalen en naar lelystadWink
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#12
dat is dan de keuze van de eigenaar! zijn vast wel mensen die dat doen.
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#13
(12-01-2011, 18:49)wilco145 Wrote: je kan je auto wel bij de rdw laten omkeuren, netzo als dat je een grotere motor in de auto zet dat het dan legaal is! zo kan je ook het merk omlaten zetten van geo naar suzuki Smile (zo gaat dat volgens mij, kan het ook verkeerd hebben 34)

Lijkt me sterk verhaal....

dat je motor kan swappen en op de papieren kan laten zetten ok.
Maar dat je het merk kan veranderen op je papieren heb ik nog nooit van gehorod en lijkt mij erg stug.

Immers een kitcar Lamborghini blijft alijd een kitcar en word dan niet spontaan een Lamborghini
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#14
Mijn auto staat als geo op papier en dat zal ook zo blijfen maar zijn hard is nu Suzuki. Met een geo look.
Reply

#15
En het hart is natuurlijk het belangrijkste en doorslaggevende! Tongue
Dus nu maar even de naam van je project veranderen in Suzuki Swift Cabrio (Geo Metro Look) 34
Rides:
- '94 Swift 1.0 Spirit
- '98 Baleno 1.6 Sport
Reply

#16
op je plaatje onder je motorkap staat ook gewoon suzuki motor corp. hoor, tenminste op alle die ik hier(canada) gezien heb welWink enne tis een geo metro, chevy verkocht em als sprint en pontiac verkocht deze auto als de fireflyWink
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

#17
is deze nou al eens door de apk? hij staat namelijk al een half jaar op hetzelfde plek! Puzzled erg zonde want is toch wel leuk wagentje Biggrin
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#18
(26-03-2011, 21:21)wilco145 Wrote: is deze nou al eens door de apk? hij staat namelijk al een half jaar op hetzelfde plek! Puzzled erg zonde want is toch wel leuk wagentje Biggrin

hahahaha dat heb jij wel goed hij is al gekeurd maar er waren nog een paar dingen die moeaten gebeuren.
Er had 1 of andere beun haas een alarm systeem ingebouwd nou het is maar goed dat de wagen niet afgebrand is.

Als het goed is kan ik hem maandag ophalen en dan gaan we verder met hem
Suzuki sc100 gx Coupe uit 1983
Chevrolet Geo Metro convertible uit 1990

onderstaande zijn de foto"s van mijn SUKI:
http://www.mijnalbum.nl/Album-UD8O7VYV- ... timer.html


Reply

#19
Hoe is het afgelopen met de mooie cabrio?
Reply

#20
(05-06-2011, 02:46)rowan Wrote: Hoe is het afgelopen met de mooie cabrio?

De wagen is gelast en zit gedeeltelijk in de spuitplamuur maar met dit mooie weer rijden wd er ook nog in.
du swordt een winter project
Suzuki sc100 gx Coupe uit 1983
Chevrolet Geo Metro convertible uit 1990

onderstaande zijn de foto"s van mijn SUKI:
http://www.mijnalbum.nl/Album-UD8O7VYV- ... timer.html


Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.