SteefK - '01 Baleno, en '85 Alto
Ik heb het zelf ook niet gemerkt hoor, t is ook geen megascheur of iets maar een stukje dat vooral op de lasnaad zit. Verder ist niet zo schokkend inderdaad wat er gedaan moet worden, gewoon slijtage...

Haha, bij al die doemverhalen die hier af en toe te horen zijn is dat zeker niet slecht! Ik heb tot nu toe een roestgaatje gevonden in de frontbalk en that's it, best netjes tochSmile
Reply

Zeker netjes Smile
Es Aa Drie Één Nul
Reply

Et voila: Middendemper gelast en de lasnaden in de Gun Gum gezet, afgebroken boutje van de stabilisatorstang vervangen en nieuwe aandrijfashoes. M'n Swiftje heeft weer een jaar apkSmile
Reply

Kwam vandaag een collega naar me toe, "Heb je je auto verkocht?"

Hij vond het zo raar dat 'ie de auto onder werktijd had zien rijden namelijk 34
Was in Barendrecht.
Reply

Haha wanneer was dat? Ik werk zelf op dat industrieterrein daar bij The Greenery, dus ben daar vaak te vinden:p
Reply

Zo, even twee fotootjes van de aanwinsten van vandaag: veerpootbrug achter boven, lichte underdrive poulie en vier nieuwe bougiesSmile

[Image: Foto-V8GJP3IB-D.jpg]

[Image: Foto-BSEUVAFQ-D.jpg]

Ik heb de bougies gelijk even vervangen en dat merk ik ook wel, hij loopt een stuk gelijkmatiger nu bij stationair draaien. Bij de onderdelenboer inmiddels ook een verdelerkap en rotor besteld, dus dat zal ook nog wel een stukje verbeteren.

En dan ga ik maandag alles in de Swift zetten39
Reply

Kijk aan, spulletjes die 1,5u geleden nog hier lagen..!Wink Nogmaals veel plezier en suc6 ermee!
Reply

ThanksSmile
Reply

Netjes Smile keep it up
Es Aa Drie Één Nul
Reply

Stond jou auto toevallig gisteren in Antwerpen voor het Ramada hotel?
Zag een Swift GTi staan, exact als die van jou met Nederlands kenteken. Kan niet missen... Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

Dat heb je goed gezien Puppet! Sjonge zeg, zelfs in Antwerpen kan je gespot worden:p
Reply

Ha ha ha, inderdaad. Ik kom er voor me werk vrij vaak, dan zitten we in het Ramada hotel. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

Je kan slechter zitten dan in het RamadaWink
Reply

Ach... ik zit er net even te vaak. In Parijs krijgen we een Hilton... doe mij die maar. 34

Goh, wat klinkt dat verwend zeg... Tongue
Kom je vaker in Antwerpen dan?
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

Sorry Puppet maar ik vermoed als ik zo jouw geschiedenis bekijk van auto's en je huidige colectie, dat veel mensen jouw ook wel verwend vinden.

Je werkt er ook na maargoed dat even daar buiten Wink Biggrin
Reply

Opa verwend? Naaaah... Spoiled rotten!! Biggrin
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Ghehe, t lijkt vast maar zo:p

@ Puppet: 2e keer dat ik daar kom, vind het wel een leuk plekkie om af en toe een weekendje weg te gaan!
Reply

die wou ik ook kopen die blauwe! Heb er tijdje na gekeken maar had toen te weinig geld... Maja heb nu ook dezelfde en ook in goede staat dus Biggrin
Reply

Leuke auto heBiggrin
Reply

ja zeker weten! Mooie bakkie. Eerst die van mij wat dingetjes fixen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.