SteefK - '01 Baleno, en '85 Alto
#21
Zoo, afgelopen week best wel weer aardig wat gekocht en gedaan.

Shoplist:
- Elektrische raambediening + deurbekleding;
- Elektrische spiegels + bediening;
- Zwarte GTI acherbumper;
- Zwarte GTI sideskirts;
- Rood linkervoorscherm van de sloop;
- Dremel, metaalboortjes, griptang, hoop andere rotzooi34

De zwarte GTI achterbumper is inmiddels gemonteerd (zeer veel dank aan de behulpzame brabanders die mij hebben geholpen, boel zat flink vastgeroestdevil) en gister en vandaag even bezig geweest aan het voorscherm, ook daar zat het allemaal weer lekker vastgeroest. Moest twee bouten uitboren omdat de kop was afgebrokenThumbsdown

Anyway, het resultaat:

[Image: Foto-LGMCS6UT.jpg]

[Image: Foto-6YRRGAA7.jpg]

Nu nog een poetsbeurtje en proberen de striping op het voorpaneel over te zetten en we kunnen weer verder met de volgende punten op de agenda39
Reply

#22
Nice! 39 Ga je die bumper nog overspuiten oid?
Reply

#23
Jups, moet zeggen dat ik dr wel blij mee ben, vooral dat ik eindelijk zonder deuk rijBiggrin

Die voorbumper bedoel je of niet? Hoop dat ik daar nog een GTI bumper voor kan vinden in het zwart... Wil zegmaar de onderkant zwart, de rest rood! Dus ik hou nu de sloop en internet in de gaten, hopelijk loop ik dr vanzelf tegenaanSmile
Reply

#24
Hier kun je zien hoe het er bij mij uit zag het zwart-rode...
Ik moet zeggen dat ik 1 kleur toch vetter vond staan Wink

[Image: 90wy0w.jpg]

[Image: 30ieryd.jpg]

[Image: 2cqgmjr.jpg]

[Image: whnpe8.jpg]

Groet
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#25
Zoiets had ik inderdaad ook voor ogen, maar dan de motorkap gewoon nog rood. De wielen ben ik nog niet over uit, ga ik ze zwart spuiten of niet... Die neon ziet er gaaf uit btwBiggrin
Reply

#26
(22-08-2010, 11:46)SteefK Wrote: Zoiets had ik inderdaad ook voor ogen, maar dan de motorkap gewoon nog rood. De wielen ben ik nog niet over uit, ga ik ze zwart spuiten of niet... Die neon ziet er gaaf uit btwBiggrin

Thanks Wink
als je het leuk vind kan je zo'n set halen bij Newsound.. kostte mij 97.50 incl verzenden.

Ik zie wel wat je er van gaat bakken Biggrin
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#27
Okee ga ik es even checken! Ben zelf ook benieuwd ja(A)
Reply

#28
Even flink gepoetstSmile

[Image: 38768454016_large.jpg]
[Image: 38768454017_large.jpg]
[Image: 38768454018_large.jpg]

Ziet dr een stukkie beter uit vind ik! Ben nu bezig om wat interieurdeeltjes te spuiten, eens kijken hoe dat er uit gaat zienTongue
Reply

#29
succes met interieurdingetjes Biggrin ik had al een poging gedaan laatst maar totaal mislukt
Daily: Bmw 318 2001
Tekooop: Suzuki Swift Gti 1993 39
Project auto: Golf 1 Gti cabrio 1989 KLAAAR
R.I.P. auto: Suzuki swift gs 1991 ( mijn eerste )
Reply

#30
Ghehe, t is bij mij ook nog niet naar mn zin hoor! Dus nog even flink schuren devil en dan een laagje zilverkleur/grijs er overheenSmile
Reply

#31
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een donkerblauwe metallic MK4, vanmiddag even snel wat fotootjes gemaakt en die wil ik natuurlijk wel even delen met jullie42

[Image: 38768454019_large.jpg]

[Image: 38768454020_large.jpg]

[Image: 38768454021_large.jpg]

Moet zeggen dat het me tot nu toe toch beter bevalt dan de MK3, net even wat meer luxeSmile

Wat ik van plan ben:
- Verlagen ---> gedaan!;
- Afstandsbediening voor centrale vergrendeling;
- Witte voor en zijknippers;
- Dakspoiler;
- Neon of LED onder de auto;
- Audio veranderen;
- T.z.t. andere velgen;
- Donkere achterlichten;
- Sportuitlaatje;
- Ramen blinderen;
- Booskijkers of doorgelaste motorkap;
- Misschien is wat leuks proberen met poly en bumpersSmile

Zit er over te denken om bv. de spoiler en het dak een andere kleur te geven, iemand nog ideeën hierover?

En dr valt natuurlijk genoeg aan te doen, blijft leuk om een beetje te knutselen39
Reply

#32
leuke swift ik zelf zou persoonlijk je autokleur laten als hoe hij nu is
ziet er niet slecht uit raampjes blinderen verlagen anderen velgen en hij ziet er al stoer uitSmile
en suc6 met je plannen Wink



Reply

#33
Nette Swift 39
Reply

#34
Morgen gaat de verlagingsset er onderSmile Ben benieuwd!
Reply

#35
ligt een stuk strakker, maar nog steeds wel wat bodyrol. Smile
Reply

#36
Dr zit ook nog formaat brede fietsband onder, dus aan het asfalt plakken zal ik sowieso niet doen:p Nieuwe velgen gaan er komen, maar dat til ik even lekker over de herfst en winter heen. Kan ik de banden die er nu onder zitten nog wat verder afslijten, gaan de nieuwe velgen niet gelijk sneeuw en pekel en die troep tegemoet, en: kan ik met verse velgjes naar Suzuki CampSmile
Reply

#37
Zet hier dan winterbandjes op Idea
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#38
Gaat ook gebeuren, alleen wil deze nog ff wat verder oprijden... Heb op het moment andere prioriteitenSmile
Reply

#39
(12-10-2010, 23:36)SteefK Wrote: Gaat ook gebeuren, alleen wil deze nog ff wat verder oprijden... Heb op het moment andere prioriteitenSmile

ow?? euh....... turbo monteren? 42
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#40
Quote:ow?? euh....... turbo monteren? 42

Jij wil niet weten waar ik gisteravond de hele tijd aan heb lopen denken42
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.