Profiel foto
#1
Waarom kan ik geen foto bij mijn profiel plaatsen? Ik verklein de foto, maar kom elke keer weer bij die pagina waar het volgende staat:

U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:
Uw account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of u hebt geen toegang tot deze locatie.
U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
Uw account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)
U hebt deze pagina direct aangeroepen in plaats van via een formulier of koppeling.

Never mind, doet het al stupid
Reply

#2
Bij mij werkt het nog niet...
Kwestie van tijd?
Als iedereen aan zichzelf denkt, word 'r aan iedereen gedacht
Reply

#3
Probeer de foto te uploaden op een site bijvoorbeeld: mijnalbum(punt) nl en dan de url plaatsen in het vakje eronder 39
Reply

#4
ik krijg deze melding als ik een avatar wil wijzigen! (profielfoto)

U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:
1.Uw account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of u hebt geen toegang tot deze locatie.
2.U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
3.Uw account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)
4.U hebt deze pagina direct aangeroepen in plaats van via een formulier of koppeling.

U bent momenteel aangemeld als 'dipsaus'.

wat nu???
Reply

#5
Lees de reactie boven je eigen post eens Idea
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.