#willem suzuki swift 1.3 gti s6 mk1 update rolkooi
#1
ik heb deze auto gekocht van een maat van me die had hem al een jaar staan. Maar ik hoorde dus dat hij nogal bekend staat hier, of dat nou positief is of negatief ik zou toch wel eens meer willen weten over deze auto.
hier gaat het dus om:
[Image: 61979241.jpg]
[Image: 61979291.jpg]
[Image: 61979337.jpg]
[Image: 61979438.jpg]

nou vandaag ff rondje gereden met een maat van me hij in de mercedes 4,2 v8 en ik met de swift hier wat foto`s
rolkooi :V
[Image: 78980099.jpg]
even op zo`n show heuveltje gezet (weird)
[Image: 78980201.jpg]
[Image: 78980253.jpg]
[Image: 78980309.jpg]
[Image: 78980376.jpg]
helaas wel voor de peugeot dealer maar dat is bijzaak (weird)
[Image: 78980497.jpg]
[Image: 78980612.jpg]
[Image: 78980704.jpg]
[Image: 78980947.jpg]


ging eigenlijk net niet :V
[Image: 78980138.jpg]
nja eigenlijk helemaal niet
[Image: 78981360.jpg]
samen met de mercedes
[Image: 78981213.jpg]
[Image: 78981262.jpg]
kooitje en sub
[Image: 78981422.jpg]
[Image: 78981505.jpg]
[Image: 78981571.jpg]
[Image: 78981615.jpg]

rolkooi word komende week gelast en dan word hij netjes rood gemaakt

oja en op een van de laatste foto`s zie je rechts onder een kaal geslepen stuk buis daar is een nieuw stuk tussen gelast omdat hij daar krom was



reacties welkom :thumbsup:

het autotje rijd goed starte meteen na lange tijd stil staan heeft natuurlijk wel hier en daar een plekje maar is niet rot
Reply

#2
dit is niet de alom bekende witte hoer van dit forum

Dat kenteken begin met LN volgens mij37

Dit is een gaaf bakkie. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen42
Reply

#3
(25-07-2010, 22:44)Unuki Wrote: dit is niet de alom bekende witte hoer van dit forum

Dat kenteken begin met LN volgens mij37

Dit is een gaaf bakkie. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen42

ja dat kreeg ik dus te horen van twan de hoer van stc 37
Reply

#4
de hoer is gewoon wit en niet wit rood.
Reply

#5
(25-07-2010, 22:54)beun Wrote: de hoer is gewoon wit en niet wit rood.



Volgens mij is dit de/een oude auto van Jolandaswift.

Ziet er op de foto's helemaal niet slecht uit trouwens. Smile

Ik weet zeker dat ik hem vaker voorbij heb zien komen.
Reply

#6
klopt deze heeft ook de laatste 4 jaar ongeveer 10 keer op marktplaats gestaan dat ie te koop was. Er is zelfs een oud eigenaar geweest die zich had aangemeld.

Trouwens het kenteken van de hoer begon met LL42

Ik begin ook roestig te worden42
Reply

#7
Quote:Volgens mij is dit de/een oude auto van Jolandaswift


nee,deze swift is niet van mij geweest.
ik heb wel een mk1 gti gehad,die was echter zwart van kleur.
daarna heb ik een rode GR gereden.

dat deze auto vaker op stc langs is gekomen,dat is wel zeker.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#8
hmmz er is dus weinig bekend over deze auto mocht iemand er meer over weten post het hier ff dan
Reply

#9
Wat wil je weten dan? Je hebt de auto van een maat van je gekocht, die kan je vast meer vertellen...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#10
Er is inderdaad iemand op het forum geweest die eigenaar was. Hoe wat wie of wanneer weet ik niet!
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#11
Ziet er netjes uit.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#12
nou er vanuit gaande dat hier iemand mis een van de oude eigenaren kent of is: wat er onlangs aan onderhoud is gedaan, of hij ooit schade heeft gehad, wat zijn de zwakke delen van de auto. Oftewel alle info over deze auto en dit model in het algemeen is welkom dan weet ik wat ik heb en waar ik rekening mee kan houden grtz willem
Reply

#13
Recent onderhoud na een jaar bij je maat gestaan te hebben: nihil, alles aanpakken.
Schade: geen idee, kijk eens onder de motorkap en in de kofferbak naar onregelmatigheden
Zwakke delen: bodem en dorpels roesten waar je bij staat, goed controleren en goed lassen

Hou rekening met een flinke berg aan kosten als je deze auto weer 100% wil maken. Hij is immer 23 jaar oud en niet voor niets al -tig keer van eigenaar gewisseld.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#14
haal de sideskirts er voor de gein eens af42

Mijn ouwe mk1 had daar gaten zitten waar je polen in kon vervoerendevil

Maar ben erg benieuwd wat je er mee gaat doen.42

als je dat ding vrekoopt in ieder geval wel hier verkopen. Er zijn een hoop mk1 liefhebbers hier!39
Reply

#15
of ik hem 100% in orde wil maken is de vraag maar want dan lopen de kosten hoog op maar roest valt bij deze volgens mij nog wel mee onder de kap is niks te vinden. Natuurlijk heeft hij hier en daar wel een roest plekje maar rotte delen heb ik gelukkig nog niet gezien. Ik zal hem binnenkort eens op de brug zetten en kijken of het geen gaten kaas is. Verkopen doe ik voorlopig nog niet maar als hij verkocht word dan alleen aan een lief hebber
Reply

#16
Onder de kap zul je geen roest vinden, onder het tapijt en de skirts des te meer... Idea
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#17
kenteken van de hoer ken ik nog altijd uit mn hoofd, wat een hoer ook34
Reply

#18
ik heb hem nu al ff en de bodem is niet rot dorpels ook niet alleen bij de wielkasten en linker deur begint hij goed te roesten mja het rijd goed mischien een keertje bijwerken.
Reply

#19
Een swift kan zo snel roesten dat je nog van kunt staan kijken. Toen ik het tapijt van mijn swift sedan optilde nadat de bodem was gelast,zag die er nog goed uit. 3 maanden later sloeg de angst me om het hart van de roestplekken. Een swift( GTI )kan zelfs harder roesten dan ie aan zijn topsnelheid zit.Het zijn goede auto's motorisch maar de roest, pfffff.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#20
vandaag even een rolkooi opgehaalt bij een gozer die gebruikte mk1 gti voor de auto cross Thumbsdown hij had er al 3 totalloss gereden.

maar als iemand nog ooit onderdelen zoekt voor de mk1 (draagarmen, vering etc) hij heeft het allemaal nog liggen
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.