swift mk4 suzisport + mk3 cabrio
#61
Vandaag de 2de wagen van de ouders van mijn vriendin gewassen. Heel toevallig ook een swiftje. Wel een mk5 (1.0 eco).
Heb wat fototjes gemaakt.

[Image: broerenzuster.jpg]

[Image: broerenzusrter2.jpg]

[Image: broerenzuster3.jpg]

en voor de mensen die nog steeds zeggen dat mijne nog verlaagd moet worden...mijne is dus echt al verlaagd zoals goed te zien is op de laatste foto39
Reply

#62
dikkere wielennn! Tongue
verder leuke wagen
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#63
ja echte 13 inch lichtmetalen velgenTongue

Ik wil ook eens mijn subwoofertje laten zien. Eerste en laatste keer want deze gaat eruit na 4 jaar trouwe dienst te hebben gedaan. Het is een caliber met 2 10 inch woofers en neonringen (die ik nooit aan heb).Ik wil een enkele woofer zodat ik ook wat spullen kwijt kan in mijn kofferbak (voor o.a. mijn hobby mee te nemen)

[Image: foto0281zl.jpg]
Reply

#64
Op die laatste foto kan ik pas duidelijk zien dat de jou Swift verlaagd is Wink Je wou overigens meer ruimte achterin voor je hobby? Dan willen we ook meteen weten wat voor hobby je hebt. Sorry, nieuwsgierig 42
Reply

#65
mijn hobby is rc wagens. Ik heb er 7. Ik heb er zowel op brandstof (nitromethanol) als op accu. Momenteel rij ik vooral met mijn elektro short course truck. Dat is een offroad truck en het is niet zo fijn als dat ding onder de modder en klei voorin de auto moet. Ik ben namelijk lid van een rc club waar ze een kleibaan hebben. Als je op pad gaat voor een wedstrijd, zoals ik aanstaande zondag doe, dan heb je nogal wat spullen bij dus wat extra ruimte is fijn.

Een fototje van de short course.

[Image: slash4x4.jpg]

Eentje van mijn 2 motorig aangedreven customized monstertruck. Dit was mijn eerst en heb ik al sinds mijn 14de.

[Image: foto00760.jpg]

En eentje van mijn 1:8 nitro buggy met 4.6cc motor welke 3 pk levert.

[Image: fotophaser.jpg]

En dan heb ik er dus nog 4: een drifter, een nitro onroad, een klassieker uit begin jaren 80, en een zelfgebouwde offroad wagen.
Reply

#66
Zucht, doet me aan vroeger denken :p (paar jaar geleden), altijd ellende met die dingen maar dat zal wel aan mij hebben gelegen. Misschien toch maar eens wat ermee doen, volgend voorjaar.
[Image: 9d67a4130709416b2397a9e.gif]
Reply

#67
haha het is maar net hoe je ermee omgaat...Ik ben heus niet voorzichtig met mijn wagens. Ik rag ze flink af. Maar aan de andere kant pleeg ik daarna ook goed onderhoud. wd-40, babydoekjes, wattenstaafjes en tandenborstels39
Het hele nitro gebeuren is een verhaal apart. Je moet inderdaad wat feeling en ervaring hebben om het motortje af te stellen, maar eens je dat onder de knie hebt is het geen obstakel meer. Het grootste obstakel zijn nog de benzinekosten die met 11 of 12 euro de liter tegenwoordig een beetje misselijkmakend zijnCry
Reply

#68
Ik ben begonnen met een 1:10 on-road nitro, ik was toen een jaar of 14 en misschien wat te jong, idd het gevoel om hem af te regelen. Later nog samen met mijn broer twee marders gehad, on en off road. Die motors zijn wat makkelijker te regelen en lopen op gewoon mengsmering dacht ik, scheelt ook weer een hoop in de kosten.
[Image: 9d67a4130709416b2397a9e.gif]
Reply

#69
SuperStomp hier op het forum heeft ook zo'n dergelijke hobby als ik me niet vergis. Wel stoer zo'n karretjes 39
Reply

#70
de subwoofer wordt deze week opgehaald. De opvolger wordt een focal 27v1. Is een 11 inch woofer met 250 watt rms. Zwaarder kan en hoef ik niet. Zit namelijk vast aan mijn versterkervermogen en de rest van de audiosetup. Moet nog wel zelf een kist maken voor het woofertje.

[Image: focalpolyglass27v1.jpg]

ps: afgelopen zondag 3de geworden (van de 14 rijders) bij een wedstrijd met mijn short course truck.

[Image: mg7747.jpg]
Reply

#71
Heb vandaag kofferbakverlichting gemaakt. Is altijd wel handig om wat licht te hebben. Aangezien de rest van mijn interieurverlichting blauw is (inclusief neon bij voeten en blauw licht in het dak) moest de kofferbakverlichting ook blauw worden. Dus aan 2 kanten een staafje gehangen en kabels getrokken voor een drukschakelaar in de klep.

Zo dus aan 2 kanten
[Image: foto0292b.jpg]

Klein drukschakelaartje
[Image: foto0291h.jpg]

En in het dak (lampje bestaande uit 6 blauwe leds)
[Image: foto0293d.jpg]
Reply

#72
Nice! 39. Netjes afgewerkt Wink
Reply

#73
Ik heb een nieuwe subwoofer gekocht. Helaas (maar beter voor mijn portemonnee) is het niet de focal geworden. Heb een gepoorte 10 inch 250 watt rms subwoofer van axton gekocht en er komt meer dan genoeg herrie vanaf. Mijn oude subwoofer van Caliber is niet meer opgehaald (mensen die hun afspraken niet nakomenThumbsdown) en staat nu dus nog te koop. Ik heb nu ongeveer de helft van mijn kofferbak over dus dat is ook erg fijn. Helaas is er door de hoogte van de sub nog steeds geen plek voor hoedenplankspeakers. Ik heb slechts 4 cm ruimte onder de hoedenplank. Dit kan hooguit nog 2 cm meer worden door de hoedenplank iets op te hogen. Dat is nog steeds 1,5-2 cm te weinig voor de gemiddelde 6x9 inch speaker. Meer ophogen gaat niet omdat dan de hoedenplank hoger komt te liggen dan de hoedenplanksteunen...Ik zal straks eens een fototje schieten van mijn nieuwe subjeSmile
Reply

#74
Bij mij staat mn sub in het midden, zodat er aan de zijkanten genoeg ruimte over is voor de hoedenplankspeakers...
Reply

#75
(30-12-2010, 16:45)SteefK Wrote: Bij mij staat mn sub in het midden, zodat er aan de zijkanten genoeg ruimte over is voor de hoedenplankspeakers...

uhuh dat kan inderdaad. Maar mijn voornaamste reden voor een nieuwe subwoofer was dat ik praktische ruimte wilde in mijn kofferbak om mijn hobby mee te kunnen nemen. Daardoor is de subwooferpositie beperkt tot een van de zijkanten.
Reply

#76
hahaha bekend probleemTongueTongue
maar ik zet mn autotjes altijd op de achterbank met 2 dikke dekens eronder voor de nitro..
een 1:8 monstertruck kan je toch al amper kwijt achterin, ook zonder sub...
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

#77
ja zo'n savage is natuurlijk wel echt enorm. Zeker als je ook nog eens de xl hebt (weet niet of je die hebt?). Ben je toevallig ook actief op het modelbouwforum? In elk geval zijn mijn auto's kleiner dan een savage dus bij mij past het nu wel gelukkigSmile
Reply

#78
haha ik heb een savage x verlengd en verbreed..
jaaa ben ook soort van actief op www.rc-junkies.com...
ik heb 3 jaar geleden echt veel geld gestoken in die savage..
maar nu meer bezig met mn swiffert39
[Image: hemicudakap.jpg]
[Image: hemicudaachter.jpg]

maar pas je wel op voor lekkage in je auto, want nitro vreet zowat alles opWink
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

#79
haha kijk dat is nog eens een vet ding. Ik rij eigenlijk nooit meer met mijn nitro wagens. Bijna alleen nog maar met de electro short course truck die op de vorige pagina staat. Nitro is inderdaad een naar goedje. Heb wel eens een druppel in mijn oog gehad...heel vervelend.
Reply

#80
haha ja vertel mij watTongue mn moeder is nog steeds beetje boos van paar jaar geledenTongue
we hadden net nieuw laminaatTongue en een lekkende bus nitroTongue hahaha helemaaaal afgebladerd en verrot:S

ik heb ook electra autotjes:
tamiya ta-05 voor de drift
en een losi micro-t lipo brushless39 echt super vet zo'n klein opdondertjeBiggrin
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.