swift mk4 suzisport + mk3 cabrio
#21
(05-08-2010, 22:59)robin_swiftsensation Wrote: nee....hoezo?

Omdat de omgeving mij een beetje liet denken van wel op de laatste foto Idea
Hij staat er in elk geval netjes bij de swiffert 39
Reply

#22
dank voor de leuke reacties.

@the force: maresia in kaatsheuvel. Tot nu toe nog niet teveel geld betaald voor de spulletjes die ik er haal.

voorbeeldje: 2* 10 cm dashboardspeakers, 2* 16,5 cm deurspeakers van Hertz incl 6 roosters (2 voor een vriend) en alle schroefjes 30 euro. Alleen het Hertz setje kost al 80 euro nieuw.
Reply

#23
Goede tip dan, zal d'r eens een keertje gaan snuffelen. Hoe is 't Suzuki aanbod daar?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#24
op moment staan er een swift mk2 (witte zonder verenTongue) een mk3 (rode) en een rode swift 4wd (subaru justy heet hij dan?) Aanbod valt dus mee maar ik had gewoon geluk met de spulletjes die ik zocht denk ik.
Reply

#25
een kleine update:

-In de knipperlichten aan de voorzijde zijn chromen lampjes gekomen (die wel oranje knipperen) zodat je geen oranje gloed meer ziet.
-Bluevision lampen geplaatst in de koplampen.
-"nieuwe" radio (pioneer p6900ip). Mijn "oude" (ook een pioneer) geruild met een vriend die zijn auto verkocht en mij zijn veel betere radio wel gunde.
-geborsteld aluminium sportpedalen
-blauwe neon onder het dashboard

Een paar fototjes die ik vandaag heb geschoten:
[Image: foto0216g.jpg]
[Image: foto0219.jpg]
Reply

#26
Woon jij op Venne-West dan ofzo, want heb je autotje nog nooit zien rijden.
Voor verbouwingen van je Swift zou je eens bij SB-Carstyling kunnen kijken, zit aan de Groenewoud (achterkant Bosscheweg richting Nieuwkuijk)Idea
Reply

#27
hey jij komt uit de buurt hoor ik. Waar woon je precies? Ik woon niet in Venne-West. Ik woon bijna om de hoek bij carstyling. Ik heb ook (nog) niet zo'n opvallend swiftje. Misschien heb je er overheen gekeken37
Reply

#28
Ik woon in Oudheusden, maar kom al jaren bij Seb van SB, kom ook regelmatig in Drunen, heb er nog een aantal vrienden wonen.

Mijn Baleno kijk je niet zo gauw langs42
Reply

#29
Die blije bakkes van jou ook niet, Kikker Wink
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#30
nu ik die foto van je baleno zie inderdaad....grote kans dat ik die wel eens heb gespot. Ik ben eigenlijk nog nooit bij Seb geweest. Maar ik kom je vast nog wel eens tegen dan zal ik wel seinenSmile
Reply

#31
Andere velgen, verlagen, cleanen en klaar. Ohw ja en niet te vergeten even bij de schuur langs komen om jouw stoelen te ruilen voor mijn stoelen 34
Reply

#32
(31-08-2010, 11:31)The Force Wrote: Die blije bakkes van jou ook niet, Kikker Wink

Ik ook van jou Nik, spreek je vanavond nog wel even denkIdea
Reply

#33
Is goe! 39
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#34
(31-08-2010, 13:17)Pauluzz Wrote: Andere velgen, verlagen, cleanen en klaar. Ohw ja en niet te vergeten even bij de schuur langs komen om jouw stoelen te ruilen voor mijn stoelen 34

haha die stoelen blijven er mooi in zitten. Vind ze supermooi. Velgen moeten inderdaad nog en wil er ooit nog een subtiel bodykitje op maken. Verlaagd is hij al! -3,5cm apex verenSmile Ziet er alleen niet zo uit vanwege mijn supermooie stalen velgen met et waarde 4545
Reply

#35
vanwege het doorgerot zijn van mijn einddemper een originele gti uitlaat met 2 sierstukjes geplaatst...

[Image: uitlaatlinksachter.jpg]
Reply

#36
Netjes! Nog problemen met de passing?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#37
Je wagen smeekt om bredere bandjes en verlaging Wink
Verder... 39
Reply

#38
@ the force: absoluut geen problemen met passing. De gti uitlaat is inclusief de gti middendemper.

@ nemesis: hij is al verlaagd. 3,5 cm apex. Valt alleen niet op door de bandjes. Als deze bandjes op zijn komt er lichtmetaal onder

Bedankt voor jullie positieve reactiesSmile
Reply

#39
Aha, da's zeker slim ja!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#40
oh ja ik was nog wat vergeten. Op 100% tuning nog een setje mtx 10 cm's gescoord voor een leuk bedrag. Komt weer een stukje beter geluid uit dan wat ik had. Ik heb nu dus een mix van (van voor naar achterin de auto) pioneer, mtx, hertz, jbl en caliber37

[Image: arton1318.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.