swift mk4 suzisport + mk3 cabrio
#1
hallo allemaal,

ik ben Robin en heb sinds 4 maanden een zilvergrijze swift sensation uit 2000. Ik heb dus een mk4 en ben een beetje overal aan het rondneuzen wat ik ermee kan doen qua styling. Het is me al opgevallen dat er niet veel voor te vinden is.

en dit was hij dan...
[Image: foto0096c.jpg]
[Image: foto0097c.jpg]

en zo is hij nu...

[Image: rm2z.jpg]

[Image: 20130413174029.jpg]

[Image: 20130507222810.jpg]
Reply

#2
Welkom hier! Ik heb nog een set witte mistlampen liggen die zo in de bestaande montagepunten passen. Volgens mij heb jij gele mistlampen als ik 't goed zie. Ruilen?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#3
(25-07-2010, 17:43)The Force Wrote: Welkom hier! Ik heb nog een set witte mistlampen liggen die zo in de bestaande montagepunten passen. Volgens mij heb jij gele mistlampen als ik 't goed zie. Ruilen?

dank voor het welkom. Zou heel leuk zijn om te ruilen. Ik zit echter met een probleem. Linksvoor heeft de auto ooit een tikje gehad en dus is die mistlamp niet helemaal 100% heel (bevestigings plaatjes die dienen als reflectoren?? zijn beschadigt). Hij werkt wel en het glas is heel. Ik weet niet of je er dan nog interesse hebt in een ruil. Kan er nog wel een foto van maken als je wilt.
Reply

#4
Doe eens, ik begrijp je niet helemaal...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#5
ja dat dacht ik al (gezien mijn vage omschrijving)

de goede lamp
[Image: foto0187l.jpg]

en de "slechte"
[Image: foto0186.jpg]
Reply

#6
Er is best wel wat te vinden qua styling, kijk maar in mijn topic voor dit type swiftje Wink

En welkom hier leuke swift.. Biggrin

http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...576&page=1
Reply

#7
dankjewel voor je linkje. Hier heb ik wel wat aan. Jouw wagen ziet er al heel tof uit! Ik had al wel wat bumpers gevonden inderdaad, maar veel keuze is er niet. Voor grote verbouwingen heb ik het materiaal helaas niet (zoals een brug). Ik hoop ooit 2de hands aan een set bumpers en skirts te kunnen komen. Ik heb al wel een leuke audio installatie in mijn swiftje zitten.

16 cm 2-weg speakers van Hertz in eigenbouw speakerbakken in de deuren
10 cm 2-weg onder het dashboard
kleine ovale speakers van ubl in de originele speakerplaatsen in de hoedenplank.
dubbele 10 inch sub van caliber
dat allemaal aangestuurd door een leuke pioneer radio
Reply

#8
Bumpertjes zijn passend te maken, kom maar eens een keertje kijken Wink
Die klemmetjes heb ik ook nog ergens liggen, dus da's ook geen probleem!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#9
oke ja het lijkt me erg gaaf om eens een bodykit eronder te hangen, maar eerst velgen en verlagen. Vandaag heb ik neon onder het dashboard gehangen die ik heb gekregen van een vriend die ze weg wilde gooien.

@ the force: ik begrijp uit je reactie dat je nog steeds interesse hebt in een ruil van de mistlampen? Ik wil best eens komen kijken naar jouw wagen. Je woont dicht bij mij in de buurt zag ik. Lijkt me leuk om eens te zien!
Reply

#10
Dat hok van mij is nog standaard, afgezien van m'n velgen. Als je eens langs wil komen dan kun je beter naar Helvoirt komen... Wink Daar liggen de witte mistlampen ook, trouwens.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#11
Wat is er in Helvoirt te doen dan?
Reply

#12
vandaag op de sloop "even" een setje apex verlagingsveren onder een swift uit getrokken. "even", want heel dat wagentje was een bonk roest dus hielpen de bouten allemaal niet echt mee. Ook een uitlaattipje gescoord.
Reply

#13
Vandaag mijn gele mistlampen omgeruild tegen "heldere" witte van the Force. Bedankt kerel! En jij ook veel plezier van mijn oude gele mistlampen. Respect voor het werk wat jullie voor elkaar krijgen in een boerenschuurtje.

Binnenkort zal ik wat foto's maken van de recente aanpassingen.
Reply

#14
Was gezellig. Leuke wagen en al lekker bezig geweest zo! Wie weet wat er allemaal nog meer gaat veranderen... Als ik je plannen zo hoorde wordt het een leuke auto!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#15
zoals beloofd heb ik wat foto's gemaakt van de dingetjes die ik de laatste weken heb veranderd.

-Hij is dus verlaagd met apex veren (35mm)
-Mijn gele mistlampen gerolen tegen witte mistlampen van The Force
-Witte knipperlichten voorzijde (komen nog chromen lampjes in die oranje oplichten zodat de oranje gloed weg is uit de lamp wanneer hij niet brand)
-Uitlaatsierstukje gevonden op de sloop en geplaatst.

Het resultaat.

verlaging: misschien wat vertekend beeld omdat mijn wielen zover naar binnen vallen in de wielkasten (hoge et-waarde)
[Image: foto0191.jpg]

sierstukje:
[Image: foto0192u.jpg]

mistlampen en witte knippers:
[Image: foto0197h.jpg]

Op de korte termijn worden er nog sportpedaaltjes geplaatst, witte knippers in de zijschermen en zal het suzuki embleem van de voorzijde verdwijnen.

Hope you like it!Biggrin
Reply

#16
ziet er netjes uit 39
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#17
Hey kom jij toevallig uit omgeving rotterdam, barendrecht, zwijndrecht, heerjansdam in de buurt ?
Reply

#18
nee....hoezo?
Reply

#19
en weer een uppie, opel astra g witte knippers gehaald op de sloop voor 5 euro inclusief stekkers lampjes enzo. Zitten erop en wat een verschil....niceBiggrin
Reply

#20
Doe je goed, welke sloop ga jij altijd naar toe dan??
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
4 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.