Ascheid nemen v/d Black Swift Sedan
#1
Beste Suzuki Tuning Club Houder's,

Via deze weg wil ik aangeven dat ik met veel twijvel en overwegingen toch de knoop heb doorgehakt en dat ik de zwarte Suzuki Swift 1.6 Sedan (beter kennen van R. Zweers) niet waardig genoeg vindt om de auto verder uit te pakken dan dat hij nu in zijn huidige staat verkeert. Weet dat er met zorg en financieel in de auto is gaan zitten om de juiste onderdelen weer bij elkaar te krijgen (de auto kan zeggens waar zo naar de spuiter) maar financieel is 't nog wel rond te krijgen, alleen zal ik dan de restwaarde uit eigen zak moeten bij leggen! Daarnaast komen de licht-metalen velgen inclusief banden er nog eens overheen, het interieur laten bekleden in drie kleur stijl, blinderen van alle ramen, d.B sound inclusief radio en de rest, en dan tevens nog je onderhoud van de auto. Al blijft het hobby toch alles met alles een te grote inverstering die ik er niet meer uit haal bij een auto van '95 daarom is de auto ingeruild (jammer genoeg uit een ander sigment want ik had heus nog wel willen blijven bij de STC maar kon uit het sigment van Suzuki geen passend model vinden dat wat in mijn budjet passend was en juist dat doet mijn hart wel overslaan voordat ik definitief ja heb gezegt).

Voor degene die eventueel wel interesse hebben naar de auto, laat het me dan spoedig weten, want weg = weg (al wil ik je dan wel laten weten waar de auto opdat moment verblijft)! Naast de auto krijg je er divers aan materiaal bij (zowel nieuw als 2ehands) en de inruilprijs bedraagt €1350,= euro (inclusief matteriaal en lichte voorschade maar die is per direct te prepareren v/d aanwezige matterialen, je moet het wel slechts alleen nog laten spuiten €450,= voor spatschermen links + rechts + voorbumper en beide buitenspiegels, €150,= v/d motorkap en €275,= v/h dak inclusief dakraam maar exclusief raamlijsten voor en achter). Auto geheel laten spuiten ligt tussen de €1600,= en de 1800,= euro (het is maar wat je wild en hoever je wil gaan)!

M.v.Groeten,
Black Sedan (sms kenteken LH-TZ-22 naar 2020)
Reply

#2
Wat heb jij gedronken? Wink

Achja de meeste kopen een auto op leeftijd om hem op te knappen (dat is de hele gedachtengang erachter). Ieder zijn ding zeg ik maar.

Overgens lijkt het me niet handig om hier reclame te maken voor een achterlijke sms service.. stupid
Kenteken checken doe je via de site van de RDW.

Succes met de verkoop!39
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#3
Warrig verhaal om te lezen ja 34

Begrijp ik 't goed dat je auto nu te koop staat ofzo?
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#4
hoiTukker.

Wat heb je weer gekocht?Puzzled

We zijn benieuwd?Wink
Reply

#5
Wel fijn je even meedeelt in je besluit, vaarwel en tot ziens.


Houdoe

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#6
Ik weet niet aan welk lijntje jij hebt gesnoven maar het was vast geen waslijntje...
Succes met de verkoop!
....Drivin' the Rival....
Reply

#7
(17-07-2010, 08:32)DGR Wrote: Warrig verhaal om te lezen ja 34

Begrijp ik 't goed dat je auto nu te koop staat ofzo?

Hij staat nergens te koop aangeboden maar mochten er leden zijn die er eventueel interesse in hebben dan sta ik daar zeer zekers wel open voor!
(17-07-2010, 09:09)riekssx Wrote: hoiTukker.

Wat heb je weer gekocht?Puzzled

We zijn benieuwd?Wink

Een Renault Megane Coupé type I, meerdere Suzuki rijders hebben de stap al eerder ondernomen!
(17-07-2010, 10:51)SpeedSwiftMarky Wrote: Ik weet niet aan welk lijntje jij hebt gesnoven maar het was vast geen waslijntje...
Succes met de verkoop!

En toch zaten er twee knijper's op het lijntje45
Reply

#8
dat zal nu wel lekker ademhalen zijn met 2 knijpers in je neus 39
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

#9
(19-07-2010, 10:21)Black Sedan Wrote: ...

Een Renault Megane Coupé type I, meerdere Suzuki rijders hebben de stap al eerder ondernomen!

Nee die zijn van een lekker nieuw bouwjaar.... ik zou in ieder geval de airbags eruit halen, die zijn niet zo best van die oude renault's..
Reply

#10
van japans naar frans... veeeeeeel succes39
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

#11
no problems at all42
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#12
(19-07-2010, 15:26)hardcore Wrote: no problems at all42

en dat is een godswonder haha!34
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#13
(19-07-2010, 11:34)Pauluzz Wrote:
(19-07-2010, 10:21)Black Sedan Wrote: ...

Een Renault Megane Coupé type I, meerdere Suzuki rijders hebben de stap al eerder ondernomen!

Nee die zijn van een lekker nieuw bouwjaar.... ik zou in ieder geval de airbags eruit halen, die zijn niet zo best van die oude renault's..

"Gezien vanuit het bouwjaar wel" '01 en daarbij vindt ik 't wel jammer dat de Swift Sedan tot bouwjaar '95 loopt had er immers nog graag een opvolger van gehad, en ja de nieuwe schikt mijn saldo plaatje niet!!
(19-07-2010, 13:24)SuperStomp Wrote: van japans naar frans... veeeeeeel succes39

Het klinkt mischien wel super Thumbsdown stom(p) maar als familie auto hebben we zelf al renault megane hatchback gereden dus weet heus wel wat renault inhoud en daarbij Idea "pluk ik van de vrucht de appel uit de boom" gezien mijn broer chefwerkplaats monteur is 45 dus vanuit dat standpunt heb ik niets te vrezen! Zzzz

En daarbij zal het super Thumbsdown stom(p) van me zijn, want zeg nu eens zelf over ieder merk en model valt wel iets om overuit te vallen dus daar maak ik me daar niet zo druk over (jij wel stupid) 45
(17-07-2010, 08:32)DGR Wrote: Warrig verhaal om te lezen ja 34

Begrijp ik 't goed dat je auto nu te koop staat ofzo?

Het is niet waardig van me om de black sedan af te schrijven maar gezien kostprijs en waarde van wat er moet gebeuren aan de auto is het voor mij niet waardig genoeg om de auto op te krikken voor zijn prijs, en dat is best wel pijnlijk omdat het een verdomde fijne auto is! Tevens heb ik binnen de suzuki sigment verder gekeken maar kon er niet iets bij vinden dat passend was voor mijn saldo budjet, wel vond ik de suzuki wagon R+ eventueel iets om dat verder uit te kleden maar ook dat pakte anders uit dan verwacht (neganoeg te klein). Dit alles heeft me vele hersens doen breken want wilde slechts nog steeds geen afstand doen v/d black sedan, ook daarna vele extra onderdelen besteld dan wel gekocht om de auto weer waardig te krijgen maar gezien zijn waarde en leeftijd zie ik er geen heil in om door te zetten (hoe jammer dat ook is, tevens v/d aanschaf v/d nieuwe spullen daar waar de nieuwe koper van profeit)!? Daarom heb ik de auto na lang wikken en wegen gelaten voor wat hij is en ben verder gaan kijken naar een ander type en merk al heeft dat veel tijd gekost maar dan heb je ook iets om tevreden over te zijn. Leden, de auto staat op de inruil en gaat medio volgende maand weg met vele onderdelen extra dus mocht er iemand van hieruit toch belangstelling hebben naar de auto laat het dan even weten en anders weet ik wel waar de auto zich verder verkeert!

Misschien is dit minder warrig en duidelijker!?
Reply

#14
oui oui dat klinkt wel stomP jaTongue

hahaha geintje, je woord gebruik vond ik even te grappig39
veel plezier gewenst met je autoWink
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

#15
(20-07-2010, 09:20)SuperStomp Wrote: oui oui dat klinkt wel stomP jaTongue

hahaha geintje, je woord gebruik vond ik even te grappig39
veel plezier gewenst met je autoWink

Stompie 39 bedanktWink
Reply

#16
Ik meen dat de swift sedan 1.3 nog gemaakt werd tot na ver na 1995 in Hongarije. Of dit nog steeds zo is weet ik niet, maar dacht tot 2003 dat die daar nog nieuw te koop waren.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#17
Klopt, toen de Swift mk4 in nederland werd geintroduceerd was die alleen als hatch te koop. De oost- en zuid-europese landen zijn meer sedan landen. Bij het afsluiten van de mk5 serie is er daar ook pas een eind gekomen aan de swift sedan.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.