Rij-impressie New Swift (5deurs 1.3l en 1.5l)
#61
Dat verlaagde ziet er zeker netjes uit! 39 Alleen mist ie de spoiler op de achterklep! Is het geen optie om een standaard 1 din radio te bestellen i.p.v. het fabrieksaf apparaat?
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#62
Damn dat ziet er gelijk stukke beter uit!!39 45 39 45 Drewl

Ik wil ook zo'n swiftCryTongueBiggrin


Maar hij mist idd wel een spooilertje nu...
Reply

#63
dat is ook de reden waarom ik gister ben gaan kijken naar het sportpakket.......en dus een extra spoilertje erbij heb besteld! 39

En die vraag over die versterker: zijn gewoon converters voor standaard radio-aansluitingen naar tulp-aansluitingen! Die heb ik ook en wordt er ook ingebouwd door de dealer! Biggrin


Overigens......leuk kenteken!! Beginnend met 01 Smile
[Image: autootje.jpg]
Reply

#64
Zo stond ie er overigens nog bij.......hij was NET terug, dus de kit zal nog wel moeten drogen!

[Image: IMG_1359.jpg]
[Image: IMG_1360.jpg]
[Image: autootje.jpg]
Reply

#65
staat lekker, maar schreeuwt eigenlijk om een links rechts systeempje.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#66
Quote:Originally posted by engeltje
een links rechts systeempje.
Puzzled wat is dat? :o
[Image: autootje.jpg]
Reply

#67
Quote:Originally posted by Raampje
Quote:Originally posted by engeltje
een links rechts systeempje.
Puzzled wat is dat? :o

Ik geloof een dubbele uitlaat. En dan natuurlijk ff mooi in een cup diffusor verwerken Idea
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

#68
idd, links en rechts een uitlaatpijp
[Image: linksachterschuin.JPG]
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#69
Quote:Originally posted by Raampje


En die vraag over die versterker: zijn gewoon converters voor standaard radio-aansluitingen naar tulp-aansluitingen! Die heb ik ook en wordt er ook ingebouwd door de dealer! Biggrin



kun je hier een voorbeeld van laten zien of een url van een website waar ik zoiets
op terug kan vinden?

iemand ook een idee van welk merk de geïntegreerde radio is en eventueel een
website met meer gegevens er over (wil namelijk even kijken of Icepod een converter
kan maken voor de Ipod mini, zodat hij als een cd-wisselaar wordt gezien)

laatste vraag, weet iemand hoe deze velg heet en het type er van?

[Image: ZsuwbteHgiJ.jpeg]
Reply

#70
Quote:Originally posted by ikinks
Quote:Originally posted by Raampje
Quote:Originally posted by engeltje
een links rechts systeempje.
Puzzled wat is dat? :o

Ik geloof een dubbele uitlaat. En dan natuurlijk ff mooi in een cup diffusor verwerken Idea
OOOOOOOOOOH stom van me....stupid Had ik moeten weten! Tongue
[Image: autootje.jpg]
Reply

#71
Quote:Originally posted by Mafkikker
Ik was gister een fijn stukje aan het toeren en toen kwam ik dit tegen

KLIK
KLIK2
KLIK3

Nice39
Heb deze net ook in real-life gezien39 (was toch dicht in de buurt...)

Vind hem echt mooi zeg!39 Drewl 39 Staat m goed die geblindeerde ruiten!Biggrin
Reply

#72
@ Maribinu

Toevallig kom ik net terug van de audio-boer met de benodigde converters, kabels, etc.

Hier dus een fotootje (van rechts naar links) van de converter die de radio-uitgangen naar tulpverbindingen maakt, vervolgens weer een splitter van 2 naar 4 tulpjes (want is nodig bij mij devil) en 10 meter bekabeling!

KLIKKEN MAAAAAAAAAARRRRRRRRRR


Maar merk radio is mij onbekend. Maar waarom wil je de naam weten van die velg? Die krijg je er toch al bij de exclusive uitvoering, anders weten ze bij Suzuki wel welke het is! Smile
[Image: autootje.jpg]
Reply

#73
Quote:Originally posted by Raampje
@ Maribinu

Toevallig kom ik net terug van de audio-boer met de benodigde converters, kabels, etc.

Hier dus een fotootje (van rechts naar links) van de converter die de radio-uitgangen naar tulpverbindingen maakt, vervolgens weer een splitter van 2 naar 4 tulpjes (want is nodig bij mij devil) en 10 meter bekabeling!

KLIKKEN MAAAAAAAAAARRRRRRRRRR


Maar merk radio is mij onbekend. Maar waarom wil je de naam weten van die velg? Die krijg je er toch al bij de exclusive uitvoering, anders weten ze bij Suzuki wel welke het is! Smile

thx voor je snelle reactie en de foto!!!
als ik het zo bekijk sluit je die convert aan de draaden van de speakers of heb ik dat mis?

via via heb ik vernomen dat die velgen 179 euro per stuk kosten... ik ben weleens
benieuwd wat die zelfde velg me gaat kosten bij een velgenboer
ik ga zelf voor de GLS uitvoering, want ik hoef geen airco en ook niet met dat op
afstand starten
Reply

#74
ja zijn 4 draadjes voor de speakers + 1 massadraad. En met een hoop gegoochel in dat kastje krijg je er een tulp-aansluiting voor terug! Tongue

Maar ik snap je met die velgen! Haha! 179 euro is best veel.....wie weet kan er wat ingeruild worden bij de dealer en mooiere 16" velgjes voor terug! Van de week maar weer es langs... 34
[Image: autootje.jpg]
Reply

#75
Quote:Originally posted by Raampje
ja zijn 4 draadjes voor de speakers + 1 massadraad. En met een hoop gegoochel in dat kastje krijg je er een tulp-aansluiting voor terug! Tongue

Maar ik snap je met die velgen! Haha! 179 euro is best veel.....wie weet kan er wat ingeruild worden bij de dealer en mooiere 16" velgjes voor terug! Van de week maar weer es langs... 34

heb trouwens vandaag een proefrit gemaakt, beviel me echt prima!!! 1 nadeel...
de dealer in Den Haag zit niet te wachten op me SaxoUnhappy krijg er 6300 euro voorstupid

het is een Saxo 1.4 VTS van bj. 2003 met 26000 km, van de week eens in rijswijk
kijken wat die te bieden hebben
Reply

#76
Quote:Originally posted by Raampje
Zo stond ie er overigens nog bij.......hij was NET terug, dus de kit zal nog wel moeten drogen!

[Image: IMG_1359.jpg]
[Image: IMG_1360.jpg]

ey kijk! dat is em zoals ie bij mij voor de deur komt alleen met 2 deurtjes minder dan!
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#77
Quote:Originally posted by Raampje
@ Maribinu

Toevallig kom ik net terug van de audio-boer met de benodigde converters, kabels, etc.

Hier dus een fotootje (van rechts naar links) van de converter die de radio-uitgangen naar tulpverbindingen maakt, vervolgens weer een splitter van 2 naar 4 tulpjes (want is nodig bij mij devil) en 10 meter bekabeling!

KLIKKEN MAAAAAAAAAARRRRRRRRRR


Maar merk radio is mij onbekend. Maar waarom wil je de naam weten van die velg? Die krijg je er toch al bij de exclusive uitvoering, anders weten ze bij Suzuki wel welke het is! Smile

ey raampje wanneer krijg jij je swift nu dan omdat je al die audio spullen al hebt gekocht? ik moet trouwens zeggen dat de speaker op maximaal volume niet over hun nek gingen, maar ik ga ook z'n converter halen maar dan van xetec daar kan je 4 speaker draden op aansluiten en dan maakt ie er 3 tulp paren van heb een 6 kanaals versterker namelijk.
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#78
27 mei staat nog steeds op de offerte, maar de verkoper kon afgelopen zaterdag nog steeds niet zien wanneer ie nou daadwerkelijk kwam! Unhappy

Maar heb die audio nu al gekocht om 2 redenen:

1. Ik ben maar student en toevallig komt het nu uit met mijn geld! Tongue 39
2. Ik wil niet plotseling een vertraagde bestelling hebben zodat ze bij de dealer niks kunnen inbouwen! Ik heb totaal geen vertrouwen in de bedrijven van tegenwoordig, komen allen hun afspraken niet goed na!
[Image: autootje.jpg]
Reply

#79
Quote:Originally posted by Raampje
27 mei staat nog steeds op de offerte, maar de verkoper kon afgelopen zaterdag nog steeds niet zien wanneer ie nou daadwerkelijk kwam! Unhappy

Maar heb die audio nu al gekocht om 2 redenen:

1. Ik ben maar student en toevallig komt het nu uit met mijn geld! Tongue 39
2. Ik wil niet plotseling een vertraagde bestelling hebben zodat ze bij de dealer niks kunnen inbouwen! Ik heb totaal geen vertrouwen in de bedrijven van tegenwoordig, komen allen hun afspraken niet goed na!

dat is over een kleine 2,5 dan en heb je een 3 deurs dan?
Reply

#80
Quote:Originally posted by marubinu
Quote:Originally posted by Raampje
27 mei staat nog steeds op de offerte, maar de verkoper kon afgelopen zaterdag nog steeds niet zien wanneer ie nou daadwerkelijk kwam! Unhappy

Maar heb die audio nu al gekocht om 2 redenen:

1. Ik ben maar student en toevallig komt het nu uit met mijn geld! Tongue 39
2. Ik wil niet plotseling een vertraagde bestelling hebben zodat ze bij de dealer niks kunnen inbouwen! Ik heb totaal geen vertrouwen in de bedrijven van tegenwoordig, komen allen hun afspraken niet goed na!

dat is over een kleine 2,5 dan en heb je een 3 deurs dan?

[glow tcolor=blue, fcolor=white, size=4, strength=5]JAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!! [/glow]

39
[Image: autootje.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.