Rij-impressie New Swift (5deurs 1.3l en 1.5l)
#21
Kwam deze foto toevallig tegen tussen de foto's van een japanse tuningbeurs:
[Image: IMG_17091.jpg]

Erg geslaagd if U ask me 39
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#22
Hebbuh hebbuh hebbuh hebbuuh hebbuhDrewl Drewl Drewl


Hopen dat daar ook een gti versie van komtTongue
Reply

#23
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Hebbuh hebbuh hebbuh hebbuuhHebbuh hebbuh hebbuh hebbuuhHebbuh hebbuh hebbuh hebbuuhHebbuh hebbuh hebbuh hebbuuhHebbuh hebbuh hebbuh hebbuuhHebbuh hebbuh hebbuh hebbuuhHebbuh hebbuh hebbuh hebbuuhHebbuh hebbuh hebbuh hebbuuhHebbuh hebbuh hebbuh hebbuuh hebbuhDrewl Drewl Drewl
Drewl
[Image: autootje.jpg]
Reply

#24
zo die velgies van die cabrio zijn ook wel bruut
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#25
doe mij die maar Tongue
Reply

#26
Quote:Originally posted by michaelVTS
zo die velgies van die cabrio zijn ook wel bruut

Ik vindt het net Audi TT velgen. En laat ik die nou net niet mooi vinden. Thumbsdown
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#27
Is dit niet gewoon de Concept S Cabrio? En doe mij inderdaad ook maar andere velgjes als dit!
Reply

#28
Is gewoon de ConceptS cabrio. Heb ik al een uitgebreide fotorepo van geplaatst vorig jaar januari/februari. Gemaakt door ikkuh en mijn zwagertje in Brussel. Stond me daar wel ff te kwijlen.

@Philip: Ik vind die Baleno sleutel een stuk interessanter dan de rest aan die sleutelbos. Smile
Geen Suzuki meer.
Reply

#29
[Image: cs2_01_800.jpg]
[Image: cs2_02_800.jpg]
[Image: cs2_03_800.jpg]
[Image: cs2_04_800.jpg]
[Image: cs2_05_800.jpg]
[Image: cs2_06_800.jpg]
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#30
Jah die die heb ik al eens op t vorige forum gezien! Vind m echt zo gaf!!!45 45 Drewl Drewl

Fijn dat je m er weer opgezet hebt want ik wou die tekeningen nog eens zienBiggrin
Reply

#31
Hier staat een rij-impressie + de sterretjes voor het beukwerk

Die keyless entry, als je wegloopt van de auto.....gaat ie dan ook weer op slot? Zou dan helemaal ideaal zijn! devil
[Image: autootje.jpg]
Reply

#32
nee hij gaat ook niet automatisch open .
je moet dan eerst op de knop in de hand greep drukken of achter klep
Reply

#33
Quote:Originally posted by beun
nee hij gaat ook niet automatisch open .
je moet dan eerst op de knop in de hand greep drukken of achter klep
dat wist ik al.. Smile zitten kleine rubberen dingetjes onder de handvaten! Maar hoopte dat ie ook weer automatisch dicht zou vallen.. Unhappy Maar goed, dit mag de pret niet drukken! Biggrin 39
[Image: autootje.jpg]
Reply

#34
Ik heb een hongaarse site gevonden met veel linkies en foto's (o.a. ook de fabriek). Klik hier dan maar voor die site! Tongue



En hier nog een flinke filmp van een rij-test, alhoewel ik geen zak snap van wat hij nou zegt!

En die nieuwe Swift kan al goed omgaan met handrembochtjes!
[Image: autootje.jpg]
Reply

#35
haha geen bijzonder slimme vent dus in dat filmpje! Biggrin

heb op die site ook EINDELIJK foto's gezien van een zwarte Swift!! BEN VERLIEFD!!!!!!!!!!!!!! 34

[Image: swift05bem_044.jpg]

[Image: swift05bem_056.jpg]
[Image: autootje.jpg]
Reply

#36
en ik heb er vanmiddag ook zelf in gereden!

zeer snel, rijdt gigantisch lekker, maar toch maar geen handrembochtje geprobeerd! Tongue

Mijn pa, die naast me zat, scheet al in z'n broek hoe ik "test"-reed.. devil

Dus volgende week langs want dan wordt het Concept S pakket erop gelegd, en kan ik gelijk zien of het spoilertje idd leuk is. Middenarmsteuntje wordt dan ook gelijk bijbesteld, miste dit wel net tijdens het rijden!

Maar echt een TOP!!!!!!!!!!-auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Image: autootje.jpg]
Reply

#37
Mooi, al die lovende woorden voor de nieuwe Swift.

Oh ja, de nieuwe Swift slikt 18"!!!! www.s-g.nl en dan naar online voorraad gaan bij velgen. 39
Geen Suzuki meer.
Reply

#38
Quote:Originally posted by RealManiac
Mooi, al die lovende woorden voor de nieuwe Swift.

Oh ja, de nieuwe Swift slikt 18"!!!! www.s-g.nl en dan naar online voorraad gaan bij velgen. 39
Mij was verteld dat 17" al aanliep tijdens het rijden, maar goed.....et-waarde etc. zal het wel aan liggen.


Maarre.....sponsor jij www.s-g.nl?? Tongue Volgens mij is dit de 2e keer dat je dit al vermeldt! Wink
[Image: autootje.jpg]
Reply

#39
Quote:Originally posted by Raampje
en ik heb er vanmiddag ook zelf in gereden!

zeer snel, rijdt gigantisch lekker, maar toch maar geen handrembochtje geprobeerd! Tongue

Mijn pa, die naast me zat, scheet al in z'n broek hoe ik "test"-reed.. devil

Dus volgende week langs want dan wordt het Concept S pakket erop gelegd, en kan ik gelijk zien of het spoilertje idd leuk is. Middenarmsteuntje wordt dan ook gelijk bijbesteld, miste dit wel net tijdens het rijden!

Maar echt een TOP!!!!!!!!!!-auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ga je toch wel voor het concept s pakket of alleen voor de dakspoiler daarvan?
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#40
Quote:Originally posted by Raampje
Quote:Originally posted by RealManiac
Mooi, al die lovende woorden voor de nieuwe Swift.

Oh ja, de nieuwe Swift slikt 18"!!!! www.s-g.nl en dan naar online voorraad gaan bij velgen. 39
Mij was verteld dat 17" al aanliep tijdens het rijden, maar goed.....et-waarde etc. zal het wel aan liggen.


Maarre.....sponsor jij www.s-g.nl?? Tongue Volgens mij is dit de 2e keer dat je dit al vermeldt! Wink

Scherp, maar nee. Men vroeg zich voor de 2e keer af hoe groot er onder past. En ik geef maar voor de 2e keer antwoord dan he.
Geen Suzuki meer.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.