Tappel assen
#1
2 week geleden heb ik me auto bij tappel gehad. me kap sloot niet helemaal goed. dit hebben ze goed gemaakt. hij sluit weer helemaal perfect Smile.

echter... blijkbaar hebben ze me olie bijgevuld. ik moest eergister vanaf assen naar vlissingen en dacht laat ik me olie even checken. blijkt dus dat ze de oliedop niet hebben dicht gedraaid.. resultaat alles onder de olie... ik heb een litertje of 2 bij moeten gooien om het weer op pijl te moeten krijgen (de dop lag gelukkig nog op me kleppendeksel). iig is het nu een dikke bende nu onde me kap.

is het nu slim om ze hier op aan te spreken en te vragen of ze et zaakje weer mooi schoon gaan maken ondanks dat ik niet kan bewijzen dat zij de dop er niet hebben op gerdraaid? of zal dit verspilde moeite zijn?

#2
Je kan naar ze toe gaan en het ongemak even melden. Misschien dat ze je een litertje olie kado geven.
Veel moet je er niet van verwachten. Ondanks dat het een vrij stomme fout is, kunnen dit soort dingen gebeuren.
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]

#3
Als je toch in de buurt woont/komt zou ik er zeker even langs gaan... Als je ten minste zeker weet dat hun het vergeten zijn..
Als ze goede service bieden maken ze het even schoon, scheelt jou weer. En je kan inderdaad bijvoorbeeld liter olie krijgen om weer bij te vullen..
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!

#4
Ze kunnen bij Tappel echt niets goed doen hèstupid.
....Drivin' the Rival....

#5
2 liter kwijt? Da's net het puntje van de peilstok! Geen verdere schade?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

#6
hij was aardig leeg idd. gelukkig was ik er snel bij. normaal check ik et elke 1000km even. deze keer ivm met de lange reis had ik het gelukkig gecontroleerd. et loopt gelukkig nog allemaal soepel. geen getik of iets in de richting. wel is het echt een dikke bende. alles is iig wel goed geolied nu...

#7
ga maar lekker naar Tappel toe. Vooral goed hard praten bij de balie. daar zijn ze namelijk erg gevoelig voor daaro.

Dit is een slechte fout! voor hetzelfde geld was je blok stuk gelopen!stupid

@ marky, Nee je auto naar Tappel brengen is gewoon link! Ze zijn niet voor niets geen dealer meer!devil

#8
Ik weet het.....Ik heb ook slechte ervaring met hun.
....Drivin' the Rival....

#9
Omdat we in de review sectie al een topic hebben over Tappel gaat deze dicht. Mensen die er verder nog wat over kwijt willen verwijs ik daar naartoe 39




Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.