Mk5 GTi Swift - It's OVER...... (Maar nu begint het pas.... :))
nog een vraagje, collega had het erover dat je een chip niet zomaar eraf kan solderen en dan de race chip erop, omdat de motor nog helemaal afgesteld moet worden en de ontsteking enzo. dat je dan ook gelijk een uitdraai aan vermogen krijgt?

klopt dit of maakt dit geen zier uit?

zo ja, waar kan ik dat laten doen in omgeveing leiden, zuid holland?
Reply

Quote:Originally posted by Cliffhanger

weet iemand btw hoe vlug atec met reageren via de mail is?



Beste is ff bellen of langs gaan 39
hoor ik daar in de gangen EVO ???
Reply

ff langsgaan Tongue

mwah dan bel ik denk ik beter ffies
Reply

zeg, vraagje mbt achterlichten.

als ik nou leds erin wil doen. en dan bedoel ik niet hella gevallen.
was op teamswift dacht ik of anders was het redline een tijdje terug iemand die mk3 lichten verbouwde zodat er leds in zaten.

nou vroeg ik mij dus af, mag je, als je zelf leds soldeert, die gebruiken als achterlcihten?

stel dus ik maak uit 30 leds een vierkant. ff ter voorbeeld.
doe ik en rechts, en links.

die goed fel oplichten. ik sluit ze zo aan dat ze constant kunnen branden, HARD kunnen branden voor als je remt, ze kunnen knipperen voor als je je knipperlicht uit doet, en achteruit licht geven [wit dus]

vraag ik me dus af, als ik wel zorg dat er een glaasje voor zit ofzo zodat het niet verblindend is, en er geen vocht etc in komt,

MAG dat dan gewoon?

en hoe zit dat met apk. dan beter ori lampen erin zeker?

want als je bijvoorbeeld die hella lampen hebt, die zijn goedgekeurd voor de openbare weg. stel ik koop die [stel] en ga idioot aan de slag door alle leds eruit te halen, zou dat dan in principe wel mogen?

rare vraag, maargoed
Reply

Ik denk dat je je vergist is hoeveel werk en hoe moeilijk dat is te maken, wil je het mooi krijgen. Ik zou er never de nooit niet aan beginnen. Veel te veel werk en je krijgt er relatief weinig voor terug.
Reply

gaat het me niet om, enige wat me interesseerd is of ik een klein of groot risico loop dat als wouten me auto aanhouden ze gaan zeuren over de achterlichten, kan er evt wel een neppe e kenmerk op zetten overigens....
en dat als ze dus zeuren ik ze er direkt af moet halen of ze snel bij het bureau moet omtoveren naar normaal en laten zien.

apk zal waarschijnlijk iig wel om moeten wisselen, maar dat vind ik niet het belangrijkste.

veel werk weet ik ook wel, gaat mij erom hoe het gedoogd wordt
Reply

als je de schermen van 97 heb is toch nog mk4 model ? correct me if i'm wrong Puzzled
ik dacht dat john (mystic devil) het mk5 model heeft

Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

Quote:Originally posted by Cliffhanger
gaat het me niet om, enige wat me interesseerd is of ik een klein of groot risico loop dat als wouten me auto aanhouden ze gaan zeuren over de achterlichten, kan er evt wel een neppe e kenmerk op zetten overigens....
en dat als ze dus zeuren ik ze er direkt af moet halen of ze snel bij het bureau moet omtoveren naar normaal en laten zien.

apk zal waarschijnlijk iig wel om moeten wisselen, maar dat vind ik niet het belangrijkste.

veel werk weet ik ook wel, gaat mij erom hoe het gedoogd wordt


ik denk dat je het moet proberen Tongue ik bedoel als ze te fel zijn heb je kans dat ze je aanhouden,sommige auto's hebben ook led remlichten dusja
ik zou ze dan niet te fel en niet te zwak en het is niet eens zo moeilijk om ledjes in je achterlichten te zetten je kan alles op een printplaatje solderen en die erin kitten
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

Waarschijnlijk zul je (indien je het goed doet) er niet erg veel van zien aan de buitenkant van de auto. Je kunt de leds zo ongeveer net zoveel licht laten geven als de originele lampen.

Zolang het ongeveer net zoveel licht geeft als origineel zal niemand er moeilijk over doen.

Ik weet echter wel dat net als met die verdonkerde achterlichten dat als je een ongeluk maakt en de achterliggende persoon zegt dat hij je niet kon zien remmen doordat je lichten te donker zijn, dat de verzekering dat onderzoekt en alsnog jou laat betalen ipv. de achter-op-ketsende persoon. Iemand die de regels kent mbt. verzekeringen?
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

ok, dan weet ik denk ik genoeg 39

alhoewel, nog een vraagje

de glaasjes van leds zijn niet altijd wit toch?

heb ik de volgende vraag

heb leds nodig die allen wit kwa uiterlijk zijn [transparant] stel ik heb er 3.
dan wil ik er 1 die dan fel wit licht produceert,
dan wil ik er 1 die dan fel rood licht produceert,
en wil ik er 1 die fel oranje [ambergeel] licht produceert.

kan dit? zo ja, wat was die site ook alweer waar je aan veel leds kon komen?
Reply

zooo vandaag een erg mooi pakketje binnengekregen

HUGE japstyle RVS chrome uitlaat, moooi moooi
m3 spiegels met adapterplaten
stickers

thanx arco en suzanne 39
Reply

Das mooi39
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

Quote:Originally posted by Cliffhanger
ok, dan weet ik denk ik genoeg 39

alhoewel, nog een vraagje

de glaasjes van leds zijn niet altijd wit toch?

heb ik de volgende vraag

heb leds nodig die allen wit kwa uiterlijk zijn [transparant] stel ik heb er 3.
dan wil ik er 1 die dan fel wit licht produceert,
dan wil ik er 1 die dan fel rood licht produceert,
en wil ik er 1 die fel oranje [ambergeel] licht produceert.

kan dit? zo ja, wat was die site ook alweer waar je aan veel leds kon komen?
Die leds kun je voor weinig aankomen via http://www.inkoopacties.net/. Deze aktie loopt echter via http://www.leds-buy.nl/ waar ze voor ongeveer dezelfde prijs aan te komen zijn.

Glaasjes van leds zijn inderdaad niet altijd wit nee, bij superfelle leds zijn ze echter vaker wit dan de kleur die de led produceert.
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

update,

oude swift is gesloopt
GTi heden voorzien van alle velgen
evenals een raamband
en een nieuwe lederen pookzak met chrome ring
en een nieuwe pook

fotos volgen zodra ik een nieuwe pc heb
Reply

fotos? Wink
Reply

zodra hij een nieuwe pc heeft devil
Swift verkocht!
Reply

oja... da staat er *blond* stupid
Reply

Quote:Originally posted by Cliffhanger
nog een vraagje, collega had het erover dat je een chip niet zomaar eraf kan solderen en dan de race chip erop, omdat de motor nog helemaal afgesteld moet worden en de ontsteking enzo. dat je dan ook gelijk een uitdraai aan vermogen krijgt?

klopt dit of maakt dit geen zier uit?

zo ja, waar kan ik dat laten doen in omgeveing leiden, zuid holland?

Nee hoor ik heb 't zelf gedaan, gewoon de oude eruit gesoldeert, en toen de nieuwe erin.
hij deed het in een keer, niks afstellen ofzo.
en je ontsteking afstellen? dat regelt die chip juist
ik had sinds de middelbare school niet meer gesoldeert dus het is goed zelf te doen37
Reply

zit stiekum weer ff op werk op het web,

hallo allemaal, greetz from zoeterwoude.
me moeder moet nog 3 keer bestraald worden en dan is het klaar, en dan afwachten of het voldoende heeft geholpen.

verder status update, staat een pc in bestelling
nog een update, chip zit erop, blaast lekker hard
verder leuk om wat stc leden op transferieum te zien de laatste tijd
ohjah net atec gebeld, bumper komt bij hun volgende week binnen
ga um dan zelf ophalen, op een zaterdag, dus jerry, mocht je zin hebben, sms dan ffies, dan gaan we um samen ophalen ofzo, zit in ridderkerk namelijk....atec.
bel je dan wel als het binnen is.

ennuh....

heb er ook die koplampen bij besteld Biggrin Biggrin Biggrin
jeah baby

ohjah en een minibike besteld!
Reply

Oke hopen dat het geholpen heeft!!

En klinkt leuk allemaal, heb je geld teveel ofzo??Tongue34
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.