Mk5 GTi Swift - It's OVER...... (Maar nu begint het pas.... :))
#21
ohjah vanavond gaat er naar de schade gekeken worden en dan hopelijk de volgende dag mee naar de reparateur...
Reply

#22
zo er komt via Arandy een alam aan met startfunctie 34
en er komt een momo sportstuur aan met naaf, 75 euries!

deze als het goed is:
[Image: 5701692_2.jpg]

en anders deze:

[Image: 5701692_1.jpg]

zal je denken, hoe kan het nou dat ik niet weet welke, komt door de advertentie, er staat chrome bij, maar staan 2 plaatjes in.
en er is nog een zelfde aanbieding, ook met 2 plaatjes

nou maakt het me niet zo uit, ze zijn allebei mooi, maar aangezien er in de aanbieding chroom staat zal het wel de bovenste zijn...relaxxxx

http://www.speurders.nl/speurder.php?id=5701692

van speurders vandaan
Reply

#23
oh bout zie nu pas dat ik niet weet van welke adverteerder ze komen

heten allebei patrick en bieden allebei stuurtje met naaf aan! 34

anders is het deze, ook chill

[Image: 5946331_1.jpg]
Reply

#24
zo, ff progress update

vandaag is de kerel [kennis] die me auto onder handen gaat nemen,....

dat houdt dus in:
- blik bij de linkerkoplamp [als je dus in de auto zit], en het blikwerk waar de ruitsproeiertankje en de koelvloeistoftankje zit recht maken [teminste zoals het hoord]
- motorkap, sportbumper, achteronderlip, spoiler, zijschermen schuren en spuiten [ook monteren]
- ook de deur gaat ie repareren

dit alles voor de schappelijke prijs van 500 a 600 euro...

doet ie dan wel 'tussendoor'. betekent niet dat ik een maand of 3 op die auto moet wachten, maar dus niet in 1 dag. hij gaat m volgende week met de takelwagen ophalen, en dan gaat ie ermee aan de slag.

dus het gaat zoals verwacht niet lukken m zondag af te hebben, maar ja, dat had ook een wonder geweest. in ieder geval hoop ik haar eind april terug te krijgen, of begin mei.

in de tussentijd kan ik mooi alles preparen, en spulletjes bestellen en binnenkrijgen die ik er nog bij wil hebben. morgen of overmorgen even zon chrome versnellings-sierstukkie kopen met zon leder pookzakkie erbij, en ook zon handrem met leder zakske.
ook ff de versnellingspook inkorten. heb alleen per ongeluk het inbus-sleuteltje waarmee je normaal de pook los/vastmaakt met de stofzuiger opgezogen stupid nu dus probleempje, hopen dat ze bij de bouwmarkt inbus hebben die klein genoeg is.

hoe zaag ik die handel er btw af? neem aan dat een flinke nijptang niet genoeg is, dus dat ik een ijzerzaag moet pakken?

kosten blijven nog steeds lekker laag! tis jammer dat ik die stomme schroeven niet los krijg, anders had ik alles er al op gehad, dan had het ook weer tijd gescheeld, maar ja, gaat niet altijd even makkelijk. hij gaat ze ff losslijpen en de handel voor me opknappen. relaxxx

dus er zal komende week wel niet zoveel gebeuren met de GTI. kan ik mooi aandacht schenken aan de GS, want keek net ff naar de uitlaat maar daar zit rechts in de pot dus een gat in ter grootte van een vuist Tongue
Reply

#25
hey die pedalen heb ik ook gekocht! hoe heb jij die bevestigd, want de schroeven die ik erbij heb kloppen geen hol van. ga ze laten lassen door iemand als het ff meezit, maar als jij een oplossing heb gevonden, is da wel chill [swift pedalen zijn volgens mij net te smal voor de schroeven]
Reply

#26
misschien dat ze net op waren toen ik was weze kijke bij de bouwmarkt...

ja ik heb wel soort van dremel, zon kinzo hobbytoolset...maar daarmee ben ik door de slijpschijffies heen... en ik heb geen slijptol, dus das ook minder. misschien kijke of iemand in de buurt wat heeft...

sja liever dat ik het als het ook te doen is met een ijzerzaagje, want het interieur is perfect, en vind het dan zonde om vonken te hebben....

diameter van het stuur is iets van 320 mm
en de prijs heeft niet met de diameter, maar met de looks en de verkoopcijfers te maken.

bij me opoe ligt nog een flinke ijzerzaag dus die ff lenen, ben ik er zo doorheen [hoop ik]
Reply

#27
eddie, heb jij dan gaten geboord en past het net? ok dan is het ok, ga ik dat doen
Reply

#28
tellerplaten update!!

zo, het ze af, nou nog ff originele tellerplaat scoren, en opsturen, want denk niet dat ze anders het goed voor mekaar kunnen krijgen aangezien de temperatuur en benzinemeter allebei losse elementen zijn. of puppet moet daar toevallig nog 2 losse scannetjes van kunnen maken?

hier dus de ontwerpen, definitief, worden codeglows.

overdag:
[Image: ONTWERP_SMALL.jpg]

snachts:
[Image: ONTWERPNIGHT_SMALL.jpg]

vanwege gekloot met cardomain server heb ik het ff op de server van de band gegooid, heb het om het ook voor modemmers nog redelijk te houden kleiner gemaakt dan in de realiteit, vandaar de misschien wat minder hoge grafische kwaliteit, maar in het echt [origineel] is het loepzuiver

vind het zelf errug geslaagd! 34
Reply

#29
zo, vandaag weer heel wat spul rijker, even bij rijsbergen leiderdorp de bestelde autostyle spulletjes ophalen, alleen de H4 bulbjes met blauwe glowring waren er nog niet, dus later ff terug.
ook de ptt post stond al voor de deur toen ik amper terug kwam, en kwam aankakken met een leuk pakketje, en eigenlijk wel het belangrijkste van alles, het alarm!
alarm van Arandy gekocht, thanx! helemaal nieuw en full options, plaatje:
[Image: alarm.jpg]

Het is een X - Shield alarmsysteem type XS - 900 S in een doos van een XS - 800

features:

* With ASK technology
* Wide monitoring range:
* Transmission: 500 meters
* Feedback: 1,000 meters
* Two-way communication, color LCD panel
* Small-sized remote control with power-saving design
* LCD screen with illumination
* Alarm with sound, vibration and icon flash by remote control
* Ultrasonic or microwave sensor
* Power window output
* Dual-stage shock sensing reduces false alarm
* Remote sensor bypass
* Power interrupted memory
* Emergency override
* Valet mode
* Remote trunk release
* Automatic door lock/unlock
* Driver paging
* Car finder
* Remote arming/disarming
* Hands-free operation (auto arming/disarming)
* Remote engine start
* Silent arming
* Auto rearming
* Auto arming (selectable)
* Closing door reminder when arming
* Door open alert while driving (selectable)
* Emergency alarm
* Anti-hijackCode learning

Ultra Gevoelige X-Shield XS-900S
Het geavanceerde systeem met twee sensorenalarm
"(Ultrasonic en schoksensor)"
Met 2 kleuren LCD ontvagers en 3 alarm modussen
Als u de auto nadert zal deze u herkennen en automatisch openen
De LCD ontvanger heeft een page functie met een bereik tot wel 800m als er iets met uw auto gebeurt zal de ontvanger gaan trillen en knipperen terwijl u op het plaatje precies kunt zien wat er gebeurt.
Dit is het meest geavanceerde alarm wat er is

X-shield is een fabrikant die al meer als 10 jaar actief is in de autobeveiligingsbranche en alhoewel men in Nederland nog niet veel gehoord zal hebben van het merk staan ze in Azie en Amerika bekend als 1 van de leiders in de markt.

Wat dit alarm vooral zo goed maakt is dat alles word aangesloten op 1 hoofdmodule en behalve voor het op afstand starten heeft u geen aparte relais nodig (dit relais wordt er wel standaard bijgeleverd uiteraard)

Het systeem bevat tevens een microwave sensor die scant een radius af ook buiten de auto en de gevoeligheid is zelf in te stellen

ben dus lekker veilig voorzien, autoparts garage waar ik de led verlichting gekocht heb, gaat het voor me installeren, moet alleen de doos even mee nemen dan maken ze afspraak en prijsafspraak. maar eerst nog ff CV & elektrische ramen scoren, want die moet ik zelf hebben, zit er natuurlijk niet bij Tongue

de sfeerverlichting

en dit is dus wat ik aan disco verlichting heb gescoord, rijdende kerstboom straks Biggrin
[Image: overview.jpg]

LED ANTENNE 16 V
[Image: 16vLEDAntenne.jpg]

de sierstukkies voor de uitlaat, gaan gewoon over de standaard swift GTI uitlaat eindstukkies heen, geen zin [voorlopig] om geld uit te geven aan een gigantisch kanon waar je alleen maar koppijn van krijgt. en dit staat voorlopig iig wel mooi!
[Image: Uitlaatsierstukken.jpg]

de led deurgreep kit, bestaat uit 4 led staafjes, dus iig voor de voorportieren, wat ik met de andere 2 ga doen weet ik nog niet, of bij de achterklep, of bij de speakeropeningen vooraan, of in de handgrepen van de deuren [bij GTI]
[Image: deurgreepLEDS.jpg]

de hele mooie zijknippers cleanstyle voor opel astra g, alleen 1 klein probleempje, er zit geen lampfitting in! even kijken of het met de originele swift fitting kan, anders een setje kopen van een astra G
[Image: knippers.jpg]

Hiero de koplamp FLASH LEDS, deze kunnen knipperen als het licht uit gaat, of als de lampen aanstaan, maar daar moet ik niks van hebben, wil zelf de controle hebben, dus even een schakelaartje tussen zetten, heb er genoeg liggen dus dat lukt wel mooi. moet alleen een gaatje in de koplampen, opzich geen probleem, alleen de mk5 koplampen zijn verstelbaar, en dus lastiger daarin te krijgen. anders gaan ze in de knipperlichten...
[Image: koplampFLASHLEDS.jpg]

en hier de ruitwissersproeiers, kent iedereen wel ondertussen
[Image: ruitsproeierLEDS.jpg]
Reply

#30
klein updateje, het stuur is onderweg!

merk: S.Racing X2

[Image: 5701692_2.jpg]

geen momo dus zoals ik eerst dacht, maar maakt niet zo erg uit...

zit ook een pook en pookhoes bij de set, kost in de winkel normaal € 180,-
pook zal me nie zoveel intereseren heb er namelijk al 1, tenzij deze mooier is.
pookzak is wel interesant Tongue

maaruh zit geen naaf bij...

in de autostyle catalogus kosten die krengen € 51,50
dus hoop dat iemand een goedkoper adresje weet ?

moet natuurlijk wel gewoon passen allemaal, maar tis ook weer met 6-gaats steek, dus neem aan dat iedere naaf eigenlijk wel past? mits het voor swift is natuurlijk Tongue
Reply

#31
mijn dank is groot!

de naaf is besteld! Tongue
had er nog een veerpootbrug willen bestellen, maar dan lopen de kosten wel weer heel erg op...

later wel. eerst de auto maar even af krijgen Tongue
Reply

#32
nee, zon normaal ding met kreukelzone,

die verchroomde kosten € 129,- euro!!:o :o
Reply

#33
DAMN! kreeg vandaag met de post het pakketje binnen, dus ik denk lekker!!

BEN IK GENEPT

krijg een GEEL x2Racing sportstuur met 2 rode knoppies, GELE pookzak en GELE pook...
EN HET IS ALLEMAAL AL GEBRUIKT, volgens mij gewoon uit een auto gejat stupid

KLERELIJER

en nu!!
Reply

#34
** edit by spark: zullen we die vooroordelen maar even achterwege laten???!**

[Image: 6898860_1.jpg]

DIT IS HET DUS

http://www.speurders.nl/show_photo.php?i...to_count=3
Reply

#35
zal vast niet lukken, gaat via speurders.nl.... ik heb zoeizo al een mailtje gestuurd om even erover te praten

ik zie wel, en anders gooi ik het er misschien alsnog in, heb het net ff in de auto gehouden, het valt opzich wel mee, ook al is het niet wat ik eigenlijk zocht.

ff met bio tex de handel schoongemaakt ziet er nu wel weer uit als nieuw

als ik een zwarte vloermat neem met een gele naad erin, pedalen met geel erin [momo ofzo], en gele tellerplaten erin doezou het nog best wat kunnen worden.

ook al zou geel mooier bij zwart staan dan bij wit natuurlijk, dus sja...
al had ie nou rood of zwart geweest...

ach ik zie wel hopen dat het een misverstand is.
Reply

#36
ohjah net getelefoneerd door de kerel die me swift zou gaan repareren, hij heeft het errug druk, het wordt volgende week eer die hem komt op halen, maar hij heeft beloofd dat als hij binnen is dat hij er DIREKT aan gaat beginnen, dus dat scheelt weer 39

ach, het is een kennis van me en hij gaat het goedkoop voor me doen, dus dat is wel weer relaxed. dan heeft het ook geen haast, en hij levert zeer degelijk werk
Reply

#37
moet je budget wel toe reiken

maar hij begreep me eerst niet, had mailtje terug gekregen waarin hij zei dat hij het gewoon had opgestuurd, dus teruggemaild dat hij de verkeerde heeft gestuurd

nog niks gehoord, hopelijk hoor ik er nog van....

btw @ spark, niks vooroordelen, die gast is dus wel degelijk een buitelander kan ik aan zen naam en hotmail adres zien....

natuurlijk niet gezegd dat ie ook echt crimineel is....34
Reply

#38
heb niks meer gehoord Unhappy

heb het in me zwarte gs gegooid, probleempje alleen is dat blijkbaar me stuur een aardige afwijking heeft, dat had ie al met het normale stuur, maar met deze helemaal.

alhoewel het ook kan zijn dat ik de naaf er niet goed op heb gezet, want het stuur en de wielen stonden recht toen ik m geparkeerd had maar ik reed weg en toen stond me stuur opeens 90 graden gedraaid....34

nah ik ben er nog niet uit, opzich staat het niet verkeerd maar het is niet echt mijn stijl...
stuur ligt wel lekker in de hand moet ik zeggen, pookje staat er ook goed bij

maar als ik m dan ook zou houden moet ik wel ff wat interieur delen geel spuiten, anders kleurt t zo af....

maar toch is het niet helemaal mijn smaak. het staat nog best wel aardig hoor, maar het is absoluut niet wat ik wilde en dan is het eigenlijk slechte keus om te houden

vandaar dat ie toch nog gewoon te koop staat

maar ja heb m toch dus wilde natuurlijk wel ff kijken hoe het in me swift staat
ben me mobiel kwijt Thumbsdown anders had ik wel ff pics gescoord

maar dave als je m wilt hebben, t aanbod staat nog steeds open Wink
Reply

#39
nou net mailtje binnen gehad van um....

Quote:ja sorry maar ik verkoop ze al lang niet meer
ik heb jou gezegd tocg merk iz racingx2

fijne vent zeg, ik heb nog specefiek tegen m geschreven:

" stuur m maar op, deze dus : [en toen die foto van die zwarte met dat chroom] "

dan begrijp je toch dat dat degene is die ik wil, kan je toch zeggen dat dat een ander stuur is dan die aanbiedt en kan je toch vragen of ik in die geintereseerd ben?

lekker dan, ben ik weer mooi klaar mee
Unhappy
Reply

#40
informatie over het stuur.....geen

ligt in de verkoop ik zie verder wel wat er gebeurt..

de GTI daarentegen staat sinds woensdagmiddag bij de reparateur dus dat is mooi!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.