GEZOCHT: Vitara Cabrio
#1
Subject: gevraagd voor televisieprogramma

Beste Richard

Voor opnames van het kinderprogramma de BZT show van de NCRV ben ik op zoek naar een roze of paarse vitara cabrio die op zaterdag 13 februari beschikbaar is voor een hele korte opname in de NCRV studio Hilversum. Zit er bij de club iemand met zo’n roze of paarse Vitara die het leuk vindt om mee doen?? Ik kan helaas alleen reiskostenvergoeding, plekken in het publiek voor kinderen tussen de 10 en 14 jaar, een gezellige dag en natuurlijk eeuwige roem bieden….maar wie weet.

vriendelijke groeten,

Noeska de Wit
redactie BZT show
Reply

#2
Heel toevallig komt mijn collega vandaag ineens met een roze vitara cabrio aangereden.
Was van haar vriendin.
Heb deze advertentie even aan haar doorgelinkt, of is het echt alleen voor leden??
Reply

#3
Ik heb een witte Unhappy Biggrin
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#4
(01-02-2010, 09:47)Suzie Wrote: Heel toevallig komt mijn collega vandaag ineens met een roze vitara cabrio aangereden.
Was van haar vriendin.
Heb deze advertentie even aan haar doorgelinkt, of is het echt alleen voor leden??

Niet perse, dus als ze wil en kan de 13e mag je het aan mij laten weten.
Reply

#5
Wat ik ervan begreep zou ze graag eraan meedoen, dus heb jouw e-mail adres (richard@suzukituningclub) aan haar doorgegeven, zodat ze het even met jouw zelf kan afspreken, anders zitten constant ik en mijn collega er eerst nog tussen Wink
Reply

#6
Correct me if i'm wrong. Maar was er niet iemand hier op het forum die zijn "Vitara" gigantisch aan het op knappen was. Maar die een paar maanden geleden door mede van een motor ongeluk om het leven is gekomen? Misschien is dat een mooi idee?
Reply

#7
dat is geen rose of een paarseIdea
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#8
Is inderdaad een blauwe.
Anders had dat misschien inderdaad wel een mooi idee geweest voor zijn familie.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.