Unuki - Swift mk1 GTI
engeltje Wrote:
Unuki Wrote:sja me vriendin wilde er niet bij op de foto dan maar een doos34

bedoel je niet "dan maar een andere doos"Tongue

ssshhhhhhhhtttttt 34

Straks leest ze meedevil
Reply

goed bezig.

je wilt met mijn ex-auto mijn andere ex auto beaten op de dragstrip??
Tongue
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Salto Wrote:goed bezig.

je wilt met mijn ex-auto mijn andere ex auto beaten op de dragstrip??
Tongue


Zo stof happen, maar hier is mijn antwoord JA op, al denk ik niet dat dat ooit gaat lukken als hij zijn plannen door gaat voerendevil

Verder gister gelezen dat ik mee mocht doen aan King Street.... Dus ik ga vrijdag weer sprinten34

Vandaag wat voorbereidingen gedaan, als het goed is heeft VR foto's maar die heb ik nog niet.

Ik heb bitumen gebikt, wat bekabeling eruit en me vloermat.... weer bijna 10 kg weg34

Ook geen Grill "aangepast" Dit betekend gewoon een stuk eruit voor een betere luchtdoorstroming..... ik HOOP met wat concentratie onder de 16 seconden te komen34 14 inch lichtmetaal zit erop, een bandenspanningsmeter heb ik bij me! Dus vlammen!!!!42

Suzuki power @ Kingstreetdevil
Reply

netjes joh.
de alto moet ook aan de turbo voor veel meer vermogen, en ik kan je verklappen dat dat vervelend gaat worden voor onze limburgse vriend, maar onmogelijk is niks.Smile
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

maak het stuk!!
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

VR Wrote:maak het stuk!!

stukmaken is meer iets voor Jasper en Anno.....
Reply

en toch maak ik er een spandoek voor34
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

Salto Wrote:netjes joh.
de alto moet ook aan de turbo voor veel meer vermogen, en ik kan je verklappen dat dat vervelend gaat worden voor onze limburgse vriend, maar onmogelijk is niks.Smile

Turbo twijfelde hij over, maar volgens mij gaat hij wat anders doen... Ik zal vrijdag vragen!

@ Arendt....
Liever niet, anders gaat Time Attack niet door voor mij34
Reply

Je bent lekker aan het strippen 39
Wat weegt je auto nou?

Anders even informeren of je de auto kan laten wegen bij Weegbrug Ulrem:
http://www.goudengids.nl/detailssearch.d...lefoonboek

Misschien scheelt het je wel in de wegenbelasting Tongue

Had je die koni's er al onder vandaan getrokken om ze harder te zetten?

Ik ben benieuwd naar je tijden straks, zet die muscle cars maar op hun plek Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

ja de koni's zijn er zaterdag onderweg geweest en op het hardst gezet, maar valt vies tegen qua hardheid.

Ook heb ik nu voor bumpstops ivm met aanlopen bij vol insturen en hard door de bocht gaan34

Wat ie weegt? Ik denk meer omdat mijn kuipstoelen ERG zwaar zijn..... Daar ga ik van het winter voor kijken of ik iets kan vinden wat zeer licht is en wel een beetje comfortabel34

Wegen doe ik binnenkort bij de afvalstort hiero34 neem ik 5 kilo afval mee en dan krijg je automatisch weegbonnetjes als je zegt dat je niet uit Groningen komtdevil

Daar ga ik voor34

Dit zal wel in race trim worden. Ik ga namelijk plexiglas ruitjes maken die ik zo moet kunnen wisselen. En een compleet kaal getrokken achterklep en een kale motorkap34

Dit in de hoop toch nog ergens een kilootjes of 50 vandaan te halen. Dit zal ook betekenen zijstrips eraf, zonder rechter zijspiegel. Lichtere kuipstoeltjes....

Misschien zelfs lichte velgjes zien te regelen, maar waarschijnlijk 13 inch verbreed staal voor en 12 inch van een Alto achter34
Reply

Nu zelf nog wat lichter. Als je nu niet van die dikke jampotglasen in je bril doet, en lenzen neemt.. Onee je hebt geen bril Wink

succes man!
[Image: qr-grunnmeet.jpg]
Reply

Ja voor volgend jaar maar op dieet34

Zaterdag ff langs de weegbrug begin gewicht meten34
Reply

Hey Unuki, waar heb jij de bumstops gehaald?
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

bij een bijna failliete tuningwinkel om de hoef bij Arendt.

Je kan ze bij elke tuningshop wel krijgen, maar koop wel de goede. Je moet niet die dingen hebben die je in je veren steekt, maar de dingen hebben die je om je schokdemper ding geval moet doen. Dan kan er niets tussenuit schieten en blijft het zitten!
Reply

je kan ook het blok eruit halen, scheelt ook een hoop gewichtSmile
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

[Image: alto.jpg]

mijn nieuwe wagen...... Dit om de mk1 rustig op te kunnen bouwen en toch goed te kunnen rijden!

Oude van jasper34

hier gaat neits aan gebeuren, alleen ff poetsen37
Reply

Hehe je had jezelf al een beetje verraden he 42 Maar gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Hopelijk ga jij er net zo veel plezier aan beleven als Jasper 39

Reply

IK had al zo'n vaag vermoedenTongue..
Ennuh, poetsze, zal hem goed doen...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

Ah, nice.. dus daar is de Alto-lution dus gebleven Smile
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat zo'n 5deurs Altotje altijd geweldig is om lekker in rond te tuffen, zolang je maar niet op de dragstrip staat Biggrin

Veel plezier ermee 39
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

Dank u! het rijden is echt m,et een lach geweldig ding..... alleen ff zoeken naar een 5 versnellingsbakje ik mis namelijk een versnellingZzzz

de dragstrip dat gaat volgend jaar gebeuren!

alto vs alto!
Carb vs injectie
Ik vs arie37

dat word vol trappen om onder de 20 seconden te komendevil
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.