Unuki - Swift mk1 GTI
#41
Unuki Wrote:
nonsens Wrote:en kunt u een klein idee geven met wat voor plannen dat zijn devil

Roest weg.... Welke manier dan ook, mogelijk wielkastverbreders, maar dat is alleamaal nog de vraag. Zwarte Motorkap, achterklep vlakken aangezien deze onder de roest zit en de ander in de buurt is.

Voorbumper ff weet netjes in de lak. Vervolgens als belangrijkste de roest om de voorruit.

Mocht dat allemaal klaar zijn ff checken bij de spuiter wat het moet kosten om hem weer netjes in het wit te zetten42

dus je zoekt een zwarte motorkap om wit te maken? Beetje dom lijkt meTongue34


en hoe zit het met het plak-werk?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#42
het plak werk staat ffies stil...... Er moet nog veel geschuurd worden en ik denk vanavond verder te kunnen34

Ik moet eerst werken tot 18:00 en dan naar de sportschool en vervolgens eten en dan nog een uurtje schuren moet lukken....

Ik zal ook eens foto's posten hoe ver we zijn
Reply

#43
Hey leuk GTitje...heb ik ook nog in geredenTongue
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#44
zo de mk1 heeft de 3 ton niet gehaald... Althans nu ff niet....

Kwam een golfje tegen op de snelweg die dacht sneller te zijn, maar met dik 190 op de teller besloot de koppakking niet meer mee te werken.....

Dus overal koelvloeistof en dergelijke! Tjah direct Devil-GTi maar gebelt en die besteld als het mee zit deze week nog een nieuwe mocht het echt alleen de koppakking zijn!

Hij rijdt nog wel en nog prima mits hij goed afgekoeld is. Nou ja voor zover je het roken en warm worden niet mee telt! Dus hopelijk alleen de koppakking, anders gaat ergens komende maand her reserve blok van anno derin34

Blok gelukkig niet aan de kook gehad direct uit gezet en uit laten rollen tot een afrit! gaat verder prima, zo alleen ff kijken of hij niet besluit uit te branden42
Reply

#45
Doe je netjes dan Tongue

Je moet ook niet tegen golfjes rijden dat zijn ze niet waard Wink
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#46
ach ja..... Die gast liep me op te drukken daar hou ik niet van..... Maar het ging jammergenoeg andersom de golf ging dit keer niet stuk34
Reply

#47
tijd voor een revisie blokje of niet, hoorde dat dit blokje niet meer 100% was

succes39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#48
hehe jah belt ie om 10 voor 12, duiveltje lag al op bed heeft ie zn koppakking der tussen weg34 wel met stijl dat wel34 dus deze meneer mag even koppakking vervangen... druk druk drukTongue
Reply

#49
Had Salto niet nog een Mk1 GTi blokje liggen vanuit zijn Alto project?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#50
Bedankt voor de tip, ik heb sowieso een plunder GTI blokje nodig dus ik ga vanavond Jan zelf maar ff bellen... Aangezien die zaterdag in de buurt komtZzzz

BTW die golf rijder bleek een vriend van mr broer te zijn, en die zei het leek wel op die bekende acties van Takuma SatoTongue

En goed nieuws hij loop gewoon prima nog net ff een mini stukje gereden om te testenZzzz Dit ging allemaal goed op stationair na34
Reply

#51
Jij trapt dat ding echt af. 34

Nja je hebt de golf iig nog wat laten zien haha, succes met het opknappen van het blok of de opbouw van het andere blok. Tongue
Reply

#52
ik heb een mk2/3 blok..maarruh.. lullig..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#53
tjah de koppakking was al niet al te best....

Blok was goed warm net een half uur rustig gereden..... Dus tjah ik dacht het kan wel... Ach hoort er bij... Dit blokje is voor zover ik weet makkelijk te redden met een koppakking vervangen, maar dat is aan Devil-GTi

@ jan ik overleg ff met anno hoe en wat....
Reply

#54
Zo hijs weer heel!! Avondje sleutelen bij Devil-GTi op zijn werk!!

Er was een antievries dopje losgeschoten. Of dat de oorzaak was is niet bekend. Het dopje zit weer vast en de koppakking is vervangen37

Het beestje rijdt weer prima! Nu hopen dat ie het erg lang blijft doen39
Reply

#55
supah!!
mooi dat dat zo snel kon!39

ps
haal dat onderschrift eens wegWink
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#56
ZzzzOk
Reply

#57
En nu op naar de 3 ton Tongue gr Gerben
Reply

#58
das nog 5000 kilometer als de teller nog ongeveer klopt34
Reply

#59
het was maandag al gefikst..... Gister de laatste probleempjes opgelost met vocht in de bougiekabels....

Hij loopt nu weer perfect39
Reply

#60
waarschijnlijk is het al 4 ton trouwensSmile
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.