suzuki sc 100 gx coupe
#41
Nog niet... Maar zodra de body van de SC 100 er staat en we gaan lassen dan las ik de body meteen mee natuurlijk...
Cabrio is in zoverre klaar dat het polyesteren kan beginnen!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#42
(22-02-2010, 10:00)The Force Wrote: Nog niet... Maar zodra de body van de SC 100 er staat en we gaan lassen dan las ik de body meteen mee natuurlijk...
Cabrio is in zoverre klaar dat het polyesteren kan beginnen!

waarom hebben we hier dan nog geen foto's van 42
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#43
Omdat ik ze steeds vergeet te maken 43
Moet mijn projectentopic drastisch updaten ja, ik weet het...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#44
Welnee man!
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#45
Gisteren de Swift gti opgehaald en vandaag al een aardig begin gemaakt met het demonteren ervan.
Deze week komt ook de monteur weer om alvast een inschatting van de werkzaamheden te maken motorsteunen aandrijvassen kabelboom enz enz

dus als nog iemand GTI onderdelen zoekt laat het weten
Reply

#46
Ik heb ga de suzuki sc100gx verkopen (250 euro) incl. kenteken.
Het is me namelijk te veel werk, plaatwerk bewerken vind ik namelijk minder leuk werk.

Maat van me gaat wel verder met zijn coupetje, hij gaat verder met de gsxr ombouw.

En ik heb nu een mini (rover) gekocht, kun je toch heeeel wat meer onderdelen voor te krijgen.
Reply

#47
Zonde man, hopen dat diegene wel je project voort wil zetten. Swift GTi blokje in de Mini? Daar zijn ook zat leuke voorbeelden van.Idea
Reply

#48
Zonde zonde zonde!! Wel een mooi prijsje overigens!

Ik heb er nu eentje staan, anders had je zeker een koper gehad!
Heb je foto's van de staat nu?

Eventueel wat onderdelen los?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#49
in welke staat zijn de draagarmen?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#50
als jullie nog onderdelen zoeken heb ik nog voldoende liggen (sc100)
Reply

#51
Ik zal ze in de aanbod pagina zetten, ik heb onder andere nog rode koni's te koop.
Reply

#52
Die rode koni's zijn zeer interessant!!
Ik PB je even 39
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#53
Hallo suuz-fans

kijk ook eens naar deze restauratie-foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album-8XJOV3FG-F...timer.html

2 jaar aan het ploeteren geweest!
Reply

#54
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ans en ben 64 jaar. Ik ben in het bezit van een SUZUKI CS 100 GX DE LUXE. (Rood)

Hij is door een zekere Wim Kok (helaas overleden) helemaal gestript en weer als nieuw gemaakt. 2 x goed door de keuring gekomen maar nu afgekeurd omdat een RA draagarm verroest is. Wie kan mij helpen met een andere. ik heb er verder weinig verstand van dus Help aub.
mailadres: info@hetkleinelandshuis.nl
bvd en
met vriendelijke groet,

AnsCry
(21-02-2010, 21:27)raymondwever Wrote: Hallo Peter,

mijn sc100 ligt helemaal uit elkaar en wordt binnenkort gestraald en dan wordt eerst het blok pas gemaakt.
Dus een rondrit zit er de aankomende tijd nog niet in
mocht iemand nog onderdelen voor een sc100 zoeken ik heb nog heeeeeeeeeeeeeel veel liggen alleen goede nette onderdelen 3 auto's gesloopt nette onderdelen gehouden de rest naar de stort

Hallo Peter,

heb jij een Recht achter draagarm in de aanbieding voor mijn suzuki sc 100 gx coupe??

Graag hoor ik van u.

hartelijke groet,
Ans
info@hetkleinelandshuis.nl
Reply

#55
Ans, op marktplaats staat een aanbieder van sc100 onderdelen in Grave. Dat is van de sc100gx club, dus die heeft zeker een draagarm liggen 39.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#56
Hallo Ans,

TIP!
Als je een draagarm(schijnbaar goede) hebt gevonden laat hem dan eerst zandstralen en in de primer zetten voordat je hem monteerd. Kan je over een jaar of wat misschien wat werk schelen. En niet vergeten de draagarm(ook alle anderere parts) in de wax te zetten.

Groet,
Marc



(08-07-2010, 10:30)Ans Wrote: Hallo allemaal,

Mijn naam is Ans en ben 64 jaar. Ik ben in het bezit van een SUZUKI CS 100 GX DE LUXE. (Rood)

Hij is door een zekere Wim Kok (helaas overleden) helemaal gestript en weer als nieuw gemaakt. 2 x goed door de keuring gekomen maar nu afgekeurd omdat een RA draagarm verroest is. Wie kan mij helpen met een andere. ik heb er verder weinig verstand van dus Help aub.
mailadres: info@hetkleinelandshuis.nl
bvd en
met vriendelijke groet,

AnsCry
(21-02-2010, 21:27)raymondwever Wrote: Hallo Peter,

mijn sc100 ligt helemaal uit elkaar en wordt binnenkort gestraald en dan wordt eerst het blok pas gemaakt.
Dus een rondrit zit er de aankomende tijd nog niet in
mocht iemand nog onderdelen voor een sc100 zoeken ik heb nog heeeeeeeeeeeeeel veel liggen alleen goede nette onderdelen 3 auto's gesloopt nette onderdelen gehouden de rest naar de stort

Hallo Peter,

heb jij een Recht achter draagarm in de aanbieding voor mijn suzuki sc 100 gx coupe??

Graag hoor ik van u.

hartelijke groet,
Ans
info@hetkleinelandshuis.nl
Reply

#57
Hey ik heb een vraagje. We hebben een Suzuki SC100GX coupe van '81 staan, en willen er graag weer in rijden. Nu hebben we een probleem dat hij niet wil starten, ik vermoed zelf de dynamo die niet goed oplaad want er is al een paar keer een nieuwe accu in gekomen en met de startbooster start hij weer 2/3 dagen soms 4. Daarna is de accu praktische leeg, dus grote kans dat de dynamo niet lekker meer is.

Nu is mijn vraag of iemand een Orginele dynamo die nog goed is heeft liggen en wat je er evt voor moet hebben.

Je kan me bereiken via privé bericht of mobiel: 06-21567033

mvg s. van der lei
Hell is closer than you think!

-Suzuki swift
hatchback 3dr
1.3 16V 85pk
mk5 bj: 2002

Reply

#58
Kan aan dynamo liggen, maar kijk ook eens of je geen lekstroom ergens hebt, Als die na een paar dagen alweer leeg is.Revisie wellicht een oplossing?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#59
Die heeft richard wel.

Hier ff een link naar hem via marktplaats.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd...ousPage=lr
Even a white rose has a black shadow.


Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.