vreemd VoorWerp photoshop vraag..
#1
hey mensen!

ik heb namens een collega van me een vraag of iemand misschien even een paar photoshopjes van zijn wagen wil maken... het heeft geen haast ofzo en hoeft niet tiptop eruit te zien maar puur voor de indruk..

hij heeft een VW Kever die hij aan het opknappen is en daar heeft hij zo zijn vreemde ideeen bij die hij liever eerst ziet..


ik heb een aantal foto's ervan gemaakt:

[Image: DSC00115.jpg]
[Image: DSC00113.jpg]
[Image: DSC00112.jpg]

zelf heb ik deze uiteraard op groter formaat..

nu zou hij graag tussen de wielkassen in een striping willen.. ik heb hier ook een voorbeeldje van:

[Image: kever.jpg]

het oranje deel van de striping zou dan de kleur van zijn velgen moeten zijn het zwarte deel gewoon zwart.
ook wil hij op zijn deur een Malthezer kruis hebben:

[Image: maltezerkruis.jpg]

het zou leuk zijn als daar de oranje kleur ook terug komt op subtiele wijze... ook mag daar eventueel iets als "Aircooled" in staan..



nu zat ik zelf nog ten slotte te denken om eens te bekijken of de chromen strips op de kever ook nog wat kan doen... (bijvoorbeeld allemaal zwart ofzo...) eventueel mag de Photoshopper er nog van make wat die leuk vind natuurlijk...Tongue34

kortom de eigenaar weet zelf nog niet precies wat hij wil.. hij wil in ieder geval wat oranje accenten terug laten komen op de wagen.
ok ik denk dat ik zo al te veel noten op mun zang heb maar goed vragen staat vrij... ik hoop dat iemand dit misschien voor elkaar kan krijgen..



P.S. hij is ook nieuwsgierig wat jullie van de kever vinden34
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#2
Kever is dik! 45

Oldskool Yo!
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#3
Jaaaah, super gaaf! 39
Porsche blok achterin en knallen maar. 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#4
Op verzoek het topic even verplaatst naar "Algemeen". Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#5
Ik zeg koplamp monteren en zo de weg op. Super strak toch???
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#6
Mooie kever om te zien, dat rood met die witte bandwang staat hem goed. Zou hem zo laten, veels te mooi voor stickers.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#7
Dak verlagen, mat zwart met pinstriping op, porsche boxer achterin en knallen. Super wreed ouwe!!
Reply

#8
De ideeen in het verhaaltje heb ik ff snel uitgevoerd zodat je een beetje een indruk kan krijgen.

[Image: kevertje.jpg]



Als je hem opslaat op je pc is 'ie nog ietsje groter.
Reply

#9
kijk dit gaat de goede kant op!39
morgen gelijk weer aan mun collega late zien39



hij vind trouwens de reacties ook geweldig39
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#10
stickers + bug = in eeuwig zonde als je het mij vraagt....

hij al laag zat...

kofferbak deksel opschuren voor kant dus en klaar BiggrinBiggrin
[Image: small.jpg]
Reply

#11
Ik zou die racestrepen eraf halen. Auto helemaal mat zwart spuiten, Malthezer kruis in het wit erop en de motorkap "gecontroleerd" laten roesten en compleet voor een "rat-look" gaan.
Porsche motor erin en de buik tegen het dek aan gooien en rammen met die bak. 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#12
Wat een geniaal project!
Inderdaad Rat Look All The Way, Baby!!

Staat hoog op de verlanglijst voor projecten als ik ooit tijd heb...

Staat 'ie toevallig op air?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#13
(27-11-2009, 14:12)The Force Wrote: ...

Staat 'ie toevallig op air?

nee hij staat gewoon op zijn banden op de grond, misschien zit er wel air in zijn banden Zzzz
Reply

#14
Dikke bug! hoort natuurlijk eigenlijk thuis op de keversite he Wink
Mocht die collega nog onderdelen over hebben of zoeken, laat em op die site kijken 39

ps ik ben te vinden onder "airditude" devil
Reply

#15
Zeker dik!
Ik zou 'm lekker matzwart spuiten.
RatRod
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#16
mat zwart zijn de meeste kevers.. hij wilde juist net ff wat anders vandaar deze kleur combiWink
hij staat idd niet op airrideWink



42 kan er nog iemand ff die andere photoshoppies doen 42

ik weet het ik vraag veel 42
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#17
leuk speeeltje. Iig moet ie iets aan die verfstrepen op de treeplanken doen en het linker spatbord voor in kleur zetten.
Het kruis zou ik een beetje meer naar de scharnieren toe plaatsen.

heeft ie ook al keverstyle harleypijpen Tongue ?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#18
beetle is cult. te gaaf. amerikaanse versie met alles erop en eraan is onverslaanbaar dagelijks voertuig. leeftijd en betrouwbaarheid en tekort aan 'moderne luxe' maken voor mij dat het een no go is, maar ik zou maar wat graag zo'n kever rijden Biggrin

leuk ding. ieder z'n ding, maar ik zou die maltezerkruis en die striping er lekker af houden. ik denk dat ie gaver zou zijn zoals ie is, of donkerbruin (mat) spuiten, of mat zwartgroen (stealthkleur) met wat ww2 bomber-style versieringen erop....

maar verder leuk en gaaf dat er nog de juiste velgen op zitten!
Reply

#19
of gewoon een super lieve kever er van maken..

mandje achter op....Zzzz
[Image: small.jpg]
Reply

#20
(29-11-2009, 15:33)engeltje Wrote: heeft ie ook al keverstyle harleypijpen Tongue ?

Kijk eens op de eerste foto!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.