Heftig..
Ik vond het niet iets voor het onzin topic in het cafe.

Iedereen moet dit kunnen zien:
Klikkie

Ik kreeg er iig aardig kippenvel van..

@mods:
mochten jullie het hier niet goed vinden staan dan merk ik dat wel.
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

deze is idd best heftig
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

Best heftig ja, maar de 1 na laatste reclame is wel een goede.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

Gaan jullie je rijgedrag nu ook aanpassen na het zien van dit filmpje? Idea
Reply

tikje onsmakelijk.

nee dit beinvloed niet mijn rij stijl, ben van mening dat ik niet onverandwoord bezig ben in het verkeer.

het beinvloed wel mijn kijk gedrag, heb hem na de 2e uit gezet.
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

Grappige is wel dat zodra zo video bekeken word dat mensen er kippevel van krijgen.... terwijl ze geen besef hebbe van wat ze dagelijks zelf voor levensgevaarlijke situaties zorgen.

Ik zie dagelijks tientallen mensen spookrijden op de fiets in donkere kleding zonder licht over de weg omdat ze anders 2 kleine rotondes extra moeten fietsen....
En ja het betreft hier mensen uit elke categorie(scholieren/studenten/werklui/ouders)

Ouders die *ff* snel hun kind weg brengen of mensen die *ff* snel nog iets moeten doen.

Ouders die oversteken eerst roekeloos de kinderwage naar voren duwen omdat de automobilist dan toch wel stopt....

Filmpje lijkt mischien erg hard maar de realiteit is nog veel harder.
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

Hard rijden is niet goed maar kan leuk zijn als het verantwoord is, maar rijden met drank op...dat vind ik veel erger!!
Reply

bizar, ik geloof niet dat schokkende tv meer indruk maakt.
Reply

is idd wel een heel heftig filmpje... dat wil maar eens bewijzen dat je altijd moet opletten in plaats van met andere dingen bezig zijn of denken dat je het stoerst bent omdat je een stukje harder kan als de rest.. maarja meestal leren mensen er pas van als ze het zelf mee maken maar dat word wel heel lastig als je het niet altijd overleeft...
Reply

(21-10-2009, 22:14)ghino Wrote: Grappige is wel dat zodra zo video bekeken word dat mensen er kippevel van krijgen.... terwijl ze geen besef hebbe van wat ze dagelijks zelf voor levensgevaarlijke situaties zorgen.

Ik zie dagelijks tientallen mensen spookrijden op de fiets in donkere kleding zonder licht over de weg omdat ze anders 2 kleine rotondes extra moeten fietsen....
En ja het betreft hier mensen uit elke categorie(scholieren/studenten/werklui/ouders)

Ouders die *ff* snel hun kind weg brengen of mensen die *ff* snel nog iets moeten doen.

Ouders die oversteken eerst roekeloos de kinderwage naar voren duwen omdat de automobilist dan toch wel stopt....

Filmpje lijkt mischien erg hard maar de realiteit is nog veel harder.

heel mooi gezegd. Veel mensen zijn zich er gewoon niet van bewust dat ze gevaarlijk gedrag vertonen, mijzelf inclusief soms.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

Tja... Je wil niet weten wat je in het echte leven op de ambulance te zien krijgt. Wat dat betreft is dit nog netjes gefilmd... Verkeer is geven en nemen! Ik geef liever iets meer ruimte dan dat ik iemands leven neem...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

ach ...

iedereen rijd wel is te hard .
vind het maar een dom filmpje .

kan je beter mensen aanpakken die niet eens de snelheid rijden die ze hooren te rijden , ze rijden te zacht , en dan vaak nog op wegen waar je niet mag inhaalen daar kan ik mij zo aan irriteren .

en mensen die zitten te smsen achter het stuur , en nog erger ik reed een keer achter iemand in de bebouwde kom , en die ging ineens vol in de rem toen weer gasgeven , slingeren , harder zachter rijden slingeren , vol in de rem enzo , zulke mensen zijn volgens mij zwaar aan de drugs , en moeten ze hun rijbewijs af pakken .

ik vind hard rijden niet erg , als je weet waar en hoe je hard rijd.
Reply

(22-10-2009, 17:14)gifgroenswift Wrote: [...]
Oke, ook ik rij wel eens te hard, maar is het niet zo dat iedereen die te hard rijd van zichzelf zegt dat hij weet waar en hoe hij te hard rijdt? Idea
Reply

Kijk, dit vind ik persoonlijk een domme reactie van GifGroenSwift..
Het filmpje is beslist niet dom, en is ervoor om je te waarschuwen op je kijk, en weggedrag, of wil je zeggen dat je precies zo rijd als je op het CBR moet?? Idea

Ik ben zeker geschrokken over dat filmpje.. het zou je familie maar zijn die dat krijgt..

(22-10-2009, 17:14)gifgroenswift Wrote: ach ...

iedereen rijd wel is te hard .
vind het maar een dom filmpje .

kan je beter mensen aanpakken die niet eens de snelheid rijden die ze hooren te rijden , ze rijden te zacht , en dan vaak nog op wegen waar je niet mag inhaalen daar kan ik mij zo aan irriteren .

en mensen die zitten te smsen achter het stuur , en nog erger ik reed een keer achter iemand in de bebouwde kom , en die ging ineens vol in de rem toen weer gasgeven , slingeren , harder zachter rijden slingeren , vol in de rem enzo , zulke mensen zijn volgens mij zwaar aan de drugs , en moeten ze hun rijbewijs af pakken .

[Image: liltunerbanneruf7.jpg]
Bezoek mijn Cardomain: http://www.cardomain.com/ride/2758022
Whatever you do.. Don´t click here!!
Reply

Dat waar die jongen aangereden wordt doordat hij aan het sms'en is, daar vind ik dat de schuld bij die jongen ligt.

Je moet wel uitkijken dan. Maar dat staat er dan ook bij. Dus dat moeten ze dan ook beseffen. Wij staan niet zomaar stil, ook niet als we ons aan de snelheid houden. Dat zouden fietsers ook moeten weten, want die maken het nog wel eens bont hier.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

Hmm.. Het filmpje is verwijderd.. Wel jammer.. Iemand ergens anders gevonden??
[Image: liltunerbanneruf7.jpg]
Bezoek mijn Cardomain: http://www.cardomain.com/ride/2758022
Whatever you do.. Don´t click here!!
Reply

(22-10-2009, 17:14)gifgroenswift Wrote: kan je beter mensen aanpakken die niet eens de snelheid rijden die ze hooren te rijden , ze rijden te zacht , en dan vaak nog op wegen waar je niet mag inhaalen daar kan ik mij zo aan irriteren .
Met dat verschil dat we in Nederland geen minimum snelheid kennen. Dus als iemand 60 rijdt op een max 80 km/u weg, doet die persoon niks fout, dus heb je je mond te houden en er achter aan te sluiten.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

Hmm, jammer kan het filmpje niet meer zien !

Heeft iemand het nog ergens ?
Reply

Vergis je niet in de minimum snelheidseis voor op de snelweg, Cipher (minimaal 60 km/h kunnen rijden). Daarom mogen brommers, brommobielen en scooters daar niet op rijden Wink

Verder ben ik het volledig met je eens. Het kost je hooguit 5 minuten! Ga op tijd van huis, zet lekker de radio aan en geniet van de vrijheid die je auto je brengt.
Wil je vliegen, koop een ticket of doe een opleiding tot piloot.
Wil je racen, ga naar een cirquitdag...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Mijn werk is op de weg, ben beroeps chauffeur.Maar als je ziet wat mensen en ja ook sommige andere chauffeurs uitvreten onderweg.
Niet te vergeten het aantal ongelukken, en bijna ongelukken je ziet en meemaakt.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)