controleer verlichting, bespaar 90 euro
#21
Vriendelijk verzoek van Ber_i niet gelezen ofzoPuzzled

On-topic!
Reply

#22
Ik wens niemand de boete toe, maar er zijn in Drenthe echt extreem veel mensen die hun verlichting slecht voor elkaar hebben.

Aan de voorkant is het 50% wat er uitvalt, bij 1 lamp stuk. Levens gevaarlijk!
Reply

#23
(20-10-2009, 14:36)suziBomber Wrote: Ik wens niemand de boete toe, maar er zijn in Drenthe echt extreem veel mensen die hun verlichting slecht voor elkaar hebben.

Aan de voorkant is het 50% wat er uitvalt, bij 1 lamp stuk. Levens gevaarlijk!

als het goed is hebben ze ook nog stadslichten, dus je ziet het wel nog dat het een auto is en geen motor. Achterkant is bij veel auto's wel ineens 50% wat weg valt zeker bij slechte kentekenverlichting of als de kentekenverlichting ook door de achterlichten gedaan wordt.

Moet eerlijk zeggen dat ik voor een controlle (was bij m'n mk1) juist extra het andere stadslicht er uit had gedraaid om een boete te voorkomen. Men werd aan de kant gezet als ze zagen dat je een lamp kapot had en ik had 1 stadslicht kapot. Gezien die zo mooi in de bumper zaten, viel het dus meteen op. Ander lampje er uit gehaald en laat ze dan maar (tijden het rijden) gokken of ik de stadslichten in de bumper of in de koplamp heb zitten. Ik kon iig mooi doorrijden.
Thuis uiteraard wel effe de lampjes vervangenWink
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.