Botsauto voor Automaxx summer edition FOTO'S (nieuwe update verse plaatjes :))
nope zoals ik al zei we hadden alleen de flens en de 1e 10cm pijp nodig Wink
Reply

Vanavond was het dan zover het eerste testritje 39
Viel wel tegen om dat ding de kelder uit te tillen echt loodzwaar en zekers goed voor 150kg maar met z'n 4en lukte het wel (bekijks genoeg van de buren dus laat ze maar lekker helpe sjouwen) helaas had ik vergeten een volle batterij in me camera te doen en is er alleen een filmpie met een mobieltje gemaakt maar de botsauto starte en kwam nog vooruit ook Smile
Waar we wel achter kwamen is dat ie zoals al gefreest met het enkele voorwiel zeer slecht stuurt
De tegenvaller was echter dat de koppeling nog steeds niet goed is want hij trekt voor geen meter op en maakt naar mijn inzien gewoon te weinig toeren maar das ook nie zo gek aangezien een scooter minder weegt en dit ding met passagier('s) al snel het dubbele
De top lag op zo'n 20 a 25km/h denk ik en is in principe snel genoeg als het optrekken ook ok zou zijn hier gaan we nog proberen wat aan te doen.

het grootste probleem was dat de 2 voorwielen van hard plastic (orginele achterwielen van de botsauto) nogal hard wegsleten door het asfalt en ik ben bang dat na een paar uur knallen we op ijzer zullen rijden maar door tijdgebrek denk ik niet dat we dit nog op gaan lossen voor automaxx summer edition

Als ik het filmpie krijg toegestuurd post ik hem wel effe Smile
Reply

Vet Biggrin
Reply

misschien het voorwiel vervangen voor van die minibikewieltjes.
scoot weegt ook al snel zo'n 90 kilo en dan nog 2 passagiers.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

zwaardere trekveertjes erin. maakt i meer toeren voordat de koppling aan grijpt

of lichtere rollers dan maakt i mee rtoeren vorden de vario gaat aanspannen
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

Idd minibike wieltjes. Tip hiervoor zijn de Puch remtrommels. Die gebruiken sommigen ook op hun minibike en daar kan je direct banden opzetten. Misschien kan je 2e hands wat op de kop tikken.
Geen Suzuki meer.
Reply

Quote:Originally posted by RealManiac
Idd minibike wieltjes. Tip hiervoor zijn de Puch remtrommels. Die gebruiken sommigen ook op hun minibike en daar kan je direct banden opzetten. Misschien kan je 2e hands wat op de kop tikken.

dan moet je puch velgen met spaken hebben en geen sterwielen Wink
Reply

Das waar. Maar misschien kan je een compleet setje ergens op de kop tikken, aangezien ze vaak als budgetvriendelijke oplossing worden gebruikt voor minibikes.
Geen Suzuki meer.
Reply

het probleem is echter dat we een as hebben laten draaien voor de maat van de lagers van de wielen die er nu al opzitten en dit is een vrij dikke as met M20 moeren erop en die minibike wieltjes zijn wel mooi maar ik denk niet dat ik daar dan een geschikt lager in kan vinden + dat het sturen zo behoorlijk klote is dus ik denk dat we volgend jaar wellicht toch voor een andere oplossing gaan daar is nu geen tijd genoeg meer voor Wink
Reply

Misschien voor komend jaar stuurgedeelte van zo'n grote skelter overnemen en smaller maken?Idea (eventueel kleinere wielen moneteren...)
Reply

zoiets denk ik ja alleen zit je nogal met beenruimte die er nu nog net genoeg aanwezig is maar dat zul je straks op automaxx wel zien
Reply

Laat je Jelle rijden, die heeft nooit beenruimte tekort. 34

Van zo'n mammoet-skelter is wel een idee. Maar volgens mij neemt de stuurinrichting van een kart minder ruimte in.
Geen Suzuki meer.
Reply

He jonges, misschien een probleem, kreeg vandaag de kaarten binnen met een huishoudelijk regelement erbij.

Quote:Rijverbod gemotoriseerde voertuigen.

Om verkeersoverlast te voorkomen is het verboden te rijden op brommers, motoren, quads EN DERGELIJKE.
Noodzakelijk rijden met de auto mag niet met een snelheid boven de 10 km/uur

Reply

ach, wat willen ze, een bekeuring voor te hard rijden op automaxx? dan kan automaxx het volgende event wel vergeten, dat zal men niet in dank afnemen
Reply

Nee dat niet, maar je mag niet met iets anders dan met de auto rijden, dus ook geen botswagen of minibike42 .
Ik weet niet wat ze doen als je toch gaat rijden maar ik sluit niet uit dat je van et terrein wordt gepleurt, na een aantal waarschuwingen.
Reply

Kun je er niemand in meenemen die minder valide is? Wink. Dan valt het onder invalidenvervoer Tongue.
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

in 1 woord ZUUR er zit best wel wat werk en geld in en dat ding is speciaal voor dit evenement gemaakt en dan gaan ze je doodleuk vertellen dat er niet mee gereden mag worden Unhappy
Reply

Quote:Originally posted by aRandy
in 1 woord ZUUR er zit best wel wat werk en geld in en dat ding is speciaal voor dit evenement gemaakt en dan gaan ze je doodleuk vertellen dat er niet mee gereden mag worden Unhappy

Proberen wat te regelen... Misschien lukt dat ook nog wel Smile.
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

als je er een stille demper onder hangt moet je gewoon proberen, je zal eerst wel een gewone waarschuuwing krijgen
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

Ben wel bang dat je het terrein afgestuurd wordt als ze je na en paar waarschuwingen toch nog zien rijdenThumbsdown

Maar er staat gemotoriseerde voertuigen.
Maak er gewoon een paar trappers is en maak ze wijs dat je trappend vooruit komt.

Vind het echt jammer als dit niet door zou kunnen gaanCry
Het maakt me niet uit dat je auto sneller is dan de mijne.....
Ik Hardcore GAat toch harder !! Wink (nog wel)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.