Botsauto voor Automaxx summer edition FOTO'S (nieuwe update verse plaatjes :))
#61
waarschijnlijk een elektromotor van een rolstoel erin ofzo en heel veel dikke accus erin...
Reply

#62
kunnen rolstoelen zo hard???? TongueTongue
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#63
euhh als ze 400 kilo wegende amerikanen aan moeten kunnen dan denk ik dat met een schrielkippie het idd wel hard moet kunnen ja Wink
Reply

#64
Ik zit me es ff wat af te vragen, de achtras wordt aangedreven, zou je dan niet iets van een difefrencieel moeten hebben om te voorkomen dat je omslaat bij scherp sturenIdea , of praat ik nou weer wartaal42
Reply

#65
wel aan ged8 maar denk dat het wel meevalt vanwege het lage zwaartepunt
Reply

#66
en het gewoon rijden tussen de mensen door scheelt ook wel hoorWink
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#67
Ik denk dat de banden wel gaan "wringen" ik bedoel een kart heeft ook geen differencieel maar met een botswagen kan je natuurlijk 90 graden bochten maken en een kart niet.
Als dan 1 van de wielen veel langzamer MOET draaien, gaat et nie helemaal goed komen, denk ik.

Maargoed ben wel benieuwd naar et eindresultaat, leuk projektje zo
Reply

#68
een bocht van 90 graden lukt al lang niet meer aangezien we de elektromotor eruit hebben gegooid en de botsauto nu op de achteras aandrijven, normaal gesproken wordt alleen het enkele voorwiel wat omhult is met een gigantische elektromotor aangedreven dit is dus ook de reden dat botsauto's bochten van 90 graden kunnen maken en zelfs achteruit kunnen rijden.
Ons voorwiel kan weliswaar 360 graden in het rond draaien maar superscherpe bochten maken zal echt niet lukken ik denk dat ie misschien iets scherper draai als een kart doet.
En voor de zoveelste keer we willen er toch alleen maar relaxt wat mee rondtuffen over het evenementen terein dus denk sowieso al niet dat we veel problemen krijgen op dit gebied Biggrin
Reply

#69
Haha, naja veel succes iig39
Reply

#70
wij willen foto's zien haha
45 39
Reply

#71
alle foto's staan aan het begin van dit topic en volgende week zal ik weer wat nieuwe foto's maken 39
Reply

#72
Zo effe een update want de kap is zo goed als klaar Smile alleen het gaas moet nog effe afgewerkt worden en het liefst willen we een suzuki embleem op de motorkap laten spuiten maar dit laten we waarschijnlijk wel doen door een airbrush harry want we zijn bang dat het anders lelijk wordt Wink
Na het lakken trok ie wel veel stof aan trouwens zoals je ziet op de foto maar ons matzwarte kappie met swift lichtjes ziet er wel lekker uit vind ik Wink

[Image: spuit1.jpg]
[Image: achterlichten.jpg]
[Image: achterlicht2.jpg]
[Image: voorkant.jpg]
[Image: voorwiel.jpg]
Reply

#73
nogmaals super project en ben echt benieuwd naar t eindresultaat
Reply

#74
het ziet er erg gaaf uit, maar om eerlijk te zijn vind ik dat die gaas er echt niet in staat. zal je op zijn minst toch echt kleiner moeten doen. en de achterlichten zuo ik ook dat witte zwart maken, dat staat toch beter. in ieder geval die naad tussen de achterlichten dan ook wit maken als je toch wit houdt.
Reply

#75
Waaaaaaaaat? Niet eens aangelaste booskijkers. Tongue
Geintje... ziet er echt geweldig uit! Ben heel benieuwd naar het eind resultaat... Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#76
echt dik, super! kan geen uitgebouwde auto tegen op Tongue

Quote:Originally posted by Cliffhanger
het ziet er erg gaaf uit, maar om eerlijk te zijn vind ik dat die gaas er echt niet in staat. zal je op zijn minst toch echt kleiner moeten doen. en de achterlichten zuo ik ook dat witte zwart maken, dat staat toch beter. in ieder geval die naad tussen de achterlichten dan ook wit maken als je toch wit houdt.

ken je ook een keertje niet zeiken.... doen we bij jou toch ook niet, hoewel het veel moeite kost om me in te houden....
Reply

#77
Quote:Originally posted by sebaszz
echt dik, super! kan geen uitgebouwde auto tegen op Tongue

Quote:Originally posted by Cliffhanger
het ziet er erg gaaf uit, maar om eerlijk te zijn vind ik dat die gaas er echt niet in staat. zal je op zijn minst toch echt kleiner moeten doen. en de achterlichten zuo ik ook dat witte zwart maken, dat staat toch beter. in ieder geval die naad tussen de achterlichten dan ook wit maken als je toch wit houdt.

ken je ook een keertje niet zeiken.... doen we bij jou toch ook niet, hoewel het veel moeite kost om me in te houden....

ik dacht precies hetzelfde45 45 45
Reply

#78
Kvinum er cool uitzien!! maar hoe ga je eigenlijk het geval naar Biddinghuizen krijgen voor de Summer Edition?
Reply

#79
we nemen 1 vader en 1 busje geven hem een krat bier en de botsauto is op automaxx 39
Reply

#80
Respect voor het werk45 Hoop hem rijdend te kunnen zien op automaxx39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.