Botsauto voor Automaxx summer edition FOTO'S (nieuwe update verse plaatjes :))
#41
[Image: achterlichtbotsauto.jpg]

mooie achterlichten, tis zeker een mk2
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#42
haha onder mooier maken versta ik geen trekhaaktuning 34 ik ga er eigenlijk van uit dat als dit project slaagt er op de volgende summeredition wellicht meer mensen er 1 gaan meenemen dan kunne we lekker een potje gaan knalle 39 alhoewel dit ding volgens mij zo'n 35 a 45 km/h haalt en dan zou ik er niet graag bijin zitten als je met z'n 2en recht op elkaar afrijd Wink

De botsauto krijgt een paar swift tintjes ja waaronder de MK2 achterlichten, mistlichten (als voorlamp) en waarschijnlijk een S van Suzuki op de motorlozekap :o
Reply

#43
ik vind dit echt prachtig om te zien, ik hoop echt dat jullie um over 2 maanden afhebben.


Reply

#44
skirts inkorten en erop plakken
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#45
Eerst maar eens zorgen dat alles gewoon werkt... Das al werk genoeg!


Ik vind hem echt helemaal super!
Reply

#46
jammer dat je niet de originele lampen erbij hebt, vind juist die koplampen van zon botsauto altijd wel wat hebben devil

effe een luchhappertje er op, plexiglas raampje, gelijk blinderen, ennnn VLEUGELDEUREN 45 45 45

vierpuntsgordels, en nog meer ongein erop! sportstuurtje zou ook wel vet wezen [ heb nog een mooie voor je liggen 34 ]

die achterlichten staan wel heeel vet!

alleen, hoe ga je remmen? en ga je de motor nog een mooie beschermplaat op maken?

wel gaaf om te zien dat je je belofte van vorig jaar ook nakomt 39 39
Reply

#47
laat je de huls voor de stroomstaaf erop of gaat die eraf?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#48
waarschijnlijk maken we van een stuk PVC pijp nog een stroomstaaf na voor de looks Smile

Een kap om de motor komt er niet omdat we de beenruimte hard nodig hebben Smile we willen alleen voor het draaiende tandwiel gedeelte een kapje maken

Als je goed op de foto kijkt zie je de remhendel al aangesloten liggen hij moet alleen nog even gemonteer worden als een soort handrem aan het blok
Reply

#49
ow geen pedaal? heb nog wel een voetrem voor een puch maxi liggen, kun je met wat handigheid ook erop maken?
Reply

#50
ik vind het juist vet die mk2 achterlichten

heb de swift mk2 altijd al bneetje botsauto gevonden met die achterlichten hoe die eruit ziet.
geniaal dat er nu eentje van wordt gebouwd
Reply

#51
ehh ik kan garanderen uit ervaring dat een swift geen botsauto is en ook niet als zodanig beschouwd mag worden Unhappy
Reply

#52
das lef hebben een mk2 een bots auto noemenUnhappy Tongue
Reply

#53
Ik vind het een gaaf project, ben zer benieuwd naar het eindresultaat Biggrin

Ben ook zeer benieuwd naar hoe je komt te zitten, want tis toch best een groot ding dat motorblok. Had een blok van een puch (maxi) niet geschikt geweest? (is veel kleiner).
Reply

#54
sja had ik vorig jaar al aangeboden, heb er 3 a 4 liggen, valt vast wat van te maken, maar ja.

puch maxi is dan wel een automaat 1 versnelling, dus gaat VEEEL langzamer natuurlijk
Reply

#55
nou een scooterblokkie heeft anders ook geen schakelbak dacht ik zo? Daarbij kun je spelen met de vertanding om de snelheid op te schroeven (betekend wel inleveren op acceleratie).

Maargoed ik vertrouw erop dat aRandy weet wat ie doet Smile
Reply

#56
Quote:Originally posted by Spark
nou een scooterblokkie heeft anders ook geen schakelbak dacht ik zo? Daarbij kun je spelen met de vertanding om de snelheid op te schroeven (betekend wel inleveren op acceleratie).

Maargoed ik vertrouw erop dat aRandy weet wat ie doet Smile

Scooterblokkie heeft een vario-matic. Dat is dat ding dat ook in die oude dafjes lag en ook een aantal volvo 340's heeft aangedreven.

Dit is een Continue Variabele Transmissie. Met andere woorden: het blokkie wordt continue op het optimale toerental gehouden door middel van de combinatie van centrifugaalkracht en de tegendruk van een veer.

Een puch maxi daarentegen heeft alleen een koppeling die bij het wegrijden even slipt net als wat je zelf doet met het wegrijden met een auto. Verder staat deze altijd in dezelfde versnelling...
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

#57
39
Reply

#58
Super gaaf project overigens Wink .

Vond het bouwen van brandstofmotoren op skelters e.d. vroeger ook al super, dus dit ziet er goed uit Biggrin .

Die Swift MK2 lichten passen wel super zo te zien. Toch hebben ze wel iets botsauto-achtigs al zie je dat totaal niet als ze op de auto waar ze op horen zitten.

Heeft dit ding eigenlijk een hand-choke? Daar kun je namelijk lekker misbruik van maken als mensen niet opzij willen en de claxon/bel niet helpt Tongue .

Keep up the good work! Ben benieuwd naar het resultaat!
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

#59
Ga je er ook mee naar San Fransisco om die Delta Loyd reclame na te doen????
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#60
haha wordt zo'n duur geintje he Smile alhoewel ik me wel afvraag hoe ze dat gedaan hadden bij die botsauto denk dat het een beetje schijn was 34
achteruitrijden gaat ons niet lukken in elk geval Unhappy
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.