Project Suzuki Swift Cabrio: Weer verder met de werkzaamheden.
#21
Damn... hij ook al een 20vt ? Biggrin
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#22
(05-01-2010, 03:52)WireWess Wrote: Damn... hij ook al een 20vt ? Biggrin

Dat zou een vreemde zet zijn, maar alles kan natuurlijk. We wachten het bericht van Nikky zelf wel even af devil

Reply

#23
Project staat stil ja... Hij heeft geen APK en de motor loopt niet. Wanneer leren jullie de berichten van AR eens met een lading zout te nemen? Biggrin @ AR, ass...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#24
(05-01-2010, 22:49)The Force Wrote: Project staat stil ja... Hij heeft geen APK en de motor loopt niet. Wanneer leren jullie de berichten van AR eens met een lading zout te nemen? Biggrin @ AR, ass...

dat zout kan hij beter op de weg gooien, schijnt dat daar momenteel een tekort aan is 34
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#25
(05-01-2010, 22:49)The Force Wrote: Wanneer leren jullie de berichten van AR eens met een lading zout te nemen?

Alleen zijn berichten?Tongue
....Drivin' the Rival....
Reply

#26
Heren, heren houden we het wel ontopic? Biggrin
Reply

#27
Ik zag toevallig deze link in je handtekening staan...
Gebeurt hier nog wat??
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#28
Jawel... het schiet alleen niet zo op Biggrin
Eerst een projectje wat er nog staat afmaken en dan volgas op dit project.

Alle spullen die nodig zijn, zijn al binnen dus dat gaat goed komen!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#29
Mega kick! Biggrin
Hallo zeg, even afstoffen hier.

Aangezien de auto van Paul bij de spuiter staat ben ik weer wat verder gegaan met de Cabrio.
Auto staat op 13" met alleen schokbrekers momenteel om 'm uit te meten voor laagste stand air in combinatie met de bumperset. Hij is láág... Lager dan dit kan niet zonder grote aanpassingen aan chassis, maar omdat ik 'm rijdbaar wil houden op lege balgen zodat ik op zijn minst naar de kant van de weg kan vind ik dit prima zo!

Schermen zijn al gelast (zijknipperlichten eruit), grof afgewerkt aan de buitenkant en de binnenzijde staat geheel in de primer, daar komt nog een laag mat-zwart overheen waarna ik de boel daar afspuit met tectyl. De reden is dat ik de schermen vast ga lassen aan de auto.
Motorruimte moet namelijk strak worden, dus zo min mogelijk tankjes in het zicht. Aangezien de skirts naadloos komen kunnen de schermen er straks toch niet meer zo makkelijk af... Dus vastlassen en strak zetten! 39
Als je de wielkuip en voorbumper/koplamp verwijdert kunt je gewoon overal bij.
Morgen weer foto's van de auto op huidige hoogte en de werkzaamheden aan de dorpels, voorschermen en chassisdelen die straks niet meer te zien zijn.

Ander idee om een cleaner blok te krijgen: stuurbekrachtiging eruit. Daarvoor moet ik het schutbord ook aan gaan passen omdat de niet bekrachtigde aansluiting op het stuurhuis anders is dan de bekrachtigde.
Binnenkort dus even een ritje naar de sloperij voor een stukje schutbord en de overige benodigde onderdelen Wink

Ook heb ik de airride tank vervangen door een exemplaar dat bijna 2 x zo groot is qua inhoud, maar in de reservewielbak past. Efficiënter qua ruimte gebruik en netter af te werken.

Morgen weer meer foto's bij dit verhaal!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#30
Yes er komt weer schot in dit verhaal! Je bent al lekker bezig geweest zo te lezen
Reply

#31
Nou... Ben dus vergeten foto's te maken stupid

Robin was nog even langsgeweest, daarna doorgewerkt totdat er gebeld werd met de vraag waar ik bleef... Was 't al 18.15u!

Lijstje:
Voorschermen Cabrio binnenkant in primer, lak, tectyl
Dorpels en chassis voor en achter in zinkspray, primer, lak en tectyl waar je straks niets meer van ziet.
Achterruitenwisser Mk4 verwijderd
Wielen Mk4 gewisseld met 15" speedlines 13" gereinigd en gecontroleerd.
Moeten eigenlijk gecoat worden.

Caravan voor Zwarte Cross elektrisch nagekeken
Bus van de groenteboer gerepareerd.

Was me 't dagje wel, dinsdagavond ga ik weer, help me herinneren dat ik dan foto's maak!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#32
Ja sorry joh, ik hield je van het werk af. Ik lees dat je erna nog veel hebt gedaan! Kom dinsdagavond misschien ook wel ff langs...
Reply

#33
(03-07-2011, 10:08)The Force Wrote: Nou... Ben dus vergeten foto's te maken stupid

Robin was nog even langsgeweest, daarna doorgewerkt totdat er gebeld werd met de vraag waar ik bleef... Was 't al 18.15u!

Lijstje:
Voorschermen Cabrio binnenkant in primer, lak, tectyl
Dorpels en chassis voor en achter in zinkspray, primer, lak en tectyl waar je straks niets meer van ziet.
Achterruitenwisser Mk4 verwijderd
Wielen Mk4 gewisseld met 15" speedlines 13" gereinigd en gecontroleerd.
Moeten eigenlijk gecoat worden.

Caravan voor Zwarte Cross elektrisch nagekeken
Bus van de groenteboer gerepareerd.

Was me 't dagje wel, dinsdagavond ga ik weer, help me herinneren dat ik dan foto's maak!

En maak je nog wat foto's? 42
Suzuki Swift 1.3L mk4 GLS (1997) 39
Reply

#34
Fotosletjes Smile

[Image: 328fec5b.jpg]

[Image: 152da3df.jpg]

[Image: 80495c65.jpg]

[Image: 728a3f76.jpg]
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#35
Damn, beloofd zeker een mooie lage cabrio te worden Nikky 39
Reply

#36
Zo heb je toch all een stoffen kap Wink Wink

Dit ziet er goed uit hoor!!!

Kan je niet wat lager Wink?
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#37
Tnx voor de foto's 'dré!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#38
ben zo benieuwd als die Cab af is !! "D
Reply

#39
Ik zie ik zie... nog een hoop werk Smile wel even de voorruit afdekken voordat je gaat slijpen he Wink Hij ligt nu zeker zo laag door die grote hoeveelheid stof dat erop en in ligt?

Blij dat je weer verder kan Nik?
Reply

#40
Ja, best blij eigenlijk... Het lijkt nog veel werk, maar het grootste werk is nu gedaan.
Achterbumper is zo goed als passend, skirts moeten nog geplakt worden, schermen voor nog iets aanpassen, bumper voor passend maken op de koplampen en dan het meeste werk: de motorruimte aanpakken.

Valt wel mee dus Biggrin
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.