Suzuki SJ-410
#41
Massa ok?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#42
ja massa prima, behoorlijk dikke korte kabel... Met stevige borgmoer vast op het chassis.
ok kort samen gevat:

- plus kabel doet het.. netjes 13.6 volt
- remote kabel staat 12 volt op... ook prima
- min(massa) kabel is ook prima, goed aangesloten

en nog steeds springen mijn 2(nieuwe) versterks niet aan. 1 sprong gewoon uit onder het rijden, en sindsdien niet meer aangekregen. De andere lag altijd op mn kamer, nooit gebruikt, maar die doet het dus ook niet.
Reply

#43
alle draden + en Massa dezelfde maten??

hier bedoel ik mee hoe dik ik je massa kabel van je AMP inverhouding met de massa kabel vanaf je accu naar je chasis?? Motor Massa kabel ook meteen f controleren..
Als de massa en + van je AMP veel dikker zijn dan wat je op je accu hebt zitten.. miss n extra massa draad van je accu naar je chasis doen Wink

PS: Massa kabel "goed aangesloten" wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk goed massa maakt
Maak bij het aansluitings punt is iets meer staal schoon en zet het weer vast..

Kijk op je AMP of er niet 1 zo'n klein vezeltje per ongeluk is over gestoken naar de plus pool/ remote/ massa
dan gaat de versterker ook in beveiliging.. Hoeft maar 1 zo'n klein draadje te zijn..

suuk6
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#44
dezelfde maten? Als dat niet zo was, speelde hij in 1e instantie ook niks af. Hij ging uit onder het rijden, hiervoor heeft hij paar weken goed gespeeld.

miss mn amp schoonmaken.. ff vezeltje zou het kunnen zijn! (laten we het hopen)
Reply

#45
heb iemand gebeld in utrecht, die zei dat ik een condensator moet gebruiken. Wat denken jullie hiervan?

heb net WEER een versterker geprobeerd, die deed het ook niet...
Wordt er beetje moedeloos van
Reply

#46
complete bullshit.

wat voor voltage komt er op je versterker? met moter aan en met moter uit?

13,6v zei je


en wat is het voltage op de accu?

wat is het voltage op de remote ingang?

12 v zei je

glaszekering al eens omgewisseld.

eventueel versterker testen met kabels direct op de accu.

verder alles van je versterker af halen behalve je voeding en remote wat doet die dan?

als die dan wel werkt geeft of je RCA verkeerd signaal of je woofer is doorgebrand en maakt sluiting.

waar woon je?
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#47
woon in doorn,

ik ga nu even zekering omwisselen, miss helpt dat.

daarna alleen plus en min en remote aansluiten, kijken wat die dan doet.
Reply

#48
hij doet het Biggrin
eindelijk!

was een zekering van mn plus-kabel...
Doorgemeten en al, niks aan de hand, maar voor 2 euro ff testen of het daar aan lag.. en ja hoor Tongue
Reply

#49
Goed dat het opgelost is 39

Reply

#50
jep zodra je hem gaat belasten faalt de zekering(branden vaak door buiten het zicht)

goed opgelost39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#51
[Image: img5164.jpg]
[Image: img5160.jpg]
[Image: img5161j.jpg]

Foto's van mn interieur met de nieuwe vloermatten en audio45
was ik nog vergeten te posten37
Reply

#52
http://s952.photobucket.com/albums/ae8/b...I_5166.flv photobucket maakt er slechte kwaliteit van Tongue
Reply

#53
Wat doe je als je op nieuwjaarsdag je verveelt?Biggrin
Van binnen grote beurt gehad39
Buiten alleen goed gewassenSmile Was te koud om te poetsen, in de was te zetten.

[Image: img5609k.jpg]
[Image: img5608q.jpg]
[Image: img5613w.jpg]
[Image: img5617.jpg]

Weet iemand nog een leuk japstyle-uitlaat voor deze swift Smile ?
Moet niet te opvallend zijn kwa uiterlijk. Als iemand nog iets heeft liggen...
Reply

#54
Dan moet je geen japstyle eronder leggen, zo'n groot gapend gat is dus duidelijk opvallend.

Of anders haal je originele demper eraf, open slijpen alles eruit, weer dicht lassen en een leuke sierstuk erop lassen en je bent klaar.

Dan krijg je evenveel herrie en het valt kwa uiterlijk niet heel erg opWink. Of anders gewoon een Japstyle eronder en een beetje schijt aan hebben....39
Reply

#55
die demper valt idd zoiezo op, maar als je hem net achter de bumper monteert? Dan is het wel netjes toch?
Reply

#56
Ik weet niet of je van een zwart geblakeerde bumper houdWink. Ik niet in ieder geval, maar goed ik zal voor de Japstyle gaan, tegenwoordig hebben ze een silencer en die houd een hoop herrie tegen.

En als je de Japstyle netjes ophangt vind ik hem netjes eruit zien, ja ok de uitlaatgat is wat groterWink
Reply

#57
Dus heeft iemand nog een mooie jappen-uitlaat liggen39??
Reply

#58
ik heb nog een jap demper liggen maar ook een tussenpijp van 60mm

greetz vincent
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

#59
vandaag naar school gegaan in nieuwegein, kom ik thuis merk ik dat het Suzuki logo van mijn motorkap geklauwd isUnhappy

welke ***** doet nou zo iets... op m'n eigen school notabene. Steek veel tijd in die auto om hem maar mooi te houden...

Nu dus met een prachtige lijmvlek op de kappuke
En ik ben er maar weer druk mee voor die paar euro...

stakkers

ok, dit lucht wel op, binnenkort maar naar de sloop ff andere halen. Iemand tips om het weer mooi te krijgen?

Let aub beetje op je taal Wink
Reply

#60
Dat is wel heel triest idd! Laat ze eens van andermans spullen afblijven!Unhappy

Persoonlijk zou ik de lijmvlek verwijderen en het zo latenSmile Kunt je overigens eerst ook zelf zien wat je ervan vind, want die vlek moet sowieso eerst weg...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.