Suzuki SJ-410
#21
Gister even naar schadehersteller gegaan, ik heb roest aan de dorpels.
Kosten?

1000 euro!
Wat denken jullie, doen?
Of afrijden tot juni en tegen die tijd ander auto'tje kopen als deze niet meer door apk komt.
Reply

#22
Ga eens naar een andere schadehersteller... Wink
Of naar een beun! Er zijn beunen genoeg (ook hier op het STC) die het voor véél minder doen!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#23
misschien dat je de dorpels zelf via internet kan kopen en dan inderdaad een beunhaas zoeken?
volgens mij moet je dan zelfs op een bedrag onder de 500 uit kunnen komen
Reply

#24
ok, iemand die zich aanbied? (woon in doorn)
Moet aan alletwee de kanten stukje uitgeslepen worden en dan weer stuk erin lassen.
(hoeft niet in kleur gespoten te worden, als het maar netjes gebeurt)
Reply

#25
Zet eens wat foto's neer Idea
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#26
1000 euro vind ik een beetje veel

Dit waren de dorpels van mijn oude swift
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...026&page=7

dit koste me 600€ om te laten maken ik weet niet hoe erg het bij jou is?
Reply

#27
rechterdorpel:

[Image: img5116.jpg]
[Image: img5117.jpg]

linkerdorpel:

[Image: img5118f.jpg]
[Image: img5119.jpg]
Reply

#28
valt toch wel mee ?
swift 1.3 gl 8v mk3 02-2008--->.....

swift 1,3 gti 16v mk2 crossauto 04-2008--->.....
Reply

#29
daar denkt iedereen anders over denk ikTongue
linkerkant is erger dan dat het lijkt. Als je met schroevendraaier tegenaanprikt zit je er zo doorheen.

Maar dit moet toch te kunnen repareren zijn voor minder als 1000...
iemand zin om morgen te beunen34?

Motor heb ik woensdag 2 september schoongemaakt39
[Image: img5110.jpg]
[Image: img5111h.jpg]
[Image: img5112.jpg]
Reply

#30
Je mag wel bij me langskomen dan las ik er wel wat plaatjes in. Moet je wel even naar Gemonde (noord brabant) rijden Wink Bij interesse pb maar even.

Reply

#31
Iemand idee waarom mijn geluid achter niet meer doet?? Onder het rijden sprong mijn versterker ineens uit. Dus mijn hoedenplankspeakers en subwoofer gaven ook geen geluid meer.

Ik heb net een andere versterker geprobeerd (om te testen of het aan de versterker lag) maar die sprong ook niet meer aan.

Dit is ongeveer mijn set-up (op 2 hoedenplank speakers na):

[Image: audioswift.jpg]
Reply

#32
Zekering in de voedingskabel kapot ?

Ik ontken alles !!

Reply

#33
Meer info over de versterker zal wel welkom zijn ik zag dat een vierkanaal is en waar heb je de massa kabel aangesloten.Het kan zijn een defect zekering of je massa kabel licht niet goed.Je kabel kan te dun zijn.Kijk of het protect lampje brandt als ie uitspringt en heb je speciaal sub woofer uitgang op je versterker en zit je subwoofer daarop aangesloten.deze punten kun je allemaal kijken.
swift gti turbo 0,9 bar 179.4 pk aan de wielen en 217 nm koppel
Opel kadett turbo 280 pk 400 nm pk 39
Reply

#34
Check voor de zekerheid ook even je remote kabel Wink

Reply

#35
@ remy, zekering in de voedingskabel is goed!
@xstrema, massakabel is prima, daar heb ik niks aan veranderd. Dat kan dan toch niet ineens de rede zijn waarom hij zomaar uitspringt? (omdat het eerst wel 3 weken prima speelde).
@suzi, dat was mijn 1e gedachte idd, de remote. Hij is er al 1 keer per ongeluk uitgetrokken, daarna netjes gesoldeerd. Maarja, die zit nog steeds netjes vast, vanaf de radio naar versterker. (net als de plus en de massa kabel)
Reply

#36
Zodra je audio uitvalt moet je maar eens je remote kabel doormeten dan weet je het namelijk 100% zeker Biggrin

Reply

#37
dat ga ik is doen idd, dan ben je helemaal zeker ja Biggrin
Reply

#38
@suzi, ALS ie uitvalt? hij is 1 keer uitgevallen en sinds dien krijg ik mn versterker niet meer aan de praat. (versterker is niet kapot)
Reply

#39
gewoon meter tussen de min en de plus en de remote kabel meten moet allebei 12v zijn of meer zijn.

als op de remote geen 12v staat kun je proberen om tijdelijk een kabeltje door te lussen van de plus naar de remote en zo kijken of de versterker dan aan gaat dan weet je zeker dat het de remote is.

als de plus geen 12v geeft of inzakt dan is ws je zekering kapot(kan ook niet zichtbaar kapot zijn) dus gewoon vervangen.
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#40
ok, dit is heeeel raar! Vanmiddag alles opgemeten. Pluskabel gaf netjes 13.6 volt heel de tijd...Remote gaf ook netjes 12 volt :S en nu? Alle bekabeling klopt gewoon.. net zoals eerst. Mn versterker naar de haaien? Ik heb nieuwe versterker geprobeerd, maar die sprong ook niet aan.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.