file rijden medelijden
#21
Ach, het is wat lastig rijden met die karrensporen in de weg, maar voor de rest is het goed te doen34
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#22
(06-07-2009, 05:44)Chicken Little Wrote: Ben beroeps chauffeur, en rijd regio botlek, vlaardingen, schiedam, spaanse polder, en dordrecht.
Als ik 60 uur werk in de week, sta je er 20 n de file .....

Betaald worden om stil te staan. kick39
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#23
(06-07-2009, 15:27)fredswift Wrote: Ach, het is wat lastig rijden met die karrensporen in de weg, maar voor de rest is het goed te doen34

sorry, die sporen zullen nog wel van mij zijn toen ik een beetje aan't spelen was om m'n ex en wat vriendinnen te amuseren.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#24
De file als beroeps komt je de strot uit,

ik begin om 7 uur in de morgen met laden, en rijd meestal half 8 ,a 8 uur weg van de zaak, in Spijkenisse.

Vanmorgen reed ik om 09.15 van de zaak weg omdat ik moest wachten op een collega die artikelen bij hem had voor mijn route.Door een ongeval op de a15 stond hij vast ....en ik dus ook.
Verder arriveer ik dan Dordrecht rond 11.30 a 12.00, om de volgende lading in de wagen te zetten.Echter door een ongeval op de a20, en door een berg ramptoeristen en kijkers kom ik pas om 14.00 aan in Dordrecht.Helaas arriveer ik dan pas 15.00 in Spijkenisse. Normaal ben ik er om half 2 al, lossen laden en weer weg, .....
1600 op weg naar de laatste klanten, de laatste arriveer ik om 18.30 in weer terug in dordrecht.Waar de klant raar naar me kijkt hoe ik zulke dagen volhoudt.19.00 gelost bij de laatste klant en terug naar het DC in Dordrecht, weer terug laden en op naar spijkenisse .....

Ondertussen pik ik nog een restje spits mee, normaal is dordt naar spijk een klain half uurtje ,nu ruim een uur....

Ondertussen is het 20.00 en sluit ik mijn dag af.

Zoals even in het kort, ik zit tussen de 60 en 70 uur per week aan werk uren, zeg 12,5 uur per dag.Waarvan ik er 3,5 rijd .......

Triest ..

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#25
ik vind file rijden helemaal niet erg Biggrin alleen is het vet irritant als mensen opeens in de ankers gaan :S
Reply

#26
Ja, kippie... Da's het lot van de beroeps. Ik vind het stukje van 30 km waar ik soms 75 minuten over doe (dan ben ik sneller op de fiets!!) nog wel meevallen, maar als je inderdaad de hele dag in de file staat te wachten is er niets irritanter!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#27
@ kippie
vergeet vooral niet vermelden hoe vol van begrip de klanten zijn dat je iets later komt vanwege een file.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#28
Lol,

@ engeltje , wij rijden voor de scheepvaart bevoorading.Dus er is nooit begrip voor je.helaas.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#29
Lol nah als dr echt een lange file staat op een warme dag en het blijft schuifelen. Dan gooi ik alleen ff de motorklep open, voor wat frisse lucht 34......maar ik sta eigenlijk praktisch nooit in de file devil
Reply

#30
Sta in principe elke dag in de file, al aardig wat jaartjes puke
Ik ken er nog steeds t leuke niet van inzien.
Heb ook wel veel bekijks, oud klein rood autootje met 132,5dB in de kofferbak 45
Blikken zijn alleen niet altijd even vrolijk Zzzz
Reply

#31
Joh..Puzzled devil

Sommige mensen worden graag in alle rust wakker hahaha!
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#32
(08-07-2009, 23:32)nonsens Wrote: Joh..Puzzled devil

Sommige mensen worden graag in alle rust wakker hahaha!

Wanneer ik in de file sta ben ik eigenlijk altijd op weg van of naar werk, of tijdens werk.
Wat betekent dat ik er voor betaald krijg. Tongue

Nadeel is dat alle afspraken opschuiven en ik daardoor ook al meteen weet dat ik waarschijnlijk laat thuis zal komen.
Reply

#33
Zo, eens een schop ertegen.Afgeopen vrijdag de 7e was er natuurlijk weer een flinke klapper op de a15 met 3 doden als gevolg.Wat voor mij inhield dat ik weer vast stond, er werd over de mc geroepen pak de a20.Maar door de paniek die je dan ziet, duiken ze ook daar op elkaar.Maandag en dinsdag is het alweer druk met en door vakantie verkeer waardoor ik ook weer met moeite erdoor kom, ik sluit bijde dagen af op een uurtje of 7 in de avond.Woensdag is het weer prijs, noodweer, file, en in de avond weer een glijder tegen een boom, waardoor de van a16 naar a15 dicht is, dus dat word omrijden.Als motivatie zie je dan het bord, richting brienenoord 10klm file......
Donderdag, ook weer een heerlijke drukke dag, normaal twee ladingen ,nu drie de man.Vrijdag verliep enigszins normaal, warm maar geen gekke ongelukken .............tot de eerste in de morgen weer op die plek op de a15 een aantal auto's en vrachtwagens op elkaar duiken.Met gevolg, rozenburg naar spijk 9klm file.ALs je denkt dit genoeg is geweest, om 13.30 is de weg vrij gegeven.Maar om 16.00 klappen ze daar weer op elkaar.Dan ben ik eindelijk aangekomen in dordt om te laden, en ga daar om 20.00 weg op naar spijk om daar bij te laden.En sluit me dag af om21.00........Op naar zondag Tongue dan hebben we een ritje Amsterdam, naar het cruise schip Costa luminosa.

Wiki

[Image: 1-costa-luminosa1.jpg]

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#34
ja.............. het leven is geen lachertje somsThumbsdown


helaas zien we dat inderdaad (te)vaak terug op het wegennet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#35
(05-07-2009, 22:32)The Whisper Wrote: Ik sta al weken in de 's ochtends in de file bij Roosendaal noord, leuk een half uur of langer tussen de vrachtwagens stil staan stupid

Ben wel eens een keer op een vrijdagmiddag (rond een uur of 4/5) naar noord-Holland gereden, ongeveer 6 keer in de file gestaan. Maar ik was gelukkig niet alleen, stikgezellig zo'n roadtrip in de file 39

file in roosendaal???
nog nooit last van gehad!Tongue
misschien komt dat omdat ik wat later vertrek naar mijn werk?
ik sta altijd vast op de moerdijk en de 80km zone tussen den haag en rotterdam.

maar de oplossing voor file is: zoals al vermeld werd door velen:
gewoon geen haast hebben!!!
soms is de reis belangrijker dan de bestemming!!!
gewoon lekker chillen. laat alle gekken en idioten maar lekker voor gaan!
en zolang je genoeg afstand houd en je goed voorbereid bent op de file (flesje drinken, happie eten, sigaretje, muziekje erbij.
als je er toch in staat kun je er maar beter het beste van maken voor jezelf!
steek de draak met haat. en dood de tijd met liefde!
(D.C. Lama)

[Image: despermadoos-1.jpg]

lekker biertje? lees nog eens goed!
Reply

#36
op tijd vertrekken, liever uurtje eerder weg en rustig naar je bestemming te rijden dan 5 minuten later dan normaal en haast hebben. Als ik klaar ben met werken ik ben met de auto dan ga gewoon rond 6 uur weg vanuit rotterdam en zelfs dan is het druk, gelukkig weet je dan al heel snel hoe je om moet rijdenBiggrin

Opzich file rijden ik heb er een bloedhekel aan. Doe mij maar een nachtbaantje.
Reply

#37
(15-08-2009, 13:24)youre_it69 Wrote:
(05-07-2009, 22:32)The Whisper Wrote: Ik sta al weken in de 's ochtends in de file bij Roosendaal noord, leuk een half uur of langer tussen de vrachtwagens stil staan stupid

Ben wel eens een keer op een vrijdagmiddag (rond een uur of 4/5) naar noord-Holland gereden, ongeveer 6 keer in de file gestaan. Maar ik was gelukkig niet alleen, stikgezellig zo'n roadtrip in de file 39

file in roosendaal???
nog nooit last van gehad!Tongue
misschien komt dat omdat ik wat later vertrek naar mijn werk?
ik sta altijd vast op de moerdijk en de 80km zone tussen den haag en rotterdam.

Ik ben er al een tijdje niet geweest (vakantie Wink) Maar 's ochtends stonden tot 9 uur stoplichten aan op de gastelseweg richting Borchwerf, stond je vaak op de afrit of soms zelfs al voor de afrit in de file stupid
Q.V.D.M. winnaar maart 2008
Reply

#38
(16-08-2009, 14:57)The Whisper Wrote: Ik ben er al een tijdje niet geweest (vakantie Wink) Maar 's ochtends stonden tot 9 uur stoplichten aan op de gastelseweg richting Borchwerf, stond je vaak op de afrit of soms zelfs al voor de afrit in de file stupid

ow daar! gelukkig zijn die dingen nu weg! en is de afslag op de borchwerf ook weer open! enneh ik vertrok ook altijd rond een uur of 8...
vandaar dat ik het niet mee kreeg! Tongue
steek de draak met haat. en dood de tijd met liefde!
(D.C. Lama)

[Image: despermadoos-1.jpg]

lekker biertje? lees nog eens goed!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.